Bokt-Meeting @ HeerHugoWaard, Lijkt Het Je Wat? :P

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-04 20:43

we zijn al 2X een groot rondje over de hoofdpaden enzo. gereden nooit geen boswachter of wat dan ook tegengekomen !! wel mensen met honden en die vonden het geweldig dat wij even langs kwamen met de paarden.. 1 vrouw vond het zelfs wel even goed.. dan kon haar jonge hondje wennen aan paarden ofzo Lachen

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 09:26

naja dat moeten julie zelf maar weten. ik leen liever een trailer en ga naar bos strand duinen enzo.

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-04 10:41

ja maar niet alle mensen kunnen dan Lachen

ik wil er ook wel van maken om naar molendijk gebied te gaan....
maar, dan moet ik nog eff met Roos bespreken *LOL*

roos_numan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 12:12

we kunnen toch ook zonder paarden iets doen :S,, ook geen gezeik meer van iedereen die bang is voor z'n f*cking boswachter,, en het molendijk gebied is volgends mij ene bagger zooi

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 14:49

Waar woont ze ongeveer dan? Want dan kunnen we toch de andere kant opgaan?? Dan heb je minder kans om der moeder tegen te komen!

We kunnen ook naar het obdammemeertje gaan! Of naar het Hensbroekemeertje (of hoe je dat ook schrijft) of de hele andere kant op! Noem maar op! Je hebt genoeg plekken hoor! En daar ben ik nog geen politie tegen gekomen (obdammemeertje mag je met paarden komen). We kunnen ook gewoon ergens heen rijden en dan weer terug gaan! Kan zoveel dingen doen. Hoeft toch niet perse naar het waarderhout te gaan?

Ik hoor het wel!

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 14:51

roos_numan schreef:
we kunnen toch ook zonder paarden iets doen :S,, ook geen gezeik meer van iedereen die bang is voor z'n f*cking boswachter,, en het molendijk gebied is volgends mij ene bagger zooi

Je hoeft niet bang te zijn voor zo'n f*cking boswachter maar je kan ook gewoon geen zin hebben om zoveel geld te betalen voor een boete! Want misschien waarschuwen ze deze keer wel niet en krijg je meteen een boete! En ik heb daar niet eens geld voor!

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-04 20:53

radnah2 schreef:
Waar woont ze ongeveer dan? Want dan kunnen we toch de andere kant opgaan?? Dan heb je minder kans om der moeder tegen te komen!

We kunnen ook naar het obdammemeertje gaan! Of naar het Hensbroekemeertje (of hoe je dat ook schrijft) of de hele andere kant op! Noem maar op! Je hebt genoeg plekken hoor! En daar ben ik nog geen politie tegen gekomen (obdammemeertje mag je met paarden komen). We kunnen ook gewoon ergens heen rijden en dan weer terug gaan! Kan zoveel dingen doen. Hoeft toch niet perse naar het waarderhout te gaan?

Ik hoor het wel!

ja, maar we kunnen niet langs lange wegen rijden omdat, we dan may-b er moeder tegen komen of wat dan ook Scheve mond

ik vind het hensbroeke meertje ook wel leuk idee maar, is dat niet een beetje te koud?? en dan moeten we eigelijk best wel veel langs de weg.. ben bang dat de moeder van Roos haar dan ziet

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 20:55

bij het hensbroekermeertje moe je door een aantal bosjes heen is opzich wel grappig. en je hoeft niet persee het water in er isook eenstuk zand en je ken er ook omheen rijdebn

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-04 21:13

okee, ik zal het er even over hebben met Roos of dat wel gaat zo'n stuk langs de weg Lachen

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 21:16

want je moet over de rustenburgerweg, de korte weg en de dorpsstraat in hensbroek...

noudenk ik niet dat ze daar komt hoor

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-04 21:21

de rustenburger weg wel ns ! Scheve mond

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 22:24

heel weinig ik ga er vrijdag gewoon ook overheen buc is er toch nie bang voor die voind het allemaal mooi Haha!

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 23:03

Waarom gaan we niet met zijn allen bowlen oid? of organiseren we een wedstrijdje ofzo bij iemand, gewoon voor de lol, kur op muziek verkleed ofzo..... of springen of dressuur of minicros (kan bij mij van de zomer) of een keuring of weet ik veel want bij keuring of dat soort dingen kunnen janneke en fellow ook mee doen.

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-04 23:20

ja, dat is wel leuk idee..
maar voor de zomer Knipoog dat kunnen we dan wel een keer afspreken Mandy Roos, jy en ik ofzo.. iets organiseren ergens Lachen
maar we hebben het nu over een meeting Tong uitsteken

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 16:41

Je komt maar heel kort over de rusterburgerweg! Maar het ligt er ook aan waar je paard staat! Waar staan jullie paarden dan? Misschien is er wel een sneekie weg Tong uitsteken

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-04 17:41

jan glijnisweg Lachen

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 19:39

Aan welke kant? De speeltuin kant of de cafekant? (bij de kruising dus) of Aldi kant of School kant?? hahahahahaha Haha!

We kunnen namelijk ook via Oterleek! Moet je namelijk richting de dijk (alkmaar) rijden en dan naar links ergens daarvoor! of richting het grofvuil dump gebeuren en daar rechts! Haha!

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-04 19:41

schuin tegen over dat voetbal veld Knipoog

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 19:43

oww bij dat huis dat wat verder weg staat? Haha! (lekker uitleg heb ik ook!) Maar waar woont die Roos ongeveer (wijk of iets dat in de buurt staat) dan en waar komt der moeder vaak?? Dan kom ik namelijk verder met een weg bedenken!

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 20:53

jep daaro staan ze.... haar moeder die loopt altid hard over de jan glijnis weg.

heb je nu ook zien staan? mijn half eigen paardje Tong uitsteken bruin paard met of zonder paars dek op Knipoog

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 21:45

ik ben naar hensbroeke meertje geweest.. en het lijkt me daar heel gezellig om als bokt-meeting daar te gaan rijden.. maar dan wel met wat mooier weer.. want, al dat gekouw-kleum van nu.. BRRR.. ik vind het maar koud!! Scheve mond

dan kunne we met wat mooier weer voetjes in het water en paar rondjes om het meer heen

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 21:46

janne8 schreef:
jep daaro staan ze.... haar moeder die loopt altid hard over de jan glijnis weg.

heb je nu ook zien staan? mijn half eigen paardje Tong uitsteken bruin paard met of zonder paars dek op Knipoog

je verzorgpaard Knipoog

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:11

nou wat je verzorg noemt.. ik neem alle zorg voor buc Tong uitsteken hoef alleen niks te betalen Knipoog marcia zei tegen buc: je moe wel luistere he naar je 2e baas Haha!:D vet kewl Tong uitsteken

DoLcE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 12:17

maare, jenever?? ik dagt dat jij tot de somervakntie niet meer ging rijde?? of heeft iemand anders dat al gevcrgaad?

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 21:09

ik ben er nog niet langs geweest maar zal zeker ff kijken als ik er de volgende keer langs rij! (nouja mijn moeder en ik er naast zit in de auto Tong uitsteken)