Pff ik weet bijna zeker dat een hoop mensen elkaar mis gaan lopen daar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Helen88 schreef:Nienke: thanx.Ik was eigenlijk van plan de foto's allemaal weer eens te veranderen omdat ik er een beetje op uitgekeken ben, maar dat kan dus nog wel even wachten
Horssie: ow oke dat wist ik niet, dan kom jij zeker het eerste stuk met Iris ofzo?(omdat jullie allebei in Apeldoorn wonen)
Ik ga nu mn vriendin bellen om te vragen of ze meekomt, daarna zet ik het hier wel neer. Ze kan zelf niet op bokt komen omdat haar computer een beetje raar aan het doen is.
Roskur schreef:Helen en Tindra: Mijn vader wil ons iig ophalen en tot Apeldoorn station brengen voor jullie dus. Dat is dus als we rond dezelfde tijd terug gaan, als jullie eerder of later gaan dan ons gaat dat dus helaas niet door... Dan kunnen we heen met het OV en terug met mijn vader, als we dus dezelfde tijd weggaan. Wij hebben een volkswagen transporter dus dat past wel met z'n 4en op een achterbank...(hoop je.
) Maarja dat zien we dan wel. Weet iemand toevallig tot hoelaat de dag duurt?
Helen88 schreef:wat ik aan trek weet ik nog niet precies maar ik denk niet echt iets opvallends. Gewoon sprijkerbroek, daaronder rood met gele gympen.
Helen88 schreef:Op die bus moeten we een uur wachten, dat is het hem juist...![]()
Naja, daar ga je ook niet dood van, maar het is wel vervelend natuurlijk.