Animo bosrit, in het bos Austerlitz?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 11:55

Ik heb het gisteren besproken met Muizje en Mirjammie. Het lijkt ons alledrie erg leuk, maar kunnen pas weer wat meer regelen als er daadwerkelijk iets concreets op papier staat. Eventueel kunnen we drie paarden meenemen maar dan zou er eentje bij kaliefje op de trailer moeten (als dat gaat?) of paarden huren.

Muizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 21:08

ACSM gaat dan met kaliefje met de trailer mee denk ik. Ik kan m'n vader misschien vragen of ie ons wil brenen akke. Maar er moet wel eerst een datum zijn!

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 20:09

Maar je kan toch gewoon met je paard naar Austerlitz toe rijden?? Je bent er zo vanaf Driebergen....

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 20:13

Jammer dat je geen paarden kan huren Verdrietig, anders had ik graag mee gegaan.

Muizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 21:17

Spirit heeft niet echt een geweldige conditie!, maar hoe lang zou het rijden zijn vanaf driebergen?

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 23:49

Tja, dan durf ik het niet zeggen of je er naar toe kunt rijden... Je rijdt immers daar ook nog wel even.

Ik denk dat je er vanaf stal (incl een eind stappen naar het bos) drie kwartier eover doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 00:08

Muizje schreef:
Spirit heeft niet echt een geweldige conditie!, maar hoe lang zou het rijden zijn vanaf driebergen?

Denk dat spirit het inmiddels wel aankan hoor. We rijden toch behoorlijk intensief met dr op het moment. Odette zou het ook wel aankunnen aangezien daar hetzelfde voor geldt. Maar denk dat Fiona indondert. Aan de andere kant, vorige week was het ook een rit van 2,5 uur!

Zou er misschien rekening mee gehouden kunnen worden? Dat we niet teveel galopperen enzo? Dan kan het wel?

Muizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 15:16

Fiona valt nog liever dood neer dat dat ze opgeeft, over haar maak ik me echt totaal geen zorgen! Die rijdt ook z'n koetsrit van 3 uur en dan loopt ze nog te drammen :p

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 11:11

Dan gaan we toch gewoon te paard vanaf driebergen? Volgens mij kunnen Odette, Spirit en Fiona dat prima aan! Haha! Misschien zijn er nog wel meer mensen die dan te paard meerijden?

Muizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 15:40

Was het de bedoeling dit in de kerstvakantie te doen?

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 15:49

is er inmiddels al wat meer bekend... ?

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 00:08

Zullen we een datum gaan prikken?

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 08:53

Lijkt me een goed plan.... Het lijkt mij wel een goed idee om het idd in de kerstvakantie te doen. Andere opties??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 10:33

Ik heb geen kerstvakantie!!!!!!!!! Ik moet gewoon werken en kerst valt in een weekend dus ben geen enkele dag vrij!

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 17:24

Mmmm, dat is balen!!! Wanneer zou je dan kunnen?

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 20:15

Ik weet nog niet zeker of ik mee kan, ivm vervoer. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 10:46

ACSM schreef:
Mmmm, dat is balen!!! Wanneer zou je dan kunnen?

Ik kan verder ieder weekend

Tetris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-04 19:23

Sorry! ik reageer een beetje laat Bloos

Ik noem nu maar even een datum, Een zondag lijkt me het handigst,
zondag 9 januari
zondag 13 januari
Zeg het maar Haha!

Muizje"]
[/quote]
Vanuit Driebergen (stal wijnen en Gijs Hoogenraad, schrijf ik het goed? Haha!) is het heel makkelijk te berijken hoor! Lachen Vandaag had ik les op manege austerlitz daar heb ik in een klein uur naartoe gereden. Naar het bos zelf ben je er veel sneller!
Ik denk wel dat Spirit dat aan kan, en je stapt ook heel veel he, langs de weg het eerste stukje enzo! Het is maar een klein stukje verder dan het grotebos.

De mensen die geen trailer hebben kunnen misschien naar een pensionstal ofzo in de buurt bellen of er een trailer te huur is daar. Hier in de buurt weet ik ook wel wat mensen die trailers verhuren. Dat zou moeten lukken denk ik! Lachen

[quote="Mirjammie schreef:
Dan gaan we toch gewoon te paard vanaf driebergen? Volgens mij kunnen Odette, Spirit en Fiona dat prima aan! Haha! Misschien zijn er nog wel meer mensen die dan te paard meerijden?

De mensen van de stal bij Kees ook. Dat zijn dus ACSM, JollyHumpy en ik. Misschien wil Amiro (zonne) ook wel mee?
Dan rijden we iniedergeval met z'n 6e daarheen!
Dan kunnen we misschien met de mensen die met de trailer komen bij het viaduckt afspreken, daarna daar bij dat terrein (even naam vergeten) Die oprit daar.

Hoelang de bosrit gaat duren ligt helemaal aan ons! Eveneens aan of het een crossrit word of niet Haha!

Zooo ik heb gesproken Tong uitsteken

Muizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 11:57

9 en 13 januari kan ik allebij. Alleen moet ik Gijs even lief aankijken want op zondag mag je eigenlijk pas vanaf 12 uur komen, maar als ik het ff zeg vind hij het vast niet erg. En ik denk nu dat Spirit het wel volhoudt, het is moeilijk om d'r in de bak moe te rijden:p Ik heb er zin in!

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 12:02

Ik kan ook allebei de dagen....

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 14:24

Als ik het maar lang genoeg van tevoren weet kan ik ook allebei de dagen, moet alleen het alleen even afspreken met de andere verzorger van Odette, die rijdt namelijk op zondag...

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 20:06

kaliefje schreef:
Sorry! ik reageer een beetje laat Bloos

Ik noem nu maar even een datum, Een zondag lijkt me het handigst,
zondag 9 januari
zondag 13 januari
Zeg het maar Haha!

Ik dacht al huh Verward Tong uitsteken De 13e is namelijk op een donderdag. Tong uitsteken Maaruhm ik moet het nog even thuis overleggen en vervoer zien te regelen, maar ik wil nog wel graag mee!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 20:55

ik wil mischien ook wel mee als er wat meer bekend is...

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 21:04

ik wil ook nog wel mee maar ik kom er net achter dat ik al die datums wedstrijd hep

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 14:10

hoe lang gaan we dan rijden?