Riccardo of la Figaro bij de paard en koets

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-04 16:16

Nimber schreef:
Sharmila ik heb altijd geleerd dat als je niet met een stil been of een stille hand kunt rijden je dus niet met sporen of een extra scherp bit moet gaan rijden.Ik neem dus aan dat jij wat anders geleerd hebt?
tuurlijk zijn foto's moment op namen maar wil jij hier [image]

beweren dat die hak niet is opgetrokken waardoor de spoor niet duidelijk in zijn pens verdwijnd?

Ik heb in de 18 jaar dat ik rij nog nooit een spoor om gehad en ik rij bitloos of met een dubbelgebroken bustrens.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 16:28

het gaat toch niet om jou? Het gaat om de showpersoon

harlekijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 16:29

dan hebben jullie die andere zeker niet gezien,een paard met touwen om zijn lichaam en dan maar dwingen dat hij moet gaan liggen.Nee daar hou ik namelijk niet van,geef mij deze vrouw dan maar,en wat sporen betreft denk je dan anky dat niet doet of wat denk je dat die springpaarden op concours te verduren hebben.van Foto kan je niet snel oordeel geven dit moet je zelf hebben gezien,en dan weet je dat dit best meevalt.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 16:29

ja, die hebben we wel gezien, zie ander topic.
En niet aankomen met ja maar die doet het ook en ja maar die ook. Daar gaat het niet om.
Het gaat om wat je op dat moment ziet, en het was voor mij rede genoeg om de show niet af te kijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 16:32

Ik heb me opperbest vermaakt bij deze show, leuke vrolijke muziek
En aan het eind bleek ik nog leniger te zijn dan ik zelf dacht, kan nog een hele beste spaanse pas uitvoeren (in een pas de deux met Sandra Haha! )

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-04 16:41

Dan moet je maar niet in een manege komen Stef! Allemaal zielige kleine ponies met kinderen die op hun rug hobbelen omdat ze niet kunnen lichtrijden! OOOH WAT ERG ALLEMAAL!!!!! Rolleyes

Waar gaat dit in hemelsnaam over! Ik vind dit echt niet leuk meer.
Ik wil trots wat foto's laten zien en werkelijk ALLES wordt naar beneden gehaald. Als ik commentaar wilde had ik dit wel neergezet.
En ja ze zit met haar hak iets omhoog. Maar verdwijnt die spoor in Rics buik? NEE, dat is gewoon ONZIN! En slaan??? Nou Stef dan zou ik maar even langs de dokter gaan om je oren uit te laten spuiten. Want het was aantikken! Ik durf mijn tinker erom te verwedden dat Mon nog nooit maar dan ook ECHT nooit haar paard heeft geslagen.

Volgens mij zitten hier gewoon een aantal mensen expres te zeiken omdat ze La Figaro niet mogen. En dan bedoel ik bijv. een zeker iemand die dikke vriendjes is met een bepaald blond meisje!

Sodemieter lekker op en hou je commentaar voor je. Ik wil alleen maar trots mijn foto's laten zien van mooi Ric met zijn geweldige manen.

Sorry hoor maar ik ben het gezeur echt even zat. Ik wilde een gezellig topic starten en geen zeik topic.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 16:44

Zoo kan het even normaal ja!!!

We zijn hier om elkaars mening te wisselen en evt wat van elkaar te leren.. J ekunt ook eerst tot 10000 tellen eer je reageert ja Boos!

Ennne JA die spoor verdwijnt in zn buik..Duidelijk te zien op die foto!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 16:46

stef schreef:
Het gaat om wat je op dat moment ziet, en het was voor mij rede genoeg om de show niet af te kijken

jeetje stef nee jij bent zo geweldig Lips are sealed sorry maar heb foto's van jouw show gezien en die waren echt niet de moeite om uit te kijken... dan kan je wel met een halstertje bezig zijn maar je zelf vastklampen aan t paard zijn nek als ie gaat steigeren vind ik 'slechter' over komen als hoe Monique haar shows doet. Ze reed nu niet de sterren van de hemel nee, maar ze heeft duidelijk aangegeven dat Ricardo zijn dag niet had doordat hij 'verdrietig' was door dat zijn weide maatje verkocht was.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 16:46

Ilindra schreef:
Ik heb me opperbest vermaakt bij deze show, leuke vrolijke muziek
En aan het eind bleek ik nog leniger te zijn dan ik zelf dacht, kan nog een hele beste spaanse pas uitvoeren (in een pas de deux met Sandra Haha! )

Miss kunnen we dat in Nieuwegein nog even oefenen?? *LOL*

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 16:48

Zeg,kunnen we het even NORMAAL houden ja Verward Miss kunnen we het even zonder scheldwoorden doen en elkaar even op een mildere manier dingen toewijzen ..

Bedankt!!!!

IK WIL NL. NOG EVEN NAGENIETEN VAN HET HELE WEEKEND EN DAT LUKT ZO NIET

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 16:48

Ik oordeel niet om je foto's maar op wat ik zat. gezien heb. En betreft maneges, ik sta op een manege, dus ik kom er dagelijks. En "bij ons" hebben de pony's dikke schuimrubbers onder het zadel idd voor de beginners. Ik durf te wedden dat jij ook ooit zo begonnen bent.
Punt voor mij is dat ik een behoorlijk positief beeld van monique en riccardo had, en dat in nog geen 5 min aan barrels is geslagen.
Als wat ik zag aantikken was, nee sorry.......
Een bepaald blond meisje? Kan je duidelijker zijn? Ik ken wel meer blondines (ben er zelf ook 1).
En daarbij vind ik dit oordeel helemaal laag. Ik denk nl dat ik weet wie je bedoelt (weet het niet zeker) maar mijn oordeel was al zo voor ik haar uberhaubt gesproken had.
En ik sodemieter niet op, het is nl een openbaar forum, en als je geen commentaar wilt, moet je niks plaatsen. Heel erg simpel.

