info avonden over endurance

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 00:50

Uhm Arnhem is lekker midden. Iemand enig idee waar dat waarschijnlijk onder valt (dichtstbijzijnde althans).

Arabendu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 00:58

Nope, Niet alle lokaties zijn al bekend.

joelledsr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 11:28

Ik denk dat ik ga...
lijkt me wel gezegllig Haha! ligt er eigenlijk aan wie er allemaal gaan *LOL*

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 14:50

Ik heb wel interesse maar wil ook graag weten waar het gehouden wordt in Zuid Nederland, en wat er precies allemaal gedaan gaat worden.
Een kennismakingsrit ofzo? En wat nog meer?
Zijn hengsten toegestaan?

zoefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 20:36

Ik heb wel interesse, maar ik wil ook weten waar het in zuid gehouden wordt

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:53

Het lijkt mij ook wel interessant Maar idd noord, west.. beetje vaag nog. Ik zet het in mijn agenda en wacht de plaats nog even af Knipoog

Roofer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:31

Weet iemand toevallig al waar Noord gaat plaatsvinden?
West zou handy voor mij zijn, maar dan ben ik op vakantie...
Ik hoop maar niet dat het achter in Drenthe is, da's wat ver vanuit Den Helder......

Arabendu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 13:57

griebels schreef:
Ik heb wel interesse maar wil ook graag weten waar het gehouden wordt in Zuid Nederland, en wat er precies allemaal gedaan gaat worden.
Een kennismakingsrit ofzo? En wat nog meer?
Zijn hengsten toegestaan?

De informatie-avond Zuid wordt gehouden te Eersel.
Voor de invulling van de avond roepen we Jorie.

JORIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 14:11

Eersel is ideaal
Daar staan onze paardjes. Als het gehouden wordt op PCK de Kempen kunnen geinteresseerde meteen onze arabjes zien?

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 16:47

Arabendu schreef:
JORIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Hallo?? Werd ik geroepen?? Schijnheilig

O, de invulling van de avond.......
De basis dingen van de endurance worden uitgelegd. Over bijvoorbeeld het trainen, hoe de keuringen in zijn werk gaan en natuurlijk kunnen er vragen gesteld worden. Bijvoorbeeld over of hengsten mee mogen doen (ja, dat mag trouwens)

Even over de avond in west. Delft gaat niet door, het zal in Rotterdam worden (vlak bij Schiedam) maar goed bereikbaar met openbaar vervoer en vlak bij een snelweg afslag.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 20:02

Bereid je maar vast voor, aangezien ik dan een lijst met vragen heb wrs Tong uitsteken

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 20:12

griebels schreef:
Bereid je maar vast voor, aangezien ik dan een lijst met vragen heb wrs Tong uitsteken

Ik doe , samen met 3 andere meiden, west (Rotterdam dus) dus die vragen van jou komen mij niet ter oren!!! Tong uitsteken Haha!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 20:15

Oeps... Jammer Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:37

Jorie schreef:
Ik heb nog geen definitief Okee voor Delft (West dus) maar ga ook even er achteraan waar de anderen gaan zijn.

Hou het in de gaten hier en op de site!!! U hoort van mij!!

Weet je al iets meer? Wat ik nu uit het topic heb gehaald is:
Noord:
Oost:
West: Rotterdam, bij Schiedam ofzo?
Zuid: Eersel

Hmm... voorlopig niet echt iets bij mij in de buurt, jammer.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 00:16

Jorie, dat is erg jammer, dat Delft niet doorgaat. Ik had nooit verwacht dat het helemaal in Rotterdam zou worden, maar dan wordt het voor mij uit de kop van NH echt te ver. Ik had me via de DER-site via e-mail opgegeven, maar na een week werken nog eens een avond naar Rotterdam sjezen wordt me te gek, jammer.
Dan hoop ik dat Noord een week later wat meer in de buurt is, dan probeer ik daar heen te gaan.

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 18:29

Deze lokatie ligt maar hooguit een kwartiertje verder als Delft. Schiedam ligt aan de kant van Delft. Het zijn net 2 of 3 afslagen verder. Het ligt in industrieterrein Spaanse Polder.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 19:53

Oeps, ik dacht dat Delft een stuk dichterbij lag. Weet je al hoe laat die avond gaat beginnen, dan zal ik kijken of ik eerder vrij kan, anders zit ik toch met files. ( Was trouwens naar Delft ook geweest, hoor, maar even niet bij stilgestaan...).

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 21:54

Ehm.......staat dat niet in het bericht?? Half 8 dacht ik zo uit mijn hoofd. Dus met de files moet het rond die tijd wel klaar zijn denk ik (hoop ik) Maar doordat je bij Spaanse Polder eraf kan, kan je vanuit Den Haag/A'dam al voor de ring van Rotterdam eraf en dat scheelt ook weer.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 22:26

Ik werk in Den Helder, ben normaal gesproken om 17.15 uur klaar, maar voordat ik bij Amsterdam ben heb ik al ruim 1 uur nodig, zonder file. Dan de A5, de A4 en dan bij Den Haag volgens mij de A13 op en verder..... Zonder files zou het moeten lukken, maar hoe het rond de tijd is, dat ik langs Amsterdam moet? Volgens mij sta ik daar vast. Weet jij hoe lang je er normaal over doet van Amsterdam naar de plek waar de avond is?

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 22:53

Phoe......daar vraag je me wat......Je moet idd de A 13 op. Vanaf Den Haag is het hooguit een kwartiertje (zonder files dus) Ik geef les elke vrijdagavond in Voorschoten en vanuit R'dam gezien is dat net voorbij Den Haag en daar doe ik 20 minuten over. Dus nu nog erachterkomen hoelang je erover doet tussen A'dam en Den Haag!!

Tja, het is net een endurance wedstrijd.......ook altijd ver weg!!!! Knipoog

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 00:47

Je hebt groot gelijk en zo moet ik het ook maar gaan zien! Het stomme is natuurlijk, als ik voor de files uit ga rijden, dat ik veel te vroeg ben, maar ik denk er nog wel even over na, hoe ik het ga inkleden. Maar bij deze, ik kom dus toch gewoon!

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-04 11:05

Jet schreef:
Maar bij deze, ik kom dus toch gewoon!

OK dan! You go girl!!!!!

Te vroeg is het probleem niet. Wij zullen er toch ook al zijn om alles aan te kleden. Kan je mooi meehelpen....... Tong uitsteken Haha!

Rosita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 12:37

wanneer gaan de overige locaties nu eigenlijk bekend worden?? Er druppelt nu wel wat binnen maar het komt wat amateuristisch over? Nu kan het heel goed een amateurverenging zijn natuurlik, dat weet ik eigenlijk niet;-)

Arabendu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 16:13

Daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Wellicht is het verstandiger om alle informatie vast te houden tot de officiele bekendmaking op de officiele website van de KNHS Endurancevereniging en niet al op voorhand.
Bij deze dus dan maar?

Roofer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 19:51

Hi Jet.

Den Helder tot Ring Rotterdam is ongeveer anderhalf uur rijden.
Ik denk dat je met het verkeer wel goed zit. Tot A'dam valt het mee, de drukte is precies de andere kant op. A5 is natuurlijk super en dan de A4....
Eerste stuk gaat wel, meestal is het dan op dat 2-baans stuk voor Den Haag wel drukker (waar ze bezig zijn voor de HSS) dus dan moet je toch wat extra tijd bijtellen....
Wordt krap aan als je meteen vanuit je werk zou weg gaan. Als je er 2 uur voor uittrekt ben je mooi op tijd denk ik..... Knipoog