Boktmeeting in apeldoorn en omgeving:veluwetrail!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 13:55

Het wordt sowieso gehouden op een zondag, omdat anders wij (dorine en ik) niet meekunnen om te gidsen.

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 13:58

Nee en verdwalen in dat bos is geen pretje ... ik heb er ervaring mee...dan zijn er altijd slimme mensen die zeggen moet je gewoon de paaltjes van de trail volgen maar als je druk in gesprek bent of lekker aan het galopperen dan zie je die paaltjes niet meer...!!!! Frusty

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-01 15:29

Als dorine die haf mee kan nemen dan mag je wel op danny hoor nath! Ik ga dan eerst ff oefenen met obsession want daar heb ik nog nooit mee buiten gereden Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Ik denk dat een zondag wel een goed plan is ,dan kunnen de meeste mensen wel . Zaterdag is meestal bijverdienen voor een heleboel!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 15:43

route 10 is dat dus? is t misschien een idee om de groep in 2 delen op te splitsen eentje voor de grote ronde (dus de hele 8 als t ware) en eentje voor de halve route (dus 1 ronde van de 8). maar dat ligt er natuurlijk aan hoe groot de groep is. wij zijn er ook wel eens met ritten geweest en met een goede kaart kan je de route aardig vinden. Met de halve tocht zou ik nog wel meegaan (ligt eraan wanneer) met ailin. ze is nu nog nooit buiten geweest maar dat kan ik altijd van te voren nog even testen en haar kennende is dat geen mega probleem. en een rustige rit kan ze wel aan.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 15:43

route 10 is dat dus? is t misschien een idee om de groep in 2 delen op te splitsen eentje voor de grote ronde (dus de hele 8 als t ware) en eentje voor de halve route (dus 1 ronde van de 8). maar dat ligt er natuurlijk aan hoe groot de groep is. wij zijn er ook wel eens met ritten geweest en met een goede kaart kan je de route aardig vinden. Met de halve tocht zou ik nog wel meegaan (ligt eraan wanneer) met ailin. ze is nu nog nooit buiten geweest maar dat kan ik altijd van te voren nog even testen en haar kennende is dat geen mega probleem. en een rustige rit kan ze wel aan.

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-01 15:45

Ja marjolein dat is wel een goed idee! Dan hoef je niet de hele rit mee als je niet wil! ik ben voor!

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 16:13

Ja is een goed plan, als er tenmiste wel een redelijk aantal deelnemers is, anders is het ook zo saai om te rijden in kleine groepjes....
Maar 30 km is toch vrij weinig hoor, het klinkt meer als dat het is. En ik ken het bos daar echt op m'n duimpje en verdwalen doen we dus zeker weten niet!!!

Heel eventueel kan er nog iemand op m'n oude merrietje, als het verzorgstertje van haar die dag tenminste niet gaat rijden.

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-01 16:16

Kan leonie niet mee op snoops dan? dat is wel leuk voor haart toch? Of anders reserve voor nath? Ik ga namelijk liever op danny omdat ik die ken,ben nooit naar buiten geweest met obsess! slik!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 16:18

zullen we dan eerst een datum afspreken?(ow dat kunnen we dan leuk doen aan de hand van een poll Haha! ), want hoe groot de groep is hangt af van de hoeveelheid mensen die kan. het wordt dus een zondag wanneer? het moet natuurlijk wel weer ervoor zijn. want als de bodem hard bevroren is schiet het niet op. naar mijn idee niet al te lang wachten anders duurt t weer een eeuwigheid. dus januari/februari/maart ofzo?

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-01 16:26

Ja rond die tijd dachten wij ook aan.We kunnen een datum prikken en een reserve voor als t echt te hard koud en bevroren is ofzo? als de mensen nou ff met data komen! Ik stel voor 27 januarie? en dan als reserve een week of twee weken later?

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 17:06

Leuk!!! Ik wil ook wel mee!

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 17:11

Jaa, ik wil ook mee met Beeer!! Ik ben wel 12 jaar, maakt dat wat uit? Moet wel eerst de datum weten, kijken of mijn vader me dan kan brengen! Maar ik wil super graag mee Haha!

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-01 17:23

Leeftijd maakt niet uit als je maar geen minipony hebt die t niet kan bijhouden zeg maar! We denken op 27 januarie dus als je dan kan zet t erbij !We gaan ook een resevedatum prikken! Leuk als je meegaat!

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 17:59

Ik wil oook mee!!! Haha! Leuk! Kim en ik wilden van de zomer ook al dfe veluwetrail gaan rijden, maar dan een week ofzo....

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 17:59

He wat een gaaf idee Pling
Maar ik kan helaas niet mee , maar als jullie het ooit een keertje in het voorjaar of in de zomer organiseren dan ben ik ZEKER van de partij Pling

Nonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 00:54

Ik wil wel mee als groom, maar alleen als het niet zo koud is! Wanneer maakt me niet zoveel uit, liefst in het voorjaar ofzo. Ik moet het wel ver van te voren weten zodat ik vrij kan vragen Haha!

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 13:58

ik wil ook mee!!!! ik heb alleen geen pony...das nou weer jammer.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 23:40

27 jan? Dat lijkt me wel een aardige datum, volgens mij heb ik dan geen wilde plannen. Voor de blauwbekkers onder de grooms, ik heb standkachel in de auto, lekker warm tijdens het wachten *LOL* *LOL*

loes-freke

meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 17:34

kan je ook mee als aanspanning?
dan lijk het me wel leuk om mee te gaan.
maar niet op 27 en 28 januari want dan ben ik jarig.
het liefst weekend daarna.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 00:35

Ik zou best meewillen, maar ik heb geen vervoer en een toentonner-wannabe merrie.... Haha! Next time kom ik bij jullie meeten!!!!