Ruitervakantie met bokkers?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NathalieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-01 21:09

Haha ikke ook. Maar het lijkt me wel heel gaaf als we bijv. daar zadels kunnen lenen. Misschien vinden onze paardjes het ook wel heel tof. Maar ik zal eens kijken naar wat goedkopere adressen waar geen western gereden word.
Is België ook goed?

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 21:18

Belgie is ook goed!
Party!!

NathalieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-01 21:20

Ok, hoelang willen we precies gaan?
Je kunt dus een weekend (vrijdag t/m zondag)
1 midweek (zondag t/m vrijdag)
of 1 week (zondag t/m zondag)

NathalieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-01 22:05

Goedkopere zijn er niet.
Gaan we dan toch voor de Boschhoeve?
Moet ik wel even mijn ouders overhalen maar dat lukt vast wel! Pling

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 22:39

Toch nog liefhebbers voor dat adres in Wales? Niemand? nou moe, ik kan zeer speciale overtochtprijzen aanbieden. Ook auto's zijn bespreekbaar. De reis ernaar toe kan ook op allerlei manieren gedaan worden.
Ik ben twee jaar geleden in Wales geweest, IK WIL TERUG!!!! Niemand die meewil? Nou dan ga ik toch gewoon alleen, ik weet de weg hoor.

NathalieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-01 22:50

En Cranenbroek (zo heette het toch?) dan? Wel lekker dichtbij voor mij. Haha!
Die is dan ook nog het goedkoopste en lijkt me wel leuk! Pling

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 22:54

cowgirl als je volgend jaar toch in canada bent, kom dan meteen even langs mij en expensive (helen) in ontario Schijnheilig Schijnheilig

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 23:02

Maakt mij in principe niet zo heel veel uit, als het maar niet zo duur is hoor.
Ga binnenkort een paardje erbij kopen, en dan zijn mn centjes zo goed als op... Scheve mond\

Liefst in de bossen, of alles in een Haha! .

Mischien is het een slim idee om, als we weten wie er mee gaan, en wanneer ongeveer etc. een boktmeeting te houden?
Dan neemt iedereen wat folders enzo mee, en dan kiezen we met zn allen.
En dan boeken. Party!!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 00:20

Pas op Anneke, het kost mij geen enkele moeite om je te overtuigen om naar Wales te gaan, het is daar echt eindeloos mooi, zeker in het zuiden. Bovendien heb ik nog een adresje in Wales dat we in overleg geheel voor onszelf kunnen afhuren. De kok is onovertroffen, het vlees van eigen koeien, de paarden met zorg uitgekozen, de omgeving op z'n zachtst gezegt indrukwekkend en zo van god en de wereld verlaten dat je GSM het er niet eens doet *LOL* *LOL* kortom, mijn lievelingsplekje. Ik ga terug, volg mij als je onvergetelijk Wales wilt zien.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 00:26

Gery ik zou best willen.. maar volgens mij is het daar ontzettend duur..?? Scheve mond\
Verder lijkt het me echt geweldig!!
Gezellig met bokkers, nieuwe vrienden maken

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 00:42

Een goeie ruitervacantie met alles erop en eraan kost nou eenmaal tussen ƒ1000,00 en ƒ1500,00 excl de reis. Voor minder kun je geen kwaliteit verwachten. Dit heb ik niet zelf uitgevonden, dit is een uitspraak van een goeie kennis van mij die z'n brood verdient met reizen.
Die Wales-club heeft ook een site: http://www.fivesaints.com en kijk voor meer info en prijzen.

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 09:09

Hmm, Ikke, dat klinkt wel erg aantrekkelijk.
Ik zal eens vragen of mijn ouders zin hebben om te sponsoren, want ik vind t best duur. Schijnheilig
Als het maar ergens is waar je lekker veel de bossen in kan, en er maar gezonde leuke paarden zijn.
Mischien ga ik tegen die tijd wel met een eigen paardje... Haha!

NathalieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-01 09:11

Goed ideetje om eens te meeten en dan af te spreken en dan met zijn alle rond de tafel te gaan zitten met alle boeken die er maar te krijgen zijn. Pling

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 00:58

Weet jij zeker dat je dat met alle boeken wilt doen? Daar is echt geen beginnen aan. Er zijn genoeg boeken om jou volledig onder te begraven en er vervolgens een feestje op te bouwen zonder dat jij daar iets van voelt. *LOL* *LOL* *LOL*
De enige factor die een rol speelt is de reis. Een goede ruitervacantie kost overal ongeveer evenveel, zie mijn vorige opmerking. *LOL*

ingrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 23:58

oke ik wil denk ik ook wel mee
maar hoeveel duurder is het dan ongeveer als jij je eigen pony meeneemt?
ik neem natuurlijk het liefste gewoon queentje mee ( als dat mag van de eigenarresse Schijnheilig )

NathalieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-01 10:28

Ik heb een heel leuk huisje gevonden, echt super. Heb de site alleen nu ff niet want hij staat tussen m'n moeder's favorieten en daar kan ik nu niet bij komen. Maar Obsession heeft die site wel!
Die is absoluut NIET duur.
Je komt in een soort villatje, vind ik, haha. 6 persoons. Met een bubbelbad enzo, super mooi! Per huisje is 1 stalling gratis, en een ponystalling kost per dag 20.- geloof ik en paard 30.- (dacht ik, weet ik niet zeker!)
Bij de stalling zelf is een verlichte buitenbak en springweide aanwezig, en op 10-15 min. stappen met je paard ben je bij een grote binnenbak waar je gratis gebruik van mag maken. Ook kun je er lekker buitenrijden.
Je krijgt er een pasje bij waarmee je gratis kunt zwemmen bij een binnenzwembad en er is een centrum dichtbij.
Het kost 650.- en dat deel je dus door het aantal personen die mee gaan!

Goedkoop, hè!?

Ik denk dat er in die manege ook vast wel les te krijgen is ofzo.

Het is wel een weekend trouwens, dus het word een weekend. Van vrijdag tot maandag. Pling

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 11:30

ƒ650,00 voor het huis? met zes personen is dat dus ƒ110,00 pp, stalling voor vijf paarden, gemiddeld ƒ25,00 dan, dat is ƒ100,00 pp. Eten kost zo'n ƒ25,00pppd, dat zou dus ook nog eens ƒ100,00 pp zijn. Komt het weekend dus op ƒ310,00 pp excl. de reis. Ik weet niet waar het ligt en hoever de liefhebbers weg wonen dus dat moet ieder er zelf maar even bijtellen.
Grofweg omgerekend is dit dus zo'n ƒ600,00 per week, waarbij je alles zelf moet doen. Nette prijs, maar om nou te roepen dat het goedkoop is, nou nee, dat toch ook weer niet.
Maar als ik vrij heb, ben ik wel geïnteresseert om mee te gaan.

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 11:40

hooi, ikw il ook graag mee! als het niet te duur wordt ik elk geval! zelf weet ik nog ene leuke ponykamp. 'de hoeve' ik weet niet of mensen daar wel es heen zijn gegaan?

NathalieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-01 20:09

Ja, klopt ikke, niet zo heel goedkoop, had even verkeerd gerekend haha.
Er kunnen dus ook paarden/pony's gehuurt worden, hè. Dus ook mensen zónder eigen paard/pony kunnen mee.

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 21:20

Waar licht dat ergens? Ik zou ook wel mee willen maar ik ga waarschijnlijk heel de vakantie werken.

Vasco

Maybe is het wat om naar Henriette Hoeve te gaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 22:10

Ik zat ook eens te kijken op internet en ik kwam wat leuks tegen!
Speciale Internet aanbieding!
Voor een weekend (vrijdagmiddag t/m maandagmorgen) rekenen wij Fl. 120,-- p.p.
Een week lang genieten van de mooie omgeving komt op Fl. 250,-- p.p.

Tarieven 2001
Overnachting (incl. ontbijt, beddengoed en handdoeken) per persoon per dag Fl. 45,--
Stalling paard (incl. hooi en brok naar behoefte)
per persoon/paard per dag Fl. 25,--
Weidegang per paard per dag Fl. 12,50

Nou ja overnachtingen doen we dan niet dus ik denk een week lijkt me leuk een weekend is zo kort en dan op de weide kom je op 337,50 uit en dan natuurlijk brood dan rond de 400,- En als je paardje op stal moet dan ff rekenen ong. 500,- ofzo uit dat is toch nog redelijk? lijkt het jullie wat? Het is op de veluwe kijk ook op de site http://www.henriettehoeve.com/

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 19:56

ik ga misschien in de zomervakatie als ik een 8 voor m engels examen heb op ponykamp in engeland met Party-Girl en Belinda

sorry offtopic maar boeiuh