kunnen daar niet zo goed tegen maar maakt mij verder niks uit hoor ik wandel wel is goed voor de dagelijkse beweging
nou vooruit jij mag ook mee we zijn het wel snel eens deze keer zeg het wordt dus januari ergens gaat lisjuh ook mee ??
die moet }>Waterkippie schreef:en ons arnoooootje welk stukje was van jou dan, dan blijf ik daar voortaan vanaf
sjakie schreef:tss je zei gewoon express dat er ananas in je pannekoek zat had weer meer Sssssssssssssssst jaloers heb lisjuh maar even op dit topic gewezen
djeezz ik moet maar eens naar bed gaan had er over heen gelezen je gaat toch wel weer een lijstje maken he sjaak, en een aftel kalender
Waterkippie schreef:je gaat toch wel weer een lijstje maken he sjaak, en een aftel kalender mot ik alles weer doen en wat voor een kalender moet het worden en zijn er al ideeen voor data in januari
t/m half januari kan ik niet....... wat voor dag heeft de voorkeur?? Steven gaat deze keer denk ik niet meer mee
alvast een eerste lijst Pril85 lisjus87waterchikkie en joost (weet de boktnaam niet meer)loesjuh en joogresjakie Arno24MerensManzanoSannie1984djilan en biepmiep misschien