Ik pb kyra ook nog wel een keer of zij dan kan...Zondag, om half 10, 10 uur vertrekken? (zelfde afspreekplek dan)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nou, ik zal er iig zijn, voor het geval er nog wat verlegen mensen zijn die zich hier niet durven te melden... Met mijn wildkleur bruine ijscootje op het grasveldje bij de bosruiters...... ;_; Ik zal mijn 'ik bok' t-shirt wel even zoeken met Roskur + plaatje voorop.
Niet dat er bokkers gaan zijn. Maar.
Tegen de tijd dat onze paso merrie volledig is ingereden, met andere paarden kan, enz enz, zou ik mijn ijslander wel willen verhuren, hij is echt een wereldpaard, je kan er iedereen opzetten die je maar wilt, maarja nu nog niet dus..
Tegen die tijd is die van jou wel verkeersmak genoeg, haha!
Misschien als je op een jonger paard zit wel handig ivm verzekeringen ofzo geloof ik
, ik wil 't nog wel gaan halen maar nu nog niet dus. Ik wilde misschien een winterrit gaan organiseren, iets met kerst-thema ofzo, is ook leuk als je dan verkleedde paardjes / mensen ziet, kerstmutsen, enzovoorts...
Dat lijkt me nog wel leuk... Zoiets dan. Maarja ik zie wel weer... Nu heb ik het zelf ook druk, de komende tijd, en ik ben niet de enige geloof ik, dus tja.