Minibokt meeting!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 22:44

Jaaaa, leuk ....eigenlijk toch wel raar he....Kim en ik beide uit Apeldoorn terwijl je niet naar haar toe kunt en wel naar mij......er ligt precies een scheidingslijn door Apeldoorn heen......en wij vallen er precies buiten Verward
Nog wel Verward

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 22:53

ja errug rar inderdaad,maar dat komt ook omdat ze bij kim evenhoevigen hebben en jullie hebben die niet en dan mag je namelijk er wel komen terwijl bij kim dus niet vanwege die evenhoevigen,ik mag hier in d'chem ook niet naar stallen met evenhoevigen,zoals die van mijn vriendin aline Huilen

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 22:59

Maar hier aan deze kant van Apeldoorn rijden ze ook gewoon buiten......nou je hebt het zelf gezien......vin het zo vreemd allemaal ik doe het nog maar niet al heb ik heel veel zin om te gaan lessen bij die mensen achter ons....*zucht* moet nog maar ff gedult hebben!! Verward

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 23:03

ja precies,maar bij ons mag je wl op de openbare weg maar niet het bos in(heel krom)maar wij komen allemaal helemaal niet van het erf met de paarden,dat is zo afgesproken met de pensioneigenaars,dus blijven wij gewoon op het erf terwijl we er ook wel af mogen

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 23:05

Ach ja we moeten allemaal nog maar ff gedult hebben ....ik bedoel zo erg hebben wij het nog niet.....(de boeren enzo)ooit is dit weer achter de rug Verward

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 23:07

precies en zolang onze paardjes de wei in kunnen en beweging hebben is t nie zo errug toch??ik vermaak me ook wel met een beetje rondstappen op het erf(is ook goed voor de botten en pezen)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 23:38

Ik ken tot nu toe alleen Manon uit Rotterdam 'in het echie', en Kim. Ben met Manon naar Paard & Koets geweest en daar was Kim met Lottel. Heike zijn we toen misgelopen. En met de Van Loon-rit kon ik niet mee, kreeg een dag daarvoor dikke griep. Hoop echt dat het Bokt-weekend in mei doorgaat... Lachen

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 23:39

owja wacht,ik heb suzanne op p&k ook ontmoet Pling

astrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 00:10

nou,misschien zie ik jullie morgen ook op de manege,lijkt me wel leuk Party!!
kunnen jullie mij ook in het echt zien wie weet val ik wel tegen

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-01 01:37

even kijken ik ken Sanderijn,Dorine,marjolein,maaike,Akerna,shainne,suzanne,paulien,heike,Manon geloof orri he?,pam,karin en manon van bolivia,Mieke en Ineke2 nou dacht ik dat ik ze allemaal heb gehad haha

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 07:37

Zo dat zijn er echt veel!

He kon je niet slapen ofzo? Lachen

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 09:04

Ikkie ken Mayo en Merilyn en Thirza ach dat is ook makkelijk die komen uit Nieuwegein.

Karin je woont toch in Utrecht dan wordt het eens tijd dat je langs Zilfia´s Hoeve komt in Houten kan je mij en Mayo en de rest ontmoeten.

Ik hoor het??

Gr Pris

Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 10:53

Ik ken: Heike, Bart, Astrid, Jolanda, Nathalie, Amina, Dorieke, Lisette, Coco, Laui(ja ok kennen maar ja heb je toch heeel fftjes gezien Lachen ) Waarschijnlijk ga ik dus straks Kim en Akerna ontmoeten. Enne Pauline ken ik van gezicht. enne van Sonja heb ik weleens les gehad En nog een keer enne Lachen Ikke heb ik nu ook 2 keer gzien Denk dat het dat zo'n beetje was Party!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Iris op 2001-04-06 11:53 ]</font>

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 11:23

Ja is goed, we kunnen wel eens een Apeldoorn meeting houden, maar natuurlijk mag iedreen komen dan.
Lijkt mij leuk, ik wil jullie wel eens ontmoeten.

Of we gaan gewoon een rit organiseren als de MKZ afgelopen is, maar dat is wel weer een beetje heftig

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 11:50

heej heike als stef niet kan komen kom ik wel met haar met mijn auto een keertje langs kan ik eindelijk je pardje in t eggie zien. stef is dat een goed plan???? misschien willen er dan ook nog meer mee?? groetjes lonneke

Sandra_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 12:01

Berkel en Rodewijs, dat is toch niet zo heel ver bij mij vandaan??

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 12:14

lon, zoiets is ALTIJD een goed plan!!!!!!!!
Is ook wat goedkoper dan het OV (jullie zien het goed, ik ben nu dus NIET bij heike, k*t treinen ook

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 12:32

Citaat:
Karin je woont toch in Utrecht dan wordt het eens tijd dat je langs Zilfia´s Hoeve komt in Houten kan je mij en Mayo en de rest ontmoeten.

Pff... quoten via het icoontje lukt om de een of andere vage reden niet, dan maar met de hand.

Prisca: de Zilfia's Hoeve, daar kwam ik altijd langs toen ik nog in Houten werkte! Met de trein dan... Het eerste jaar heb ik de hele zomer nog wel gefietst, maar toen werd m'n fiets gejat en daarna had ik weer zo'n brak studentenfietsje, weer treinen dus.

Ik ken nog een ander meisje dat haar paard bij Zilfia's Hoeve had staan, ze is nu verhuisd naar Soest en nu staat haar paard daar. Zij vroeg ook steeds wanneer ik eens langskwam, maar ja, ik ging dus nooit meer op de fiets naar m'n werk...

Maar ik wil best een keer langskomen op de Zilfia's Hoeve hoor! Ben er heel lang geleden een keertje geweest, tijdens mijn introweek toen ik begon met studeren. Lijkt me wel een mooie manege! Lachen

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 12:49

ik woon inderdaad niet zover van wateringen vandaan. ong 20 min denk ik. hee stef ik moet ff kijken wanneer dan want met sunny gaat het helaas erg slecht. dus ik wil ff afwachten wat de veearts zegt dan. en natuurlijk moet ze ook haar veulen nog krijgen dus voor die tijd zal het zeker niet zijn. misschien over 2 weken op een zaterdag?? moet heike natuurlijk ook nog kunnen dan. groetjes lon

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 19:25

nana ik ken bart en heike nu ook.

flopsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 19:38

mm ik ken helemaal niemand hier, he sandra ik woon in voorburg dat is wel in de buurt bij jou

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-01 21:32

ik mag Bart aan m'n lijstje toevoegen!!!!

ene ik was zo laat op omdat ik net thuis kwam van stappen met Renate

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 22:48

O vandaar! Lachen

KittyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-01 08:27

Citaat:
Zijn er eigenlijk behalve Riëtte en ik nog meer Bokkers uit het verre noorden?

Ja, ik kom uit Groningen en mijn ouders wonen in Rolde. Mijn laatstgereden wedstrijd (toen het nog mocht) was bij jou in het dorp, Rieja.

Maar goed, ik ken ook niemand van bokt IRL. Tja, Tender is de zus van een vroeger schoolvriendinnetje, maar dat is ook jaren geleden dat ik haar voor het laatst gezien heb. En zij komt hier ook niet meer...

Dus eventueel een noordelijke mini-boktmeeting? Mirjam komt uit Norg, dus ook uit de buurt.

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-01 12:45

ikke ken ook niemand Verdrietig
maar k zit hier nog nie zo heel lang...
komt was nog... toch??