Bokt-Singles-STAPmeeting!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-04 19:56

Hmmm, zullen we voor de tapas zeggen, half 9 zoiets? En dat de rest dan naar de tapastent toekomt, uiterlijke verzameling 10uur? Ga ik eens even op zoek naar een tapasadresje id buurt van de kroegen. (suggesties welkom!) Kunnen we daarna gewoon willekeurige kroegenrichting op!! Haha!

(vergeet je legitimatie trouwens niet!!)

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 20:30

Graag ook routebeschrijving/adres van af het station naar de tapas tent Schijnheilig

Ik ben namelijk een ramp met richtingsgevoel ed als ik het niet ken (ook nog wel als ik t wel ken hoor Tong uitsteken )

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 20:31

legitimatie is idd wel handig thnx voor de tip

corina18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 00:21

heyzzz
ik ga wel mee hoor
ben namelijk vrij
en waar is die tent dan want anders kunnen we daar moeilijk naar toe gaan he

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 09:41

Ik weet nog niet zeker of ik kom want ik heb van een hele aardige jongen een uitnodiging gehad voor een cabaret-voorstelling in Amsterdam. Hij wilde verder nog niks zeggen dus het zal wel een verrassing zijn. *LOL*
Ik weet nog niet of ik op dit aantrekkelijke aanbod zal ingaan maar ja als vrijgezel moet je wat he?? Tong uitsteken Schijnheilig

Misschien dat ik daarna nog kan komen want het is wel dichtbij natuurlijk.

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 13:42

Laura schreef:
Hmmm, zullen we voor de tapas zeggen, half 9 zoiets? En dat de rest dan naar de tapastent toekomt, uiterlijke verzameling 10uur? Ga ik eens even op zoek naar een tapasadresje id buurt van de kroegen. (suggesties welkom!) Kunnen we daarna gewoon willekeurige kroegenrichting op!! Haha!

Laura. Pata Negra op de Utrechtsestraat is een optie. Het is daar altijd mega druk, maar wel ong 5 minuten lopen vanaf het Rembrandtsplein. Het zit helemaal aan het eind van de Utrechtsestraat. Met OV kun je de Metro vanaf CS nemen naar Waterlooplein, even over de brug naar Rembrandtsplein en dan direct links de Utrechtsestraat in (volg de trambaan naar Links, langs de ABN AMRO)

XLC70

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 13:45

Laura schreef:

Hey Lau,

Veel plezier vanavond in Amsterdam!!!!!!
Enne, thanks voor de slaapplaats vannacht OK dan!

Gr. Leo

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 15:09

Okeeee dames; als volgt:

Laura heeft Pata Negra gebeld voor de tapas; we kunnen gewoon binnenlopen zonder reserveren (dus als er nog meer mensen alsnog willen tapaseten kan dat!)

Vientje, Naranga en ik moeten even kijken of we wellicht samen kunnen treinen...

Wij zijn dus vanaf half 9 in de tapastent, zullen we zeggen dat jullie uiterlijk 10u in de tapastent ons ontmoeten? Mocht dat niet werken ben ik mobiel bereikbaar (zie pbs voor nr) en dan bellen jullie gewoon even waar we uithangen!!

Ik heb er zin in!!

Adres tapastent:
Pata Negra
Utrechtsestraat 124
1017VT Amsterdam