Zwangeren, moeders enz. verzamelen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 23:44

leuk! zijn de bekendste boktbaby en ik ook welkom Tong uitsteken moet wel even zien of ik er kan komen...

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 12:36

Nee hoor Cayedine, vanaf 21 ben je volwassen Tong uitsteken

Debo natuurlijk ben je welkom, kun jij mooi foto's maken Knipoog

Saskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 13:16

Ik had bij hubbie 'gepolst' "Ehm, moet dat?" Vroeg 'ie Haha! vindt het dus niet erg om thuis te blijven Knipoog

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 13:40

Pauline schreef:
Nee hoor Cayedine, vanaf 21 ben je volwassen Tong uitsteken

Debo natuurlijk ben je welkom, kun jij mooi foto's maken Knipoog

Ja officieel wel ja.. Maar in me hoofd ben ik dat nog LANG niet whahahahahaha

Ok op zn tijd natuurlijk AF EN TOE.. OK dan!

maar ik ben nogsteeds een blije prei hoor!

vanity

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 10:23

Cayusejuhh schreef:
Ja officieel wel ja.. Maar in me hoofd ben ik dat nog LANG niet whahahahahaha

Ok op zn tijd natuurlijk AF EN TOE.. OK dan!

maar ik ben nogsteeds een blije prei hoor!

Goed, ben ik niet alleen, ik las net in je profiel dat jij dan ook 19 jaar was bij je eerste kindje. Hoe is dat bij jou verlopen?

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 11:14

Ik was 21 bij m'n eerste, en hij leeft nog hoor Haha! Meer zelfs, hij is een echte slimmerd Maak je in leeftijd maar geen zorgen, je hebt pubers van 50 en volwassenen van 14 ... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 13:28

komen er toevallig mensen langs zeeland?? Zou graag mee willen maar mijn vriend vind het weer 'iets onnodigs om zo ver voor te rijden' Boos!

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 13:31

vanity schreef:
Goed, ben ik niet alleen, ik las net in je profiel dat jij dan ook 19 jaar was bij je eerste kindje. Hoe is dat bij jou verlopen?

hoe bedoel je??

Gewoon ik was 18 en bewust gekozen voor een kleine.. Rich was toen 29. en had al een huis.

Verder heb ik op me 17e me eerste kindje verloren en daardoor flinke moeder gevoelens gekregen daarom de keuze sneller..
Verder heb ik altijd gezegd dat ik jong moeder wilde worden vandaar. EN IK BEN ER TROTS OP OOK WAhahahahaa

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 13:41

Irre schreef:
Mijn man ziet me aankomen: 'schat ga je mee naar een meeting van mama's en zwangeren van het paardenforum???'
No way dat ie dat doet! haha

Haha, die van mij ziet me ook al aankomen!!

Misschien dat Irre en ik kunnen Poolen? Dat zou wel makkelijk zijn.

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 14:24

ja dat kan inderdaad! Geen punt. Nog gezellig ook Lachen

vanity

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 17:51

Debo schreef:
komen er toevallig mensen langs zeeland?? Zou graag mee willen maar mijn vriend vind het weer 'iets onnodigs om zo ver voor te rijden' Boos!

hetzelfde hier, ik zal nog eens goed zeuren, maar..., waarom ben ik toch de enige 'mama'belg?

Citaat:
hoe bedoel je??

ik bedoelde gewoon ja, hoe dat kwam (bewust of niet idd en of jij door je leeftijd ook raar bekeken bent en bv. 'vrienden' verloren of zo van die dingen.)

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 10:48

vanity schreef:
ik bedoelde gewoon ja, hoe dat kwam (bewust of niet idd en of jij door je leeftijd ook raar bekeken bent en bv. 'vrienden' verloren of zo van die dingen.)

hhihi nee hoor Sonja is ook een mamabelg Tong uitsteken

hahahahaha

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 10:52

vanity schreef:

ja ik ben heel wat vrienden verloren door dat ik kindjes kreeg..
Naja dan zijn het geen vrienden van je vind ik.. Ik heb ze ook noooit meer gezien!

Ja en bij de gym... zeker een ongelukje ? Blauw oog Stoom uit je oren

Maar verder wordt ik altijd ouder geschat dan dat ik er uit zie..
ALs ik dan zeg dat ik net 24 ben dan........ hUH!?!??!??!! Maar dan was je.... ( JA IK was net 19 bla bla bla) moet me altijd ver antwoorden..verschrikkelijk. Nu heb ik 1 geluk dat ik een aardige grote mond heb .. en dat ik dan zeg.. heb je problemen er mee/? wat maakt jou dat nou uit joh.. bla bla bla Haha!:D:D:

en dan druipen ze af met een rood hoofd.

