Het grote zeik topic ;-))

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

joshua

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 21:08

-Liberty die stond te schreeuwen op het terrein Tong uitsteken

-de gore drap waar je doorheen moest alvorens je de bak inkon

-hallen die om 9 open zouden en pas later werden geopend terwijl het ijs en ijkoud was

-mensen die zeiden dat ze hun stand verruild hadden in overleg met de organisatie maar dit totaal niet waar was.

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 21:12

obelix schreef:
*miss een idee om dikbilhengsten iets verder weg te houden van merrie's of anders even een steviger hek te plaatsen??
Heb het hele weekend naar die dikbil zitten kijke met schrik om het hart als ie weer richting mijn merrie ging Tong uitsteken *LOL*

*LOL* Dat kan ik me heel goed voorstellen ja Haha!
Dat beest walste echt die hele stal omver als ze er niet optijd bij waren *LOL*

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 21:13

joshua schreef:
-Liberty die stond te schreeuwen op het terrein Tong uitsteken

Schijnheilig

vond je het geen leuke kermis dan?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 21:14

Ok het grote zeiktopic:

Nou dan gaat Lonneke even zeiken! Want Lonneke is het knap zat!!!!

Ik krijg nu verdikkeme van alles in mijn schoenen geschoven waar ik niet om gevraagd heb en waar ik zeker niet op zit te wachten! Bepaalde personen betichten mij ervan dat ik denk alle wijsheid in pacht te hebben.
Nou sorry, maar de mensen die mij maar een beetje kennen weten dat ik zo absoluut niet in elkaar steek. Ja ik heb soms wel eens kritiek op anderen maar zeker niet zo vaak als dat ik kritiek op mezelf heb. Ik ben naar P&K gegaan om een gezellige tijd te hebben en om nieuwe mensen te leren kennen. Dat ik daarbij dingen gezien heb die in mijn ogen niet door de beugel kunnen best, maar die dingen zeg ik net zo hard in hun gezicht en schrijf ik zeker niet anoniem op internet! Graag zou ik dan ook degenen die om wat voor reden kritiek op mij hebben en mij via rare omweggetjes beschuldigen van van alles feliciteren: het is gelukt hoor! Ik heb er genoeg van. Voorlopig zien jullie me hier niet terug!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 22:06

Hey joh Lon! Kom op, het is niet de schuld van bokt dat jij de gebeten hond bent, dat gaat om 3 of 4 personen en niet om heel bokt!

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 22:24

Ik heb maar 1 ding te noemen wat ik jammer vond; alle roddel en achterklap.... ik dacht het een tinker-iets was maar ik verbaas me erover hoeveel ontzettend haat en nijd er is tussen de mensen die shows verzorgen.

Lon, you get what you give. Ik hoorde je niet bepaald dingen "in iemands gezicht zeggen" eerlijk achter iemands rug om roepen en dan hard wegrennen. Toedeloe zal je niet missen eerlijk gezegd

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 22:27

en nu wordt ik bang dat ook dit topic de verkeerde kant op gaat....
jammer

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 22:29

jantina"]
De frieten waren vrijdagavond hardstikke lekker Krokant en goed gezout Tong uitsteken
Het was vrijdag wel heel koud he? Maar verder heb ik niks te klagen volgens mij hoor!
[/quote]
Uit de friettent of uit het restaurant?
[quote="Craignethan schreef:
* De patat was wel heel erg zout vrijdagavond Boos!

Uit de friettent of uit het restaurant?

Schijnheilig Wel belangrijke informatie Tong uitsteken

Ik vond het te weinig stands, maargoed, het is paard&koets, maar vorig jaar waren het er meer Knipoog
Ik vind dat de entree prijs naar beneden moet.

En die dikbelhengst mocht idd een stevigere stal. Zaten wij lekker warme chocomel te drinken op de hooibalen bij de IWH stand, kwam dat beest steeds onze richting op Haha!

Ik vind de brabanthallen een perfecte locatie Haha! En weer een hele gezellige dag Lachen

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 23:17

Esmee ik heb eigenlijk weinig van die haat en nijd gemerkt. Wij zijn de tegenhanger van het groningerpaard (zie de groningers als tinkerstamboek en ons als de irish cobs) We hebben heel gezellig samen zitten borrelen.Sterker nog 1 van mijn beste vriendinnen zat bij het grp.
En de meeste mensen daar mag ik erg graag.
De shires zijn geweldig vooral Liesbeth ik heb vorig jaar als gastruiter mogen mee rijden in de shire show.

van de tinkers hebben we hun nietmachine gekregen van de irishcobs limonade.
de man van de dikbilschimmel heeft even op onze stand gelet toen ik alleen was en echt even moest plassen.

de enige waar ik even mee overhoop lag was de singelfooters maar dat was heel even

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 23:17

Ik weet niet waar de friet vandaan kwam. Het waren kreukelfrieten Haha!
Ik denk dat ze gewoon uit de friettent kwamen, Lia is vast niet helemaal naar het restaurant gegaan Schijnheilig

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 23:18

brr jah dat vond ik ook griezelig die dikbiller haha!

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 23:27

Nimber schreef:
Esmee ik heb eigenlijk weinig van die haat en nijd gemerkt. Wij zijn de tegenhanger van het groningerpaard (zie de groningers als tinkerstamboek en ons als de irish cobs) We hebben heel gezellig samen zitten borrelen.Sterker nog 1 van mijn beste vriendinnen zat bij het grp.
En de meeste mensen daar mag ik erg graag.
De shires zijn geweldig vooral Liesbeth ik heb vorig jaar als gastruiter mogen mee rijden in de shire show.

van de tinkers hebben we hun nietmachine gekregen van de irishcobs limonade.
de man van de dikbilschimmel heeft even op onze stand gelet toen ik alleen was en echt even moest plassen.

de enige waar ik even mee overhoop lag was de singelfooters maar dat was heel even

Nou dat vind ik hartstikke goed Haha!

