Animo voor kerst-bokt-rit (Beekbergen)?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

geeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 22:30

zaterdag 1 e kerstdag kan ik ook wel maar vrijdags absoluut niet want dan moet ik werken

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 23:20

Haha zoals altijd kan niemand op dezelfde dagen als de rest... (if that makes sense) >;)

qwinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 10:17

Ik kan wel vrijdags en anders helaas pindakaas Lachen ( voor mij dan )

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 11:15

haha ga je gewoon meerdere dagen iris,wel lastig met je les Tong uitsteken

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 00:04

Roskur schreef:
Tja, dat is inderdaad ook zo. In principe kan Röskur het makkelijk hebben denk ik (in totaal um, 120 - 130 kg ofzo? ik ben 70 Bloos) maar hij is het natuurlijk niet gewend... Dus daar heb je ook wel weer gelijk in, even gaat dan wel maar niet een hele rit... Bloos Hopelijk ga je iig wel mee! Haha!

Oh ja Linda, ik ben maandag tot um, vrijdag? (31e) weg dus anders wordt het wel heel laat.. zaterdag heb ik altijd les namelijk... Scheve mond

Wij hebben met kerst geen les hoor Knipoog

Ik kan helaas niet mee, kerstdagen zijn de enige dagen in het jaar dat ik, bahalve tijdens de paarden voeren, verplicht thuis moet zijn.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-04 22:07

Haha, okee. Ik twijfelde al of we dan les zouden hebben... Verward En ik vroeg me ook al af of er wel mensen zouden kunnen, met kerst...

Wat mij betreft kan het dan zaterdag dan. Lachen Dan kunnen geeek en hunter87, toch? Haha!

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 22:35

ik wil oohook haha Tong uitsteken

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 20:19

Met je stalen ros Lientje...

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 21:06

nee das niet leuk haha!
ik wil op gloð
hé mischien kan ik wel mee op aniek haah!

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 21:07

denk alleen niet dat ik dat ga doen maar ja Lips are sealed

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 22:30

hey
ik kan de zaterdag en zondag. maar iris en linda, lijkt me toch niet dat jullie lessen door gaan op 1e kerstdag.. Verward marjah linda (sorry..) jou ponyclub is er gek genoeg voor!!

die vrijdag kan ik niet. moet ik werken tot 4 uur en daarna 'vieren' we nog ff kerst met z'n alle. die donderdag kan ik ook niet. ook werken...

maar iris, het was toch een kerst-rit? kerst is dus zaterdag of zondag en geen donerdag/vrijdag... Tong uitsteken

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 22:46

Haha nee, zoals ik hierboven al zei wordt het ws zaterdag. Omdat er dan tot nu toe de meeste mensen kunnen. En ik het wel het liefst op kerst zelf doe idd. Ohh ik hoop zooo dat het niet vriest/sneeuwt... Lachen

qwinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:49

Ik kan wel wel wel wel op zaterdag maare moet om 3 uur werken dus dat gaat denk ik dus weer niet niet niet Boos! jammer.
Nou ens als me les door gaat kom ik niet Tong uitsteken

Selena87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:50

NEEE NIKS DAARVAN ik kan niet zaterdag,
En ik wil wel mee Huilen Huilen Huilen Huilen .
Bah we moeten een andere dag doen! en met kerst is er toch ook vakantie dan kunnen jullie toch wel een dagje

Selena87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:52

Bleeeh iedereen moet kunnen!
Hoe meer mensen hoe meer vreugd!
Het hoeft toch niet persee op kert kan toch ook ervoor of erna en dan noemen we het gewoon kerstrit.

Selena87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 15:04

ow gewoon een boktrit!
Wie stemt er op een andere dag dan kerst het is dan immers een familie dag!

qwinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 16:33

JA ANDERE DAG ALS IEDEREEN KAN Lachen

Selena87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 00:25

presies is veel leuker!!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 00:55

Ik ben een idealistisch romantisch meisje dat haar knollebeest voor gek wil zetten met een kerstmuts, en dat kan dan weer niet omdat het een familiedag is? Ik ben veel liezer gezellig op stap met mijn maatje, Het Knollebeest, en wat paardenvriendinnen, dan dat ik lekker thuis uhmm, niks zit te doen en me verveel? Scheve mond Ik ben 27 - 31 december naar een congres, dus nee ik kan ook niet op een andere dag omtrent kerst... Scheve mond

Ik snap best dat jullie ook een keer een andere dag willen, een niet-kerstboktrit, maar kunnen we dat dan niet los van deze rit doen? Ik bedoel ik kan ook niet altijd met jullie állemaal tegelijk rijden toch? (wat we nog wel een keer gaan doen!!) Niet iedereen kan gewoon op elke dag.... Dus kunnen dan niet met z'n 5en een keer een zondag ofzo plennen, en daar nog een boktrit organiseren? Lachen Een niet-specifieke dan? Ik hou juist zo van thema's en shows enz enz... Scheve mond En zou het heel jammer vinden, als dit niet door kon gaan. Al zouden "we" maar met z'n tweeën zijn ofzo, ik trek er toch wel incl. kerstmuts op uit.....

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 12:41

jah als we een andere dag zouden gaan kunnen heleen en ik mischien ook mee,maar ik vind welmdat je deze rit gewoon moet doorzetten hoor iris.
en er waren toch al mensen die wel konden omtrent kerst? ga je lekker met hen rijden.
een dag waarop echt iedereen kan is erg moeilijk te vinden Knipoog

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 13:20

Je kunt ook een nieuwjaarsrit organiseren Cool Dat valt op zaterdag en dan is ok iedereen vrij. En je hebt een thema

Ik zou zo wie zo niet tussen kerst en oud en nieuw doen, omdat je dan al heel veel last hebt van vuurwerk en niet alle paarden zijn daar bestand tegen.

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 13:28

Taygalover schreef:
Je kunt ook een nieuwjaarsrit organiseren Cool Dat valt op zaterdag en dan is ok iedereen vrij. En je hebt een thema

Ik zou zo wie zo niet tussen kerst en oud en nieuw doen, omdat je dan al heel veel last hebt van vuurwerk en niet alle paarden zijn daar bestand tegen.

nieuwsjaars rit Scheve mond dan zijn ze ook nog flink aan het knallen en doen hoor!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 17:56

Ja niet echt veel mensen maar wel een paar... En aangezien ik anders toch alleen thuis zit... Verward Vind ik het een beetje onnozel om nou dit niet te doen en wel een andere rit een andere datum. Verward Overigens denk ik trouwens best dat we om 3 uur terug kunnen zijn hoor Linda, als we gewoon rond 10 uur afspreken ofzo zodat we alsnog alle tijd hebben...?

We kunnen het dan ook zondag de 2e doen? Lachen Dan zijn ze wel uitgeknald? Alleen met thema's bedoel ik wel dat ik mezelf en m'n paard lekker voor gek kan zetten Schijnheilig, ik zou niet weten hoe ik hem moet uitdossen met nieuwjaar. *LOL*

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 19:53

ach hang je een rotje in zijn staart GaaaapO

qwinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 11:29

Taygalover schreef:

Niet iedereen hoor Boos! ik moet werken.. Horeca he