ijslanderdag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 21:10

Wat een gave katten in je profiel Helen Haha!
Pff ik weet bijna zeker dat een hoop mensen elkaar mis gaan lopen daar Nagelbijten / Gniffelen Ik vind dat omroepen eigenijk nog wel een goed idee, eens kijken of dat te regelen valt Tong uitsteken

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 21:13

nee ik ga toch ook mee waarschijnlijk? dan zijn we met zen 5en

1:ik
2:iris
3:jij
4: vriendin van jou
5: tindra

Helen88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 21:22

Nienke: thanx. Haha! Ik was eigenlijk van plan de foto's allemaal weer eens te veranderen omdat ik er een beetje op uitgekeken ben, maar dat kan dus nog wel even wachten Knipoog

Horssie: ow oke dat wist ik niet, dan kom jij zeker het eerste stuk met Iris ofzo? Lachen (omdat jullie allebei in Apeldoorn wonen)
Ik ga nu mn vriendin bellen om te vragen of ze meekomt, daarna zet ik het hier wel neer. Ze kan zelf niet op bokt komen omdat haar computer een beetje raar aan het doen is. Scheve mond

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 22:22

Helen en Tindra: Mijn vader wil ons iig ophalen en tot Apeldoorn station brengen voor jullie dus. Dat is dus als we rond dezelfde tijd terug gaan, als jullie eerder of later gaan dan ons gaat dat dus helaas niet door... Dan kunnen we heen met het OV en terug met mijn vader, als we dus dezelfde tijd weggaan. Wij hebben een volkswagen transporter dus dat past wel met z'n 4en op een achterbank... Schijnheilig (hoop je. Cool) Maarja dat zien we dan wel. Weet iemand toevallig tot hoelaat de dag duurt?

Haha wordt wel een mega-meeting zeg!! Ik hoef hier gelukkig alleen maar te kijken, als ik zelf moet rijden zoals op endurance loop ik altijd alle bokkers mis, haha. Haha!

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 22:24

Helen88 schreef:
Nienke: thanx. Haha! Ik was eigenlijk van plan de foto's allemaal weer eens te veranderen omdat ik er een beetje op uitgekeken ben, maar dat kan dus nog wel even wachten Knipoog

Horssie: ow oke dat wist ik niet, dan kom jij zeker het eerste stuk met Iris ofzo? Lachen (omdat jullie allebei in Apeldoorn wonen)
Ik ga nu mn vriendin bellen om te vragen of ze meekomt, daarna zet ik het hier wel neer. Ze kan zelf niet op bokt komen omdat haar computer een beetje raar aan het doen is. Scheve mond

jah ik ga waarschijnlijk dan met Iris mee met het ov(is goede vriendin van mij;))
en anders als je vriendin niet mee komt dan kan mijn vader ons eventueel wel brengen is goedkoper voor jullie ook Knipoog

Tindra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 22:25

Roskur schreef:
Helen en Tindra: Mijn vader wil ons iig ophalen en tot Apeldoorn station brengen voor jullie dus. Dat is dus als we rond dezelfde tijd terug gaan, als jullie eerder of later gaan dan ons gaat dat dus helaas niet door... Dan kunnen we heen met het OV en terug met mijn vader, als we dus dezelfde tijd weggaan. Wij hebben een volkswagen transporter dus dat past wel met z'n 4en op een achterbank... Schijnheilig (hoop je. Cool) Maarja dat zien we dan wel. Weet iemand toevallig tot hoelaat de dag duurt?

Okee, dat is super..!! Lachen
Tot hoelaat blijven we..? Het is om 16.30 uur geloof ik afgelopen.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 22:33

Okee... Hmm is jullie auto niet groot genoeg om 5 mensen mee te nemen dan Lineke? Knipoog

Oh ja, vind iemand het erg om het adres op te zoeken en een routebeschrijving van bijv. een station? Wel handig namelijk om te weten als we gebracht / gehaald worden. Mijn vader gaat eerst nog naar familie in Assen voor hij ons dan op komt halen en misschien komt ie zelf ook nog even op de dag.

Oh ja, als we met de auto gaan hoelaat moeten we dan weg vanaf station Apeldoorn? Als hij nog naar familie gaat en zelf wil rondkijken kan ik vragen, of hij ons niet kan halen en brengen, als de vriendin van Helen ook mee gaat...

Tindra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 22:48

Nou, dat zou helemaal super zijn! Gehaald en gebracht.. wat een luxe *LOL*

Het adres is trouwens Valtherweg 27A in Exloo (Hippisch Centrum Exloo)

Hmm... ik probeer hier een link te plaatsen met de route, maar dat wil niet erg lukken Scheve mond, dus moet je hier maar even kijken: http://route.anwb.nl/

Van Apeldoorn naar Exloo is trouwens 123.6 km in 1 uur en 37 minuten (volgens de routeplanner).

