Kiara schreef:Daarnaast lees ik hier iets over het feit dat ze haar paard niet voor honderden mensen op zijn donder mocht geven.
Een paard laten weten wie de baas is, op zijn donder geven, dat is imo geen probleem.
De manier waarop staat me tegen.
Dat touw had HOE DAN OOK niet gebruikt mogen worden.
dat ben ik met je eens overgens heb ik niet gezegd dat ze haar paard niet op z'n flikker had mogen geven maar je doet dat niet zo snel waar al die mensen bij staan.vaak kun je beter even je tanden op elkaar zetten dan 'm een dreun verkopen (en nu heb ik het over het algemeen niet over deze cob) want geloof me er zitten heel wat pennymeisjes op de tribune.
Ze had het touw niet moeten gebruiken dat ben ik met je eens.de volgende dag heeft ze dat niet meer gedaan. maar je kan van 1 show niet zeggen dat ze totaal verkeerd bezig is met haar paard omdat ik dezelfde show de volgende dag heb gezien waarin het wel met rust en vertrouwen ging en ik heb hem 's avonds aan een halstertje ook zien liggen en zitten.
nogmaals ze had het beter niet kunnen doen als het niet wil in een show is het jammer