Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Muizje schreef:Spirit heeft niet echt een geweldige conditie!, maar hoe lang zou het rijden zijn vanaf driebergen?
Muizje"]
Spirit heeft niet echt een geweldige conditie!, maar hoe lang zou het rijden zijn vanaf driebergen?
[/quote]
Vanuit Driebergen (stal wijnen en Gijs Hoogenraad, schrijf ik het goed?) is het heel makkelijk te berijken hoor!
Vandaag had ik les op manege austerlitz daar heb ik in een klein uur naartoe gereden. Naar het bos zelf ben je er veel sneller!
Ik denk wel dat Spirit dat aan kan, en je stapt ook heel veel he, langs de weg het eerste stukje enzo! Het is maar een klein stukje verder dan het grotebos.
De mensen die geen trailer hebben kunnen misschien naar een pensionstal ofzo in de buurt bellen of er een trailer te huur is daar. Hier in de buurt weet ik ook wel wat mensen die trailers verhuren. Dat zou moeten lukken denk ik!
[quote="Mirjammie schreef:Dan gaan we toch gewoon te paard vanaf driebergen? Volgens mij kunnen Odette, Spirit en Fiona dat prima aan!Misschien zijn er nog wel meer mensen die dan te paard meerijden?
kaliefje schreef:Sorry! ik reageer een beetje laat
Ik noem nu maar even een datum, Een zondag lijkt me het handigst,
zondag 9 januari
zondag 13 januari
Zeg het maar