Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
balli schreef:alsjeblieft huur geen huifkar bij de kameleon (ik neem aan dat je dat bedoelde)! dan heb je hele kleine paardjes met een huifkar met minstens 8 man erin, de paardjes zien er slecht uit! je moet 't zelf weten, maar ik zou het echt niet doen!
Citaat:misschien is er iets te regelen met de besmanninck hoeve? www.ijslandsepaarden.nl miss dat je een arrangement met hun kan bespreken ofzo? of de manege in appelscha...?
xXGRIETJEXx schreef:Misschien een id dat er mensen met eigen paarden komen, en mensen die daar een huifkar huren bij dat ding voorin Appelscha??
Ik heb een koetsiersbewijs voor 1, 2 en 4 span, en volgens mij is het niet super duur.
Er zijn namelijk meerderen die er geen paard bij mee kunnen nemen.
Babsie_Flash schreef:mooneyes schreef:leuk dat alles goed is gegaan![]()
ondertussen is mijn rijpaard verkocht in december en sinds vorige week kom ik niet meer op stal daar, dus ik heb eerst nog geen nieuwe verzorgpaard of bijrijdpaard gevonden om te gaan rijden hellaas
Dan kom je toch gewoon bij mij rijden?
Ik heb 7 paarden, dus je bent welkom hoor!
Babsie_Flash schreef:Momenteel lopen alle paarden in de bak, maar als de wei weer droog is en ze allemaal in de wei staan kom dan eens in de bak rijden! Als het goed gaat kunnen we altijd buiten gaan rijden.
kimdepim schreef:haha wat doe je hier dan nog hilde