Het kan dan alsnog zijn dat ik moet werken die dag maar als het goed is weet ik dat op tijd.
mocht het echt op deze datum zijn dan kan ik wel iets regelen misschien

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rona schreef:Niet op de katsbek, dat is in susteren.
Maar manege de Klipper in limbricht.
Routebeschijvingen kunnen jullie krijgen, dan moeten jullie vene pb-en.
De datum stel ik denk ik volgende week vast.
Dus snel allemaal de poll in vullen en laten weten wanneer je kunt
leonie1988 schreef:als mijn zus kan, ga ik ook mee... ik heb anders geen vervoer... dusmoet nog ff kijken of ik paardje huur of iets anders kan regelen... maar ik kan volgens mij altijd wel... moet het wel optijd weten, ivm vrij vragen.
![]()
20 augustus komt mij ook wel goed uit trouwens....
![]()
leonie1988 schreef:als mijn zus kan, ga ik ook mee... ik heb anders geen vervoer... dusmoet nog ff kijken of ik paardje huur of iets anders kan regelen... maar ik kan volgens mij altijd wel... moet het wel optijd weten, ivm vrij vragen.
![]()
20 augustus komt mij ook wel goed uit trouwens....
![]()
Quote schreef:Nee niet de 20ste, maar ik heb het met een paar mensen erover gehad die meegaannoem geen namen
maar wij vonden het leuker om dan 2 uur te nemen! want om voor een uurtje richting limbricht te koetschen? Nee dat zie ik niet zitten eerlijk gezegd!
Dyyy schreef:Waaromm moet je persé twee uur? Dan worden de kosten wel erg hoog en dan weet ik zeker dat er dan maar nog weinig mensen mee gaan.. We kunnen dr na toch nog samen ndaar de Mc gaan of zo..?