Al met al.. ik heb het niet echt makkelijk gehad.. bij de CB wordt je altijd benadert of je het moeilijk en zwaar heb.. en of je niet voor je kind kan zorgen.... pfffffffff moedeloos wordt je er van hihihihihihihih

Knipoog

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 12:47

Da's nog een meevaller dat je er dan ouder uitziet, ik zie/zag er jonger uit en sommigen zagen me als een tienermoedertje (schoolkind met baby) Boos! Ik heb de indruk dat ze me nu pas ernstiger gaan nemen, opeens is het ongevraagd geven van adviezen/commentaren gestopt, het meewarig met het hoofschudden opgehouden .... , en lijken mensen me gewoon als "moeder" te zien ... Velen weten nog niet dat er een derde kindje op komst is (winterjas aan en geen kat die er iets van merkt zo), ik verwacht me nu al aan alweer allerlei "knikbewegingen" met hoofd en schouders en armen ... Mensen doen dat één maal als ze iets zien wat ze zelf niet zouden aandurven/kunnen/willen. Precies alsof er maar één goede en juiste weg is
Gelukkig heeft mijn gyné nooit de opmerking gemaakt dat het wel een ongelukje zou zijn, hij zou het geweten hebben!!! Andere mensen hebben dit wel gepresteerd en van die mensen zijn er bepaalde die nooit nog hun bek hebben opengetrokken tegenover mij Schijnheilig ... (van deze die ik nog zag toen van de buurt bv., ééntje heeft zich toen geëxcuseerd toen m'n baby geboren was en zelfs een kadoo'tje afgegeven ... voelde zich duidelijk slecht en had m'n respons blijkbaar als terrecht aangenomen Knipoog)

En ik ben inderdaad ook een Belgisch moedertje (en ééntje in spé), maar ik woon best ver van Vania af jammer genoeg.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 13:33

ik gebruik geen anti rimpel creme mischien is dat waarom ik altijd ouder wordt geschat Tong uitsteken:P:P:P:D:D:D:D::D:D:D

vanity

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 17:56

Cayusejuhh schreef:
ik gebruik geen anti rimpel creme mischien is dat waarom ik altijd ouder wordt geschat Tong uitsteken:P:P:P:D:D:D:D::D:D:D

Dat wil ik zien dan! Tong uitsteken De mensen die je daarvoor laten vallen zijn idd ook niet belangrijk, dus daar treur ik vast en zeker niet om! Maar aan extra advies en bemoeienissen enzo daarom (ik zal het vast wel niet allemaal weten en kunnen), daar erger ik me enorm aan. Waarom zou een moeder van 25, 35 of 45 meer weten dan ik???

Ja, Sonja woont inderdaad een beetje aan de andere kant van België. Boos!

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 20:43

Cayusejuhh schreef:

Ik gebruik helemaal niets, alleen nu nivea-baby-olie om m'n groeiend buikje in te smeren Ik heb zelfs weer puberpukkels Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 11:29

sonjabelgium schreef:
Ik heb zelfs weer puberpukkels Bloos!

Nou gefeliciteerd met je dochtertje dan maar alvast Knipoog Tong uitsteken

Vania als je je vriend zo ver hebt pik ons dan even op onderweg Knipoog hahaha

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 03:27

Effe off-topic.
Ik ben nu 22 en was 21 toen ik Rafaël kreeg. Bijna elke keer als ik naar het cb ga krijg ik wel te horen dat ik het erg goed doe. Ik vraag me dus af of de 'oudere' dit ook krijgen.

Hier in de buurt zijn trouwens best veel meiden die jong moeder zijn.

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 09:56

Debo schreef:
Nou gefeliciteerd met je dochtertje dan maar alvast Knipoog Tong uitsteken

Da's nu al de tweede bokker-moeder die me een dochter voorspeld Haha! Straks moet ik het nog gaan geloven. Jammer genoeg wou ons holbewonertje het nog niet laten zien de laatste keer, misschien 4 dec. meer geluk Knipoog

Paulien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 09:58

Sonjabelgium, wij hoorde bij 14 weken een schatting, nou kan je zeggen die bleek vorige week na een echo niet te kloppen.
Het is en blijft een gok zeggen ze.

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 10:47

Naar het schijnt hangt het sterk af van wie de echo doet (ervaring) en welk toestel ze gebruiken. Bij m'n vorige kids was m'n gyné telkens juist, hij weigert ook iets te zeggen als ie niet helemaal zeker is (beide keren voorbij de 20 weken). 14 weken is zowiezo nog erg vroeg om iets te kunnen zeggen, dan worden pas de buitenste geslachtsorganen gevormd en is het wurmpje nog zooooo klein!
Ik zou wel niet blij zijn moesten ze me A voorspellen en ik B krijgen! Ik kan het nl. niet laten om spulletjes te kopen voor dat kleine friemeltje en moet er niet aan denken om een zoontje een jurkje aan te trekken Bloos!

vanity

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 15:34

Debo, helaas heeft hij er totaal geen zin in en weet ik niet of ik hem nog kan overhalen! Boos!

En Sonja, ik denk ook een meisje, heb gependeld! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 19:29

vanity schreef:
Debo, helaas heeft hij er totaal geen zin in en weet ik niet of ik hem nog kan overhalen! Boos!

john wil ook niet toen ik vroeg is helmond hier ver vandaan kreeg ik als andwoord : 'ja en daar gaan we niet naar toe' grrr mannen... Stoom uit je oren

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 20:10

vooruit vanity. ik (jongste snotaap zo te lezen Tong uitsteken ) zal ook mee gaan. ik moet nog even vervoer regelen. (jeej wat kan ik zeuren, woon op nog geen 15 minuten rijden van helmond!)