Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ReGirl schreef:jaa mar het oude paardje van kim is een berenstijn knol geworden en dan ook letterlijk bedoelt ben vandaag ff lanks geweest beest ziet er niet uit!!!!
zal snel foto''s voor je vragen aan iemand van hoe ze er nu uit ziet
welk paard bedoelen jullie nou op berestein??? sorry maar de paarden zien er daar allemaal heel goed uit hoor. weet niet wanneer jij langs bent geweest??
Maar goed, ik zou op zich ook wel mee willen met ritje, ben dan wel pas maar 1 x met najade op het strand geweest, maar als naomie met mijn ouwe lieverd largo meegaat wil ik ook wel mee..denk dat in het nieuwe jaar beter is trouwens..
ReGirl schreef:ohh sting bedoel je, pony is dat ja, nou vind hem er niet slecht uitzien hoor, niet dun nix, hij is nu veel rustiger als toen bij dat meisje die hem eerst was, sorry dat ik het zeg, maar die zaten zo op hem te raggen. Vind persoonlijk dat ie er nu veel beter uitziet en hij heeft het echt naar zn zin, altijd spelen met zn buren, is toch alleen maar goed voor zo'n paardje, dat dat getrek en het gezaag van iemand die denkt dat ze kan rijden. Maar goed ik laat me er verder ook niet over uit. Vind hem er goed uitzien
ReGirl"]
ohh sting bedoel je, pony is dat ja, nou vind hem er niet slecht uitzien hoor, niet dun nix, hij is nu veel rustiger als toen bij dat meisje die hem eerst was, sorry dat ik het zeg, maar die zaten zo op hem te raggen. Vind persoonlijk dat ie er nu veel beter uitziet en hij heeft het echt naar zn zin, altijd spelen met zn buren, is toch alleen maar goed voor zo'n paardje, dat dat getrek en het gezaag van iemand die denkt dat ze kan rijden. Maar goed ik laat me er verder ook niet over uit. Vind hem er goed uitzien
[/quote]
[quote="jantina schreef:Ik heb een aantal oftopic reacties verwijderd. Om manege-ponies te bespreken gebruiken jullie maar MSN of PB.
XchantjuhX schreef:Oeh ik wil ook mee
Alleen kan ik dan helaas niet op mijn eigen knollie... want daar kan ik niet echt ritten mee buiten maken voor haar pezen.
Dan kan ik wel een manege paardje huren... *spekkie*![]()
![]()
Tsja en iets later in januari lijkt mij ook wel handig, niet alleen voor het vuurwerk maar ook aangezien de paden dan nog erg hard zijn als het heeft gevroren.
ReGirl schreef:denk dat 1 jan ook niet echt handig is, aangezien iedereen heeft feestgevierd en teveel champagne heeft gedronken, ik denk dat ik dan de hele dag brak in mn bed lig..en op dinsdag heb ik naad niet helaas.. of gewoon keer op een zondag ofzo.. [/i]