whahahha.....*denkt weer aan het klassenfeest terug *gingen we heb je even voor mij (was op de radio) dansen en zingen midden op die banen
MoonChloe schreef:Vast wel als jullie een kilometer verderop zitten *:P ik kan wel bowlen maar ik gooi altijd in goot *dan enemen we tog kinderbanen?? dan hebben ze van die dingen in de goot
Monster schreef:zijn er al veel ja :dbowlen lijkt me dus wel leuk mischien een X in de herfstvakantie ofzow??In de herfstvakantie, nou dat is lastig, ma-donderdag in groningen. Vrijdag/ Zondag kan ik dus wel
JAAH tuurlijk ebn ik ook aanwezig pech voro de gene die het niet willen dus andere woorden IK BEN AANWEZIG!!!! HAHAH KUS MOI
Arabesk schreef:Wel een 'rups' in de goten he? Anders gooi ik helemaal niks raak whahah mij maakt t niet uit dus
maare iedereen die komt moet ff een datum zeggen dan kunnen we het afspreken anders komt er nix van.dus wie wat en wanneer vertel het maar
in het weekend op zaterdag avond. maakt mij niet uit welke zaterdag alleen 30 oktober nietoke zat 23 oktober 20:00 uur ofzo.wie kan er dan?