Natuurlijk wil ik meebetalen met de bezinekosten

iskander

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 22:57

Helen88 schreef:
wat ik aan trek weet ik nog niet precies maar ik denk niet echt iets opvallends. Gewoon sprijkerbroek, daaronder rood met gele gympen. Lachen

Ik hoorde van Nienke dat je ook kon rijden op ijsjes daar, en dat mijn dochter (en ik misschien) rijkleding aan moesten doen dan... Wat vinden jullie? Of loop ik als eenigste voor gek als ik mijn rijbroek en rijschoenen aandoe die dag???? Verward

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 22:58

Hmm, hoe laat zouden we dan ongeveer weg moeten vanaf Apeldoorn, denk je? Lachen Dan kan ik het aan hem voorleggen namelijk.

Tindra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 23:01

De dag begint om 10.00 uur toch..?

We hoeven er natuurlijk niet persee om 10.00 uur te zijn. Beetje later vind ik ook niet erg hoor Knipoog.
Ik kan (bijvoorbeeld) om 9:35 uur op het station in Apeldoorn zijn. Weet niet hoe het met Helen zit..??

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 23:03

okee... dus ongeveer 9 uur - half 10 zal het dan wel zijn... zal het em vragen, en anders gaan we heen gewoon met 't OV... Lachen Ik ben benieuwd of er nog andere paso peruanos zijn die dag, het zou gaaf zijn als ik bijv. Domi's papa te zien kan krijgen want die heb ik nog nooit in het echt aanschouwd... Haha!

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 23:12

ik heb er nu al zin in Tong uitsteken

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 09:03

ik doe ook gewoon mijn rijkleren aan en ja indedaad je kan ijslanders eens een keertje uitproberen

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 10:25

Ik ga niet in mn rijkleding, ik moet na exloo meteen door naar mn werk namelijk!

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 10:31

ik ga ook in rijkleding heen. Fenja en ik zijn te herkennen aan een zwarte jas waarop aan de achterkant www.yachtgroep.com in het groen staat. Fenja heeft een lichtgroene of zwarte rijbroek aan en ik heb een donkergroene aan. Molfluga heeft en donkerblauwe jas en een blauwe rijbroek. (als ze in rijkleren heen gaat teminste)

Helen88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 15:08

Nou ik weet het eindelijk, mijn vriendin (Claudine) gaat mee!
Een lift heen en terug zou natuurlijk helemaal super zijn. Ik en Claudine kunnen best om ong. half 10 op station Apeldoorn zijn, kan wat mij betreft ook eerder. Lachen Maar als het allemaal niet lukt is het OV natuurlijk ook goed, behalve dat we dan nog even moeten bedenken hoe we dan van Emmen naar Exloo komen.
Ik trekt geen rijdkleding aan, volgens mij is het niet echt de bedoeling dat iedereen daar lekker op de verkooppaarden gaat rijden. Knipoog En anders kan je die paar minuten ook best even met een spijkerbroek aan rijden.

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 15:28

ik ga ook in rijkleren en niet om te rijden hoor,gewoon om dat ik dat fijn vind Tong uitsteken
nou mijn vader wilde liever toch niet rijden en met zen 5en gaat het ook niet passen.
dus dat word met de trein .Knipoog groetjes!

Helen88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 17:30

Iris: zei je nou dat je aan je vader ging vragen of hij ons misschien kan brengen en halen vanaf apeldoorn? Is dat je gelukt? Lachen

En als we met de trein gaan, gaan we dus proberen om die ene bus nog te halen, toch? Want met de taxi lukt niet omdat we met zn vijfjes zijn.

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 17:42

mischien heeft de bus wel wat vertaging wie weet * of de trein* Nagelbijten / Gniffelen
meestal gaan de bussen toch om het half uur/uur dan moeten we ander maar "even"wachten Schijnheilig

Helen88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 18:15

Op die bus moeten we een uur wachten, dat is het hem juist... Scheve mond
Naja, daar ga je ook niet dood van, maar het is wel vervelend natuurlijk. Knipoog

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-04 18:15

Hey ik zat te denken is het niet een plan om ongeveer om 12 uur af te spreken bij een punt bijvoorbeeld de telganngbaan?
Das misschien makkelijker dan bellen..

Tindra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 18:25

Helen88 schreef:
Op die bus moeten we een uur wachten, dat is het hem juist... Scheve mond
Naja, daar ga je ook niet dood van, maar het is wel vervelend natuurlijk. Knipoog

Als we hem missen gaan we gewoon ff de stad in ofzo Knipoog. Maar we gaan er natuurlijk vanuit dat we het halen .

Als we op de heenweg niet met de auto gaan, dan hebben we gewoon de trein die om 10.12 uur in Emmen aankomt hè..? 9.23 uur vanaf Zwolle dus.

Ik heb er onwijs veel zin in hoor Party!!

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 18:58

aah ik heb er ook onwijs zin in!
ik ben dol op met de trein gaan! heb ik hooguit 6 keer gedaan in mijn leven waarvan 2 met de stroomtrein Bloos!
zo even kijken of iris online komt dan kunnen we nog dingen bespreken

Helen88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 20:20

ja ik heb er ook super veel zin in! Wel vroeg opstaan maar dat heb ik er voor over. Hoe zit het nou met de terugreis? Was het daarmee wel zeker dat we met de auto gaan? Want dan weet ik of ik een enkele reis of een retourtje moet kopen. Iris ik wacht op je... Tong uitsteken