Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
griebels schreef:Ik wil eigenlijk eerst weten of we de paarden daar ook kwijt kunnen als ze niet in de wei kunnen???
griebels schreef:Ik zou het ook zeer waarderen als ik de hengst waar Miss_Blimm dan op gaat op stal mag zetten.
fabske schreef:het maakt mij niet zoveel uit hoe je het precies wilt regelen. zaterdag is wat mij betreft goed. heel misschien ga ik zelf op swerd en shiloh op present mee. als dat zo is kom ik wel naar de bokkerijder toe gereden maar rijdt ik niet meer met de boktrit. omdat swerd een klophengst is behoorlijk dominant met een andere hengst in de groep dat wel eens erger kan worden. en ik geen ongelukken wil veroorzaken.
Rowie_lover schreef:ze verzorgd skip nie meer mar ze mag best mee van mij als ze normaal doet!
Rowie_lover schreef:Vanwege dat ene onderonsje van toen eerst weet je wel fabske! was niet negatief bedoelt ofzoow, die smiley staat er niet voor niets!
Maar bedoel er alleen mee dat we gewoon leuk met elkaar om kunnen gaan want als ze er roet in gooit dan is het voor niemand leuk, snap je??? het moet een gezellige dag worden en er wordt ook weleens tijd om het verleden achter je te laten snappie???