Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roskur schreef:Tja, dat is inderdaad ook zo. In principe kan Röskur het makkelijk hebben denk ik (in totaal um, 120 - 130 kg ofzo? ik ben 70) maar hij is het natuurlijk niet gewend... Dus daar heb je ook wel weer gelijk in, even gaat dan wel maar niet een hele rit...
Hopelijk ga je iig wel mee!
Oh ja Linda, ik ben maandag tot um, vrijdag? (31e) weg dus anders wordt het wel heel laat.. zaterdag heb ik altijd les namelijk...
marjah linda (sorry..) jou ponyclub is er gek genoeg voor!!
Ik ben 27 - 31 december naar een congres, dus nee ik kan ook niet op een andere dag omtrent kerst... 
Een niet-specifieke dan? Ik hou juist zo van thema's en shows enz enz...
En zou het heel jammer vinden, als dit niet door kon gaan. Al zouden "we" maar met z'n tweeën zijn ofzo, ik trek er toch wel incl. kerstmuts op uit..... Taygalover schreef:Je kunt ook een nieuwjaarsrit organiserenDat valt op zaterdag en dan is ok iedereen vrij. En je hebt een thema
![]()
Ik zou zo wie zo niet tussen kerst en oud en nieuw doen, omdat je dan al heel veel last hebt van vuurwerk en niet alle paarden zijn daar bestand tegen.
dan zijn ze ook nog flink aan het knallen en doen hoor!
Vind ik het een beetje onnozel om nou dit niet te doen en wel een andere rit een andere datum.
Overigens denk ik trouwens best dat we om 3 uur terug kunnen zijn hoor Linda, als we gewoon rond 10 uur afspreken ofzo zodat we alsnog alle tijd hebben...?
Dan zijn ze wel uitgeknald? Alleen met thema's bedoel ik wel dat ik mezelf en m'n paard lekker voor gek kan zetten
, ik zou niet weten hoe ik hem moet uitdossen met nieuwjaar.

Taygalover schreef:Je kunt ook een nieuwjaarsrit organiserenDat valt op zaterdag en dan is ok iedereen vrij. En je hebt een thema
![]()
Ik zou zo wie zo niet tussen kerst en oud en nieuw doen, omdat je dan al heel veel last hebt van vuurwerk en niet alle paarden zijn daar bestand tegen.
ik moet werken.. Horeca he