Jolanda haar Guus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sjonniej schreef:Als ze dan zo hoog rijdt, Z2 met een hoop winstpunten.
Waarom zijn dan alleen de basisoefeningen helemaal af, helemaal goed afgewerkt etc. en niet de oefeningen die gevraagt worden na de B en de L
Taaclover schreef:Ik denk dat je het zelf niet begrijpt, als de punten niet af waren had ze nooit zoveel winst gereden in het Z2
Tallie1979 schreef:Ik heb zaterdag ook met verbazing zitten kijken. Ik vind het heel knap dat ze deze fjord zoveel heeft geleerd, eerlijk is eerlijk. Maar het hele plaatje vond ik er gewoon niet ontspannen en netjes uitzien. Ik had het idee dat er een hoop oefeningen gewoon niet afgemaakt werden, dat is onwijs zonde en vind ik slordig.
Ik heb haar op ten duur Guus een trap zien geven wat de jurk had moeten verbergen, sorry hoor, maar zo trap je een paard gewoon niet, ook niet als hij niet in een keer reageerd..
Nee, krijg er een beetje een vieze nasmaak van om Guus zo te zien lopen, ik heb niet echt de indruk dat het dier het leuk vind..
sherwood schreef:wil er graag iets over kwijt.
Op zich heel erg knap dat ze uberhaupt zo ver is gekomen dat je een fjord in een verheven draf krijgt, en in een piaffe waarbij het dier nog zeker actief is in het achterbeen. Maar wat mij vreselijk stoorde is het ontbreken van een zweefmoment. Puur doordat ze hem niet de ruimte van voren geeft. De passage was amper te zien daardoor. En toch knap dat ie zo ver gekomen is, maar om dat nou zo te laten zien, had ik niet gedaan. Was ik pas gaan doen als het er zo netjes in zat dat niemand commetaar kon geven. Foto's heb ik niet, denk ook niet dat je er iets op zou kunnen zien. Alles lijkt op een foto op elkaar als je geen zweef moment hebt. Ik bedoel je ziet dan niet meer dan wat pootjes op de grond en wat in de lucht. Geen echte passage, en uitgestrekte draf. Wel de piaffe, die vond ik gewoon echt knap zo actief als hij bleef.