Iemand foto´s van Guusje?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-04 21:33

Onze Guus Verward
Jolanda haar Guus Lachen

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 21:37

Taaclover schreef:
Deze zin snap ik niet helemaal

Als ze dan zo hoog rijdt, Z2 met een hoop winstpunten.
Waarom zijn dan alleen de basisoefeningen helemaal af, helemaal goed afgewerkt etc. en niet de oefeningen die gevraagt worden na de B en de L

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 22:19

Nou ik vind Guus en Jolanda hartstikke leuk eerlijk gezegd. Heb betere shows gezien, maar doe het haar niet na hoor!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-04 22:47

Sjonniej schreef:
Als ze dan zo hoog rijdt, Z2 met een hoop winstpunten.
Waarom zijn dan alleen de basisoefeningen helemaal af, helemaal goed afgewerkt etc. en niet de oefeningen die gevraagt worden na de B en de L

Ik denk dat je het zelf niet begrijpt, als de punten niet af waren had ze nooit zoveel winst gereden in het Z2

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 01:21

Ik vond het knap dat ze sommige oefeningen wel beheersde maar echt netjes vond ik ze niet

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 10:28

Taaclover schreef:
Ik denk dat je het zelf niet begrijpt, als de punten niet af waren had ze nooit zoveel winst gereden in het Z2

Ik begrijp idd niet hoe ze dan aan die punten komt, als die oefeningen gewoon niet goed afgewerkt zijn. Ik wil best aannemen dat ze het kán, maar als je zoveel shows geeft, is het natuurlijk best een blunder als alleen de basisoefeningenn goed zijn afgewerkt etc. en de M/Z oefeningen niet.
Maar dit is hoe ik erover denk.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 10:29

Ach, de tong van de pony was iig minder blauw dan de vorige keer op Paard en Koets.
Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 10:38

Wat ik me dan afvraag is:
Als het daadwerkelijk zo dramatisch is waarom word ze dan nog iedere keer gevraagd Verward
Zelf heb ik haar vorig jaar op Ahoy gezien en toen kreeg inderdaad niet het nivo te zien wat ik had verwacht.
In september ben ik op haar clinic geweest en toen liep Guus echt super!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 10:54

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 11:04

Dat is idd een pelhambit met sperriem.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 11:20

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 11:21

Piaffe schreef:
Dat is idd een pelhambit met sperriem.

Dat is niet verboden toch Haha!
Jammer dat mensen het verschil tussen pelham en s&T niet kennen

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 11:52

Ik heb even een paar reacties verwijderd. Houden we het wel gezellig dames?? Een beetje kritiek moet kunnen, maar elkaar afkammen niet!

petar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 11:56

je kan het verwijderen maar het was zeker niet negatief bedoeld.

Het ´ik ben toch niet doof´ slaat op mijn eerder gepost berichtje waarin ik schreef dat Jolanda mij vertelde dat het een pellham bit was.

dus dan ben ik toch niet doof geweest! Haha!

zo van ja ben toch niet doof(zie je nou wel op de foto)

en dan ben ik het er weer mee eens dat het raar is dat mensen met zoveel kennis het verschil niet zien. Schijnheilig

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 12:08

Oke Petar, dat komt dus neer op wat wij ook al neer hadden gezeg Knipoog
Snapte je bericht niet helemaal Haha!
Jo had mij ook al verteld dat ze Guus inderdaad met Pelham had gereden

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 12:27

Volgens mij gaat dit al lang niet meer over de vraag die Taaclover stelde. Misschien wordt het tijd om weer ontopic te gaan?
Laatst bijgewerkt door deedee19 op 17-11-04 12:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 12:35

Ik heb zaterdag ook met verbazing zitten kijken. Ik vind het heel knap dat ze deze fjord zoveel heeft geleerd, eerlijk is eerlijk. Maar het hele plaatje vond ik er gewoon niet ontspannen en netjes uitzien. Ik had het idee dat er een hoop oefeningen gewoon niet afgemaakt werden, dat is onwijs zonde en vind ik slordig.

Ik heb haar op ten duur Guus een trap zien geven wat de jurk had moeten verbergen, sorry hoor, maar zo trap je een paard gewoon niet, ook niet als hij niet in een keer reageerd..

Nee, krijg er een beetje een vieze nasmaak van om Guus zo te zien lopen, ik heb niet echt de indruk dat het dier het leuk vind..

petar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 12:45

deedee19 schreef:
Volgens mij gaat dit al lang niet meer over de vraag die Taaclover stelde. Misschien wordt het tijd om weer ontopic te gaan?

