smurf schreef:heeft Riant zoveel parkeerkaarten????? Als ik naar een vriendin in U. ga, zet ik de auto bij die manege neer en ga ik verder op de fiets..... vandaar dat zij meestal bij mij komt...
Bij Riant voor de deur kan je gratis parkeren en jullie zijn uiteraard welkom ..
dan hier mijn voorstel: De meeting bij mij.. gezien spmuf zich niet gemakkelijk voelt in een restaurant vind ik het best wel heel leuk om te zorgen vor een maaltijd soeppie salade en broodjes. Het is wel fijn als een ieder iets sponsort afhankelijk van met hoeveel wel zijn.
Ik heb jaren als kok in restaurant gewerkt dus mijn eten is voor velen meer dan eetbaar en ik vind het leuk om te doen. Ik ga er uiteraard vanuit dat ik jullie on line support heb met het schoonmaken vooralf en achteraf. Met vergetarische mensen kan rekening gehouden worden.
Na een kletsprtaatje en een hapje kunne we altijd kijken of we de stad in gaan od iets anders leuks gaan doen. Ik heb ongeveer 5 logeerplaatsen ter beschukking (maar je kan een tent opzetten in mijn achtertuin hahahahahaha)