moet wel even zien of ik er kan komen... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayusejuhh schreef:Ja officieel wel ja.. Maar in me hoofd ben ik dat nog LANG niet whahahahahaha
Ok op zn tijd natuurlijk AF EN TOE..![]()
maar ik ben nogsteeds een blije prei hoor!
vanity schreef:Goed, ben ik niet alleen, ik las net in je profiel dat jij dan ook 19 jaar was bij je eerste kindje. Hoe is dat bij jou verlopen?
Debo schreef:komen er toevallig mensen langs zeeland?? Zou graag mee willen maar mijn vriend vind het weer 'iets onnodigs om zo ver voor te rijden'
Citaat:hoe bedoel je??
vanity schreef:ik bedoelde gewoon ja, hoe dat kwam (bewust of niet idd en of jij door je leeftijd ook raar bekeken bent en bv. 'vrienden' verloren of zo van die dingen.)
:D:D:
Ik heb de indruk dat ze me nu pas ernstiger gaan nemen, opeens is het ongevraagd geven van adviezen/commentaren gestopt, het meewarig met het hoofschudden opgehouden .... , en lijken mensen me gewoon als "moeder" te zien ... Velen weten nog niet dat er een derde kindje op komst is (winterjas aan en geen kat die er iets van merkt zo), ik verwacht me nu al aan alweer allerlei "knikbewegingen" met hoofd en schouders en armen ... Mensen doen dat één maal als ze iets zien wat ze zelf niet zouden aandurven/kunnen/willen. Precies alsof er maar één goede en juiste weg is
... (van deze die ik nog zag toen van de buurt bv., ééntje heeft zich toen geëxcuseerd toen m'n baby geboren was en zelfs een kadoo'tje afgegeven ... voelde zich duidelijk slecht en had m'n respons blijkbaar als terrecht aangenomen
) Cayusejuhh schreef:ik gebruik geen anti rimpel creme mischien is dat waarom ik altijd ouder wordt geschat:P:P:P:D:D:D:D::D:D:D
De mensen die je daarvoor laten vallen zijn idd ook niet belangrijk, dus daar treur ik vast en zeker niet om! Maar aan extra advies en bemoeienissen enzo daarom (ik zal het vast wel niet allemaal weten en kunnen), daar erger ik me enorm aan. Waarom zou een moeder van 25, 35 of 45 meer weten dan ik???