Ric heeft idd wel geweldige manen! Dat absoluut.

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-04 16:49

obelix schreef:
Zoo kan het even normaal ja!!!

We zijn hier om elkaars mening te wisselen en evt wat van elkaar te leren.. J ekunt ook eerst tot 10000 tellen eer je reageert ja Boos!

Ennne JA die spoor verdwijnt in zn buik..Duidelijk te zien op die foto!!!

Wat is je adres? Dan stuur ik je ff een bril op. Arm kind zo blind als een kip Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 16:50

stef schreef:
Ik oordeel niet om je foto's maar op wat ik zat. gezien heb. En betreft maneges, ik sta op een manege, dus ik kom er dagelijks. En "bij ons" hebben de pony's dikke schuimrubbers onder het zadel idd voor de beginners. Ik durf te wedden dat jij ook ooit zo begonnen bent.
Punt voor mij is dat ik een behoorlijk positief beeld van monique en riccardo had, en dat in nog geen 5 min aan barrels is geslagen.
Als wat ik zag aantikken was, nee sorry.......
Een bepaald blond meisje? Kan je duidelijker zijn? Ik ken wel meer blondines (ben er zelf ook 1).
En daarbij vind ik dit oordeel helemaal laag. Ik denk nl dat ik weet wie je bedoelt (weet het niet zeker) maar mijn oordeel was al zo voor ik haar uberhaubt gesproken had.
En ik sodemieter niet op, het is nl een openbaar forum, en als je geen commentaar wilt, moet je niks plaatsen. Heel erg simpel.

Ric heeft idd wel geweldige manen! Dat absoluut.

t is vrij normaal dat je je paard aantikt tegen zijn been als ie moet gaan liggen hoor... weet niet hoe jij t doet maar vind jouw reacties erggg overdreven.. je bengint het weer een beetje hoog in de bol te krijgen... laten we het maar op jaloursie houden.. monique heeft meer gepresteerd dan jij ooit zal doen.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 16:50

Debo schreef:
jeetje stef nee jij bent zo geweldig Lips are sealed sorry maar heb foto's van jouw show gezien en die waren echt niet de moeite om uit te kijken... dan kan je wel met een halstertje bezig zijn maar je zelf vastklampen aan t paard zijn nek als ie gaat steigeren vind ik 'slechter' over komen als hoe Monique haar shows doet. Ze reed nu niet de sterren van de hemel nee, maar ze heeft duidelijk aangegeven dat Ricardo zijn dag niet had doordat hij 'verdrietig' was door dat zijn weide maatje verkocht was.

Owhjee, gaan we weer op die tour debo?
Ik heb destijds aangegeven dat dat onze 1e show was.
Daarbij vind ik P&K even iets anders dan een regionaal evenementje. Op P&K mag je iets meer verwachten.
Ik heb je destijds gelijk gegeven, en oude koeien uit de sloot halen kan ik ook debo, als je dat graag wilt, maar ik hou op dit moment de eer nog even aan mezelf.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 16:53

Over oude koeien uit de sloot halen gesproken... Als we toch op dat nivo zakken Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Debo... Dan kan ik er nog wel een paar..... Ik heb ondertussen ge TEMt Jammer dat dit weer zo moet... Lips are sealed

LadyMadonna

Debo schreef:
t is vrij normaal dat je je paard aantikt tegen zijn been als ie moet gaan liggen hoor... weet niet hoe jij t doet maar vind jouw reacties erggg overdreven.. je bengint het weer een beetje hoog in de bol te krijgen... laten we het maar op jaloursie houden.. monique heeft meer gepresteerd dan jij ooit zal doen.

Get real! Je hebt me nooit gezien en ik durf van mezelf te zeggen dat ik met het handvat van mijn zweep honey's been aan raak, en de zweep dan daar houdt (op de plaats dus) en dat ze dan in het compliment zakt. Als ze niet doet help ik haar door haar been met mijn hand te ondersteunen, maar ik ga zeker niet steeds harder tikken o.i.d.
Verder mag je van me denken wat je wilt, je mening is nl op niets gebaseerd aangezien je mij nog nooit IRL aan het werk hebt gezien.
Maar ik " ken" je inmiddels goed genoeg om te weten dat je vage dingen begint te brabbelen als het niet in jou straatje past.

Anoniem

dan nog ook in je eerste show kun je een heel fout beeld geven aan de VD .. nee stef heb voor veel mensen in de VD wereld respect maar dat voor jou is ver te zoeken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 16:54

Sharmila schreef:
Wat is je adres? Dan stuur ik je ff een bril op. Arm kind zo blind als een kip Ach gut

Stuur er mij dan ook even 1 want ik heb het ook gezien Knipoog

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 16:54

Lips are sealed:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x WAT ZIJN JULLIE ALLEMAAL EEN STEL ZEIKERDS ZEG ............ Sorry hoor..Kan het nou nooit normaal... Op straat vallen dooien en zelfs op bokt word en gekat... Doe effe normaal zeg

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 16:56

Debo schreef:
dan nog ook in je eerste show kun je een heel fout beeld geven aan de VD .. nee stef heb voor veel mensen in de VD wereld respect maar dat voor jou is ver te zoeken...

Ik heb jou respect ook helemaal niet nodig, dat heb ik liever van mensen waabij ik waarde hecht aan hun oordeel

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 16:59

Jammer dat het dan weer met een slotje moet jongens! Boos!
Een respect voor elkaar kan geen kwaad.