stef schreef:Ik oordeel niet om je foto's maar op wat ik zat. gezien heb. En betreft maneges, ik sta op een manege, dus ik kom er dagelijks. En "bij ons" hebben de pony's dikke schuimrubbers onder het zadel idd voor de beginners. Ik durf te wedden dat jij ook ooit zo begonnen bent.
Punt voor mij is dat ik een behoorlijk positief beeld van monique en riccardo had, en dat in nog geen 5 min aan barrels is geslagen.
Als wat ik zag aantikken was, nee sorry.......
Een bepaald blond meisje? Kan je duidelijker zijn? Ik ken wel meer blondines (ben er zelf ook 1).
En daarbij vind ik dit oordeel helemaal laag. Ik denk nl dat ik weet wie je bedoelt (weet het niet zeker) maar mijn oordeel was al zo voor ik haar uberhaubt gesproken had.
En ik sodemieter niet op, het is nl een openbaar forum, en als je geen commentaar wilt, moet je niks plaatsen. Heel erg simpel.
Ric heeft idd wel geweldige manen! Dat absoluut.
t is vrij normaal dat je je paard aantikt tegen zijn been als ie moet gaan liggen hoor... weet niet hoe jij t doet maar vind jouw reacties erggg overdreven.. je bengint het weer een beetje hoog in de bol te krijgen... laten we het maar op jaloursie houden.. monique heeft meer gepresteerd dan jij ooit zal doen.