Ik wilde eigenlijk wel voor 16 Juli nog iets kunnen organiseren, hopelijk lukt dat!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik wil zelf ook wel binnenkort, is wel zo handig met de planning, nu kan iedereen tenminste nog.
Els Marie, weet jij dan ongeveer hoe wij op die parkeerplaats bij konijnenkamp moeten komen, én denk je dat je een routebeschrijving zou kunnen maken / vinden om vanaf een snelweg of bekende / grote weg daar zou kunnen komen met auto / trailer? Ik heb namelijk niet eens precies een idee waar het is... 
moet je maar niet in de 5e zitten!
) met Mozart
16) met Fabiola
14) met Misty
Als er te veel niet kunnen die datum dan prik ik wel een nieuwe.

)
Ik hoop dattie er een zeil overheen gooit en dan pas later verkoopt natuurlijk.
Maarja dat hoor ik dus nog.
)
Maar het moet dus iig voor 15 Juli... We kunnen het ook wel een keer proberen
Maar eh Maaike, moet degene die meegaat op de andere tinker nou nog werken ofzo? Handig om te weten. Volgende week misschien een doordeweekse dag, anders? Ik denk niet dat Röskur moe zal zijn van een paar uurtjes stappen met kindjes erop op de veluwse markt, dan kunnen we altijd nog volgende week donderdag (dus over anderhalve week, de 8e) en dan 's morgens / 's middags? Als er maar een paar mensen komen dan kan die ene (of twee als Nimber nog mee gaat) trailer ook wel gewoon bij de bosruiters daar dat parkje staan, of niet.....?
Ik probeer dus nog een goede datum te vinden op het moment... 
Ennuh Maaike, werkt diegene nou nog? Omdat je zei dat het afhing van of zij moest werken (ofzo, kan me niet meer p-cies herinneren). Als er al een aantal mensen kunnen vind ik het al toppie, als het leuk is kunnen we altijd later nog een rit organiseren.
Anders is de zondag namelijk de enige optie (els marie kon niet op zaterdag toch? of 's middags wel?) als het echt in het weekend moet. Maaike nog steeds dezelfde vraag, of heeft degene die meegaat zo'n onregelmatig schema dat ze wel / niet kan? 
Maar goed...
en hoelang; tja dat ligt er maar net aan, ik rij mijn pony elke dag een paar uur dus hij houdt wel wat vol, het ligt dus aan wat jullie precies willen, hoelang jullie pony's lopen bedoel ik dus.
Roskur schreef:Hmm dan zal ik wel een andere plek in m'n hoofd hebben voor konijnenkamp dan het is trouwensMaar goed...
Op de veluwe dus, voorbij Riant ergens, daar in het bos in ieder geval.en hoelang; tja dat ligt er maar net aan, ik rij mijn pony elke dag een paar uur dus hij houdt wel wat vol, het ligt dus aan wat jullie precies willen, hoelang jullie pony's lopen bedoel ik dus.