Boktmeeting rit naar Den Bockenreyder in Esbeek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 22:45

Ik wil eigenlijk eerst weten of we de paarden daar ook kwijt kunnen als ze niet in de wei kunnen???

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 22:57

griebels schreef:
Ik wil eigenlijk eerst weten of we de paarden daar ook kwijt kunnen als ze niet in de wei kunnen???

Hm jah das ook wel handig om te weten Haha! ik ken het daar wel maar dan moeten we dus de paarden vasthouden/vastzetten en er dan bijblijven (halsters en touwen mee dan). Op zich is dat niet erg, mits het dus mooi weer is en wij dus niet de enigen zijn die daar dan zitten en de rest onder het afdak te leuten Haha! (dan hebben we nog niets aan de meeting)al zijn er wel een paar boxen maar jah we zijn niet de enigen daar natuurlijk.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 23:03

je kan ze overal vastzetten(doe altijd t halster over hoofdstel heen en touw om de nek tijdens de rit er naartoe) ook zijn er een paar stallen en een wei

dee kan ik sowieso niet vastzetten dankzij mn moeder weet ze dat als ze gaat zitten ze alles los&kapot kan trekken Clown en Q zet ik ook nit zomaar vast, is iets te vaak daar fout gegaan Scheve mond

verder is het terras meteen aan de andere kant van de balken waar je de paarden vastzet, je kan dus altijd bij elkaar zitten, of je paard nou vast staat, op stal of in de wei staat of dat je hem vasthoudt, je kan hoe dan ook gewoon bij elkaar zitten!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 23:14

Zullen we dan een datum gaan afspreken want dan kun je pas echt kijken wie er allemaal kan. We hebben nu in ieder geval een grote groep mensen die mee willen doen als het kan en dat is heel gezellig!

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 23:42

Idd een datum afspreken. We zijn nu idd mee een redelijk grote groep dus.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 10:16

Ik zou het ook zeer waarderen als ik de hengst waar Miss_Blimm dan op gaat op stal mag zetten.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 18:24

griebels schreef:
Ik zou het ook zeer waarderen als ik de hengst waar Miss_Blimm dan op gaat op stal mag zetten.

dat is moeilijk om van te voren zeker te weten, ze hebben nml geen standaard boxen of stands ofzo, maar een aantal hele grote stallen waar dus meerdere paarden instaan, alleen de 1e stal is wat kleiner(max. 2 paarden daarin) als die leeg is zou je hem daar in kunnen zetten

geen idee of je dat van te voren kan regelen bij hun, ze zullen vast wel een tel. nr hebben denk ik dus ff bellen als we een datum hebben en dan weet je het.

maar ik zet Q dus niet vast of op stal, omdat ze in die stallen dus met meerdere staan heeft dat nog geen zin nml, ik neem een lang halstertouw mee en hou hem vast, zo moet t bij dee ook, en dat gaat al 2 jaar goed, ging er eerst bijna iedere zondag naartoe met 2 friesjes samen, nooit problemen gehad sinds ik hem dus vasthou Lachen

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 21:16

Hm jah ik ga dus voor de zondag Lachen maar idd anders maar de paarden vasthouden.

Rowie_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 22:09

naja er zijn dus 2 stallen zo ver ik weet.
datum afspreken kunnen we beter over n tijdje doen denk ik, eerst even op meer mensen wachten want het wordt dus ergens in maart en we willen natuurlijk allemaal goed weer.
en ik moet eerst mijn paard voor de kar zetten, kijken of ie t allemaal nog kan dan weet ik of er ook nog mensen met de kar mee kunnen.
Op zondag moet ik werken dus was van plan om t op een zaterdag te plannen.
Ik hoor het wel van mensen die voor of tegen zijn Knipoog

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 09:47

het maakt mij niet zoveel uit hoe je het precies wilt regelen. zaterdag is wat mij betreft goed. heel misschien ga ik zelf op swerd en shiloh op present mee. als dat zo is kom ik wel naar de bokkerijder toe gereden maar rijdt ik niet meer met de boktrit. omdat swerd een klophengst is behoorlijk dominant met een andere hengst in de groep dat wel eens erger kan worden. en ik geen ongelukken wil veroorzaken.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 10:24

Ik ga voor een zondag, anders kan Miss_Blimm niet mee en moet ik alleen naar Hoogeloon om naar Renske te gaan Haha!

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 11:41

fabske schreef:
het maakt mij niet zoveel uit hoe je het precies wilt regelen. zaterdag is wat mij betreft goed. heel misschien ga ik zelf op swerd en shiloh op present mee. als dat zo is kom ik wel naar de bokkerijder toe gereden maar rijdt ik niet meer met de boktrit. omdat swerd een klophengst is behoorlijk dominant met een andere hengst in de groep dat wel eens erger kan worden. en ik geen ongelukken wil veroorzaken.