Alleen je hoort mensen over de Freibergers, de grote hengst die de warmbloedmerrie bijna besprong, mensen op bokt die zelf shows verzorgen en andere shows al bij voorbaat afzeiken.
Tussen de stamboeken viel het ook wel mee, ik doel meer echt specifiek op de mensen die zelf shows verzorgen en dat daartussen zoveel haat en nijd is, dat had ik niet verwacht. Je doet allemaal hetzelfde ding dus je zou juist verwachten dat je elkaar beter begrijpt... maar ja nu ik er over na denk probeer je natuurlijk ook allemaal geboekt te worden dus ben je concurrenten..

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 23:31

Ik denk dat het op bokt soms erger overkomt dan het is. We hebben juist met de dikbilhengst veel pret gehad. Het was allemaal niet zo erg, alleen juist omdat je er veel pret om hebt met elkaar lijkt het voor outsiders dat het erg was.
Ik heb van haat en nijd onderling helemaal niks gemerkt. Iedereen wenste elkaar 's ochtends een goede morgen, was opgewekt en had vaak tijd voor een (kort) praatje. Mensen die zwepen uitlenen, menschorten, spiegels komen gebruiken etc.
Polonaise dansen met bezoekers en gek doen met de indianen van de appaloosa's. We kwamen de stamboekhal bijna niet door, bij iedere stand maakte je 's ochtends wel een praatje!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 23:37

Met mensen die zelf shows verzorgen en andere shows bij voorbaat al afzeiken... Moet ik me hier aangesproken voelen? (voor ik reageer)

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 23:37

Nee dat kan niet Stef. Wahaaaaant.... jij deed geen show! Tong uitsteken

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 23:38

Ik heb ook een show verzorgd.maar ook ik heb er weinig van gemerkt. Ik ben meerder keren door de groningers uit de brand geholpen ik had nml maar 1 zadel bij me en mocht een zadel van hun lenen zodat lodewijk en Orbaldo samen een show in konden. de dikbil was erg grappig idd.
Men heeft voer van mij geleend, labello (in die hal drogen je lippen zo snel uit)
Mijn zweep heeft idd meer shows gereden dan ikzelf Tong uitsteken

We hebben juist zo'n lol met elkaar vorig jaar heb ik o.a. op een andalusier en een shire gereden!Jos heeft zaterdagochtend voor een groot aantal deelnemers eieren staan bakken *LOL*

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 23:40

jantina schreef:
Nee dat kan niet Stef. Wahaaaaant.... jij deed geen show! Tong uitsteken

hier niet nee..... *sorry, wordt een beetje op mijn hoede op het moment*

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 23:45

Esme_27 schreef:
Alleen je hoort mensen over de Freibergers, de grote hengst die de warmbloedmerrie bijna besprong

Tja.. Ik heb liever nog geen witte dik bil veulen volgend jaar Haha!
En tja.. Je moet dit topic ook met een korreltje zout nemen hoor..

Waarom moet alles zo serieus?? Haha!

*o ja..grotere losrij ring zou idd wel beter zijn ja.. Was toch wat te klein idd

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 23:47

en volgend jaar moet je gewoon weer bij de stallen en losrijring kunnen komen!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 23:47

Ja dat zou idd wel weer makkelijk zijn..Scheelt lopen Tong uitsteken

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 23:49

dat veranderd wel weer

ben wel benieuwd hoe de brabanthallen zijn als ze klaar zijn Lachen

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 00:08

joshua schreef:
-mensen die zeiden dat ze hun stand verruild hadden in overleg met de organisatie maar dit totaal niet waar was.

Dat meen je niet Bloos!

Eén van de gezelligste dingen van P&K vind ik juist het gezellige onderling met de andere stamboeken ! Er zijn veel mensen (vooral van de Groningers en het IHW) die ik maar 1 x per jaar zie en dat is elke keer weer supergezellig OK dan! En makkelijk, onderling op elkaars stand passen als je een show moet kijken, iedereen laat gewoon de kas open staan, allemaal in goed vertrouwen Lovers

Tijdens het rijden is het wel eens bekken op elkaar omdat je niet voldoende ruimte krijgt (daarom ging ik altijd maar buiten losrijden en uitstappen), maar na je show ben je dat ook weer vergeten.

Dit topic is niet bedoeld om op elkaar te gaan bekken, maar meer tegen alles om P&K heen Schijnheilig

Oh ja, de patat kwam uit de friettent Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 00:09

Ik heb ook niets van haat en nijd gemerkt Verward
Ben gezellig bij alle stands geweest en heb me prima vermaakt.
Heb zelfs nog een heel leuk gesprek gehad met de man van de haflingers terwijl hij stond te plassen en ik mijn tanden stond te poetsen, als dat niet het toppunt van verbroedering is Haha!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 00:12

ik vond het ook weer heel gezellig *LOL*

Ook ik zie sommige maar een paar keer per jaar.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 00:15

Og nou dan zit ik even verkeerd en krijg ik een vervormd beeld misschien..

Stef ik doelde niet op jou specifiek hoor, praatte in het algemeen, maar het blijkt dus allemaal wel mee te vallen