Boktbuitenrit Lunterencity.... nog een paar daagjes!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 23:09

haha u roept wij draaien Haha!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-01 23:20

Manon, vooral uitkijken wat je zegt hoor!!! Knipoog
Nath, ik vind het ook erg jammer dat je niet meegaat.... Had je graag willen meeten. Volgende keer beter! Haha!
En over het voorspelde slechte weer..... We zijn niet van suiker!!!! *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 10:03

*zucht* het is nu woensdag en dat verdomde relais is nog steeds niet binnen.....

Sugarmiss, ik ga ook mee en ik neem Milena mee (die je laatst in Amersfoort hebt gezien, die kleine van ons), dus ook western.

Als dat pokkeding morgen niet binnen is, krijg ik 'm er niet meer op tijd in.... Huilen Duimen jullie voor me?

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-01 12:49

Ikke wel, want ik wil heeeeel graag dat je meegaat!!!!! Haha! Ik zal goed duimen.
Helaas voorspellen ze 40% regen, maar dat kan meevallen natuurlijk... (dat het ook tegen kan vallen denk ik maar ff niet aan Knipoog )

Effe nog wat: degenen die voor alle zekerheid mijn mobiel nummer willen hebben voor als ze het niet kunnen vinden ed.... pb me maar ff!!!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 14:17

ik duim ook mee enne nonnie das een deal!

Nonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 14:25

haha oke dan Haha! Maar ik hoop dat het droog blijft Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 15:21

Ik denk dat het wel slim is om van te voren eventjes na te gaan wie er allemaal naar Tok gaan. Het lijkt me dat je daar wel moet reserveren als we met zo'n grote groep komen.

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 15:26

En hoe zit het met de reservering van:

Afbeelding

Verward Verward Verward Verward

Schijnheilig

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 15:32

Haha mag ik dan achterop mee Mytens Kwijl Kwijl .

Heel heeel misschien komen Marco en Ik erna wel mee kip eten. We zouden eigenlijk volgende week naar het bos gaan met jari dus misschien gaan we dan nu??

Dusse al jullie willen dat ik kom PLEASE een pb naar Marco (spades) sturen om hem over te halen Schijnheilig

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 16:06

ik vind regen ook niet erg, maar wanneer het erg hard waait, dan rijdt me ma niet met de trailer zo ver, en kan der daar geen ongelijk in geven,

maar komen doen we zeker Lovers Party!!
OWW ikke heb der zin in

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 16:21

Nou, Verdrietig Aan mijn auto wordt morgen pas gewerkt.. maar of ie op tijd klaar is? Ik hoop het wel. Verdrietig

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-01 17:02

Ik zal wel ff een pbtje sturen Pris.... Marco moet toch een keer naar Lunterencity, the middle of Holland komen, niet dan?????Laat het me nog wel ff weten dan okee?
Enneuh Jippie..ik had ook al gezegd dat reserveren wel slim zou zijn...dusse..zal ff nagaan wie er allemaal meegaan naar juffrouw Tok.... Haha!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 18:12

Ik wil wel mee naar juff. Tok, maar dat ligt ook een beetje aan Ka, aangezien we samen karren Haha!

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 19:20

Ik rij mee met Nimmie en Mike, dus where ever they go, I go!!
Maaruh, 's middags een door Ilona geregelde lunch lijkt me gjoeie plan en 's avonds juffrouw tok ook mieters!!! (hahaah was laatst weer ff in kakBloemendaal en daar zeggen ze dit altijd op de hockeyclub....)
En tuuurlijk betaal ik mee in de onkosten van de geheel verzorgde lunch door Iloon!!!! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 20:45

Ik ga in ieder geval niet mee Tokken, ivm Jumping Indoor Bodegraven, waar ik 's avonds weer wordt verwacht door een paar stalgenoten.
't Is nu trouwens woensdagavond en dat verdomde relais is nog steeds niet binnen.... Boos! Als het morgen niet binnenkomt, kan ik zaterdag niet mee Huilen

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 22:42

*duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim*

hopelijk komt ie nu morgen aan Son!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 00:14

Sonja je komt tovh nog wel he??

Marco en ik hebben besloten dat we wel mee komen tokken (jummie) en ik wil je zooooo graag eens meeten Haha! .

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 00:34

Ik kom ook mee tokken! Cool

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-01 12:11

Yippee, Prisca en Marco gaan ook mee!!!!!! Clown
Ik probeer Juffrouw Tok te bellen, maar ze zijn nog niet open... grom... We gaan iig met 16 man naar Juffrouw Tok, leuk koppel dus...en er is nog kans dat er meer meegaan.... Haha!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 17:29

Citaat:
Op 2001-11-07 23:34, schreef Karin:
Ik kom ook mee tokken! Cool

Nou, ik dan dus ook zeker Haha!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-01 21:33

Nu vraag ik me dus heeeel hard af of we wel kunnen gaan tokken, want ik kan dat hele restaurant niet te pakken krijgen....vaag, het zal toch niet 's winters dichtzitten...?
Maar dan ga ik op zoek naar een ander eettentje.... Alleen hoop ik toch dat ik morgen die Juf Tok nog te pakken krijg... Haha!
Is er al weer nieuws van SONJA EN HONEYBEE????
Ik vraag me trouwens hard af waar onze PRAKKIE gebleven is..... Weet iemand dat??? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 22:12

Damn, damn, damn, m'n relais is 'ergens' tussen Frankrijk en Alphen aan den Rijn verdwenen..... Boos! Er wordt een nieuwe opgestuurd en die is vermoedelijk volgende week woensdag of donderdag binnen, dus geen Lunteren deze week voor mij, en m'n minimeetinkje met Sanderijn volgende week komt ook in gevaar, want misschien moet ik dan met de veewagen naar de 'dokter' om de voorgloeipijn te verhelpen... Huilen Kan ook geen andere dag, omdat we volgende week zaterdag ermee op korte vakantie gaan (Veluwe Ranch in Hoenderloo).... Boehoehoeeeeeeeeeeeeeeee Huilen

Sorry allemaal, ik had jullie heeeeeeel graag eens irl willen zien............................

Sonja de verdrietige

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 22:36

NEEEEEEE *snif* *snif*
Nou kan ik sonja niet meeten!!! Huilen Huilen Huilen
Stom relais Boos!
Sniksnik
Echt jammer dat je niet meekunt sonja!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 22:44

ooooooooooooh sanja das niet lief!!!!!!!!!!!!!!!
waarom kom je niet zonder dat onderdeel Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 22:47

Citaat:
Op 2001-11-08 21:44, schreef Nimber:
ooooooooooooh sanja das niet lief!!!!!!!!!!!!!!!
waarom kom je niet zonder dat onderdeel Schijnheilig

Omdat ik dan beter de laatste Iboptraining (bij ons op stal) met Milena mee kan doen. Ik moet haar toch rijden en verzorgen (kan 's avonds niet ivm JIB) dus dan komt het er niet van om naar Lunteren op en neer te tuffen... Huilen Ik baaaaaaaaaaal!!! Boos!