Gaat ingrid niet op skipje mee ?

En mij maakt het niet uit of het op een zaterdag of zondag is. Ik moet alleen wel ff kijken met mijn stage of ik dan niet in het weekend moet werken maar dat merk ik dan wel

Rowie_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 12:13

ze verzorgd skip nie meer mar ze mag best mee van mij als ze normaal doet! Haha!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 13:43

ik kan alleen op een zondag en heel misschien op een zaterdag maar weet het niet zeker

je kan de paarden zowel binnen als buiten vast zetten.. natuurlijk moet je wel in de buurt van je paard blijven maar ik als ik een datum weet kan ik misschien regelen dat ik mee kan op mirella en een vriendin van nog niet op bokt komt ooit wel Lachen
die wil dan uiteraard ook mee de paarden zijn namelijk van haar Haha!

of ik moet kijken of ik van me werk een paard in bruik leen kan nemen maar dan is het wel heel ver rijden Knipoog

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 18:24

Rowie_lover schreef:
ze verzorgd skip nie meer mar ze mag best mee van mij als ze normaal doet! Haha!

o jammer, maar wel leuk dat ze mee mag *LOL*

Ik hoop dat ik nog een paardje kan vinden zoniet en je gaat met de kar ga k zo wel mee

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 18:32

Rowie_lover schreef:

Die opmerking zal ik maar negeren...

Fabs als het uitkomt met de datum wil ik misschien wel mee Lachen lijkt me wel gezellig... alleen als je liever zelf op present gaat, zodat je iig ook de rit mee kan doen, moet je dat gewoon doen hoor.. je bent aan mij niks verplicht!

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 19:24

ze verzorgd skip nie meer mar ze mag best mee van mij als ze normaal doet!

@rowielover vanwaar de bovenste zin?

en
@shiloh als de datum ons beide uitkomt mag je gewoon mee hoor
rijdt ik gewoon swerd is no problem
groetjes fabske

Rowie_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 21:00

Vanwege dat ene onderonsje van toen eerst weet je wel fabske! was niet negatief bedoelt ofzoow, die smiley staat er niet voor niets! Knipoog
Maar bedoel er alleen mee dat we gewoon leuk met elkaar om kunnen gaan want als ze er roet in gooit dan is het voor niemand leuk, snap je??? het moet een gezellige dag worden en er wordt ook weleens tijd om het verleden achter je te laten snappie???

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 21:11

Rowie_lover schreef:
Vanwege dat ene onderonsje van toen eerst weet je wel fabske! was niet negatief bedoelt ofzoow, die smiley staat er niet voor niets! Knipoog
Maar bedoel er alleen mee dat we gewoon leuk met elkaar om kunnen gaan want als ze er roet in gooit dan is het voor niemand leuk, snap je??? het moet een gezellige dag worden en er wordt ook weleens tijd om het verleden achter je te laten snappie???

Als we daar nu eens allemaal over ophouden en dat achter ons laten? Gebeurd is gebeurd. Iedereen doet gewoon normaal tegen elkaar en dan is het goed oke? Haha!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 21:43

juist Haha! en daarom negeerde ik het zelf ook maar, ik weet namelijk nergens meer van ... en nu weer terug ontopic please..

Rowie_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 23:01

ik bedoel het ook vriendelijk. Knipoog
Daarom zeg ik het ook. niet alles kan van 1 kant komen heh!
Ingrid; even goeie vriende dan? Ach gut

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 23:20

Ik weet niet beter hoor, maak al maanden nergens problemen meer van.. maar het moet inderdaad van 2 kanten komen, ben ik het eens...

Misschien is het handigst ergens in een weekend rond april/mei... zo rond koninginnendag of zo, weet niet precies meer wanneer die is, maar weet wel dat dat voor de meeste mensen een vrij rustige periode is? of zit ik er helemaal naast? ... (die dag zelf lijkt me niet al te handig, maar die dagen eromheen)

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 23:28

ja maar dan krijg je het probleem dat het daar stervens druk is en dat schiet ook niet echt op!
en in maart is het daar nog wat rustiger, vandaar in maart ergens...

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 23:35

Ik denk dat jullie beter gewoon een datum kunnen zeggen en het is van, wie kan die kan en de rest heeft pech... het is namelijk een hels karwij om met iedereen rekening te houden, of stel een aantal data voor en laat mensen stemmen, de meeste stemmen gelden... (zou ik wel niet in een poll doen eigenlijk, want daar kunnen ook mensen meestemmen zonder dat ze uberhaubt van plan zijn te komen)

Ik lees het nog wel, komt het uit dan komt het uit, komt het niet uit, dan komt het niet uit...

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 23:56

we moeten wel rekening met elkaar houden.
laten we eerst beginnen met wat voor een dag.
ik wil het op een zaterdag organiseren, kan iedereen dan?