Jij hebt helemaal gelijk weet je dat!
wie heeft er een foto = de vraag
niet wie heeft er commentaar op Guusje of Jolanda

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 12:51

Tallie1979 schreef:
Ik heb zaterdag ook met verbazing zitten kijken. Ik vind het heel knap dat ze deze fjord zoveel heeft geleerd, eerlijk is eerlijk. Maar het hele plaatje vond ik er gewoon niet ontspannen en netjes uitzien. Ik had het idee dat er een hoop oefeningen gewoon niet afgemaakt werden, dat is onwijs zonde en vind ik slordig.

Ik heb haar op ten duur Guus een trap zien geven wat de jurk had moeten verbergen, sorry hoor, maar zo trap je een paard gewoon niet, ook niet als hij niet in een keer reageerd..

Nee, krijg er een beetje een vieze nasmaak van om Guus zo te zien lopen, ik heb niet echt de indruk dat het dier het leuk vind..

Ontopic Knipoog
Voor deze dingen kun je een ander topic openen Lachen

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 17:40

wil er graag iets over kwijt.
Op zich heel erg knap dat ze uberhaupt zo ver is gekomen dat je een fjord in een verheven draf krijgt, en in een piaffe waarbij het dier nog zeker actief is in het achterbeen. Maar wat mij vreselijk stoorde is het ontbreken van een zweefmoment. Puur doordat ze hem niet de ruimte van voren geeft. De passage was amper te zien daardoor. En toch knap dat ie zo ver gekomen is, maar om dat nou zo te laten zien, had ik niet gedaan. Was ik pas gaan doen als het er zo netjes in zat dat niemand commetaar kon geven. Foto's heb ik niet, denk ook niet dat je er iets op zou kunnen zien. Alles lijkt op een foto op elkaar als je geen zweef moment hebt. Ik bedoel je ziet dan niet meer dan wat pootjes op de grond en wat in de lucht. Geen echte passage, en uitgestrekte draf. Wel de piaffe, die vond ik gewoon echt knap zo actief als hij bleef.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 17:46

sherwood schreef:
wil er graag iets over kwijt.
Op zich heel erg knap dat ze uberhaupt zo ver is gekomen dat je een fjord in een verheven draf krijgt, en in een piaffe waarbij het dier nog zeker actief is in het achterbeen. Maar wat mij vreselijk stoorde is het ontbreken van een zweefmoment. Puur doordat ze hem niet de ruimte van voren geeft. De passage was amper te zien daardoor. En toch knap dat ie zo ver gekomen is, maar om dat nou zo te laten zien, had ik niet gedaan. Was ik pas gaan doen als het er zo netjes in zat dat niemand commetaar kon geven. Foto's heb ik niet, denk ook niet dat je er iets op zou kunnen zien. Alles lijkt op een foto op elkaar als je geen zweef moment hebt. Ik bedoel je ziet dan niet meer dan wat pootjes op de grond en wat in de lucht. Geen echte passage, en uitgestrekte draf. Wel de piaffe, die vond ik gewoon echt knap zo actief als hij bleef.

Jo weet zelf ook heel goed dat Guus geen zwevende draf heeft.
Ze verteld ook dat Guusje de uitgestrekte draf niet goed beheerst.
Mijn fjord doet dit ook niet en gaat het ook zeker niet doen, zijn schouder staat er helemaal verkeerd voor
Enne, op bokt is altijd iemand met commentaar Knipoog

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 17:50

is ook zo. Maar dat viel mij op. Ik wist trouwens niet dat het aan het paard lag dat ie geen zweef moment heeft. Dat is wel jammer.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 18:00

sherwood schreef:
is ook zo. Maar dat viel mij op. Ik wist trouwens niet dat het aan het paard lag dat ie geen zweef moment heeft. Dat is wel jammer.

Is het ook

Hier wat voorbeelden waarvan hij beter in de verheven draf komt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 18:03

Ik vond het er iig wat beter uit zien dan vorig jaar op paard Ahoy.

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 12:37

kijk dat ziet er al veel mooier uit! Dat bedoel ik nou. Waarom gaat het daar wel dan? Toegegeven max heeft ook z'n slechtere dagen hoor Knipoog
Maar het zweefmoment is er idd echt niet, dus ook niet als ie wel mooi verheven is. Echt jammer, dat had het nou helemaal af gemaakt. Ach wie weet komt het nog wel, alles is te leren volgens anky.