Buitenrit omgeving Apeldoorn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 14:27

Da's mooi, want ik ben 26 Juli - 5 augustus weg... En ik kan woensdag ook niet, ik wil wel een dag dat we een aantal uur weg kunnen blijven, dat ik niet hem moet gaan 'sparen' voor de les zeg maar, het is ook zo sneu als ie haast niet in de wei kan. Boos!

Ik wilde eigenlijk wel voor 16 Juli nog iets kunnen organiseren, hopelijk lukt dat! Lachen

miepiemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 15:47

als ik kom gaan we met 2 tinkies.
heb het nog niet gevraagd.
prik maar een datum dan kan ik het vragen, ze is namelijk altijd heel druk met van alles heb dus wel even een datum nodig.
ik kan in het weekeind maar ook gewoon door de weeks een keer. heb toch vakantie Haha!

wil er verder helemaal niemand mee ?? je kunt hier zo leuk rijden!!!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 15:51

Als ik kom niet zeker, want zit ook nog met boktrit in Buinen en in de week van 10 juli kan ik niet en 10 augustus ga ik op vakantie.

Dan kom ik of met 1 paard of met 2 paarden (met een vriendin erbij) moet haar nog vragen of ze kan moet ik datum even weten.

Mijn paardje: Fabiola en ik ben 16.
Mijn andere paardje: Misty en zij is 14 (50/50 dat ze mee komt)

En voor de 16e weet ik niet of het lukt ik hoop het.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 20:01

Ik denk wel dat het voor de 16e moet lukken. Lachen Ik wil zelf ook wel binnenkort, is wel zo handig met de planning, nu kan iedereen tenminste nog. Haha! Els Marie, weet jij dan ongeveer hoe wij op die parkeerplaats bij konijnenkamp moeten komen, én denk je dat je een routebeschrijving zou kunnen maken / vinden om vanaf een snelweg of bekende / grote weg daar zou kunnen komen met auto / trailer? Ik heb namelijk niet eens precies een idee waar het is... Bloos

dus...
* Iris (17) met Röskur
* Els Marie (16!!! Tong uitsteken moet je maar niet in de 5e zitten! Tong uitsteken) met Mozart
* Aniek (staat in je profiel iig Knipoog 16) met Fabiola
* ? (uh, nog geen naam genoemd? Tong uitsteken 14) met Misty
* Maaike (18) met Baloe
* ? met andere tinker. Knipoog
* Nimber

Okee, misschien kan ik beter een datum prikken en dán een lijst maken van wie iig en misschien komt. Heb dus nu ff de vraagtekentjes van misschien weggelaten en iedereen er op gezet, dan kunnen we een nieuwe lijst maken als we datum hebben geprikt. Lachen Als er te veel niet kunnen die datum dan prik ik wel een nieuwe.

-----
Het belangrijke gedeelte komt nu. Tong uitsteken
-----

Uhh, wat dachten jullie van... 2 Juli. Dat is een vrijdag. Andere datum: 4 Juli, een zondag.

Post maar mensen, van beide data, welke jullie wel / niet kunnen. Lachen

Da's dus volgende week al. Neem niet aan dat dat te vroeg is voor iemand...?

-----
Einde belangrijke gedeelte
(heb et maar ff opgedeeld want er zit zoveel onzinnig geblaat tussen. Tong uitsteken)
-----

Trouwens Els Marie, mijn pa is echt vervelend bezig. Ik weet nu dus nog steeds niet zeker of hij de trailer al gaat verkopen, grr, ik hoop dus van niet natuurlijk, en m'n moeder begon er dus over te zeuren toen ik zei dat ik misschien dan tóch moest rijden naar de A'doornse omdat jouwe geen ijzers heeft dus dat eecht niet kan, en m'n moeder dus aan mijn kant staan. Haha! Ik hoop dattie er een zeil overheen gooit en dan pas later verkoopt natuurlijk. Tong uitsteken Maarja dat hoor ik dus nog. Verward

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:18

Marjoes op Misty en ik idd Aniek

Mijn merrie is nu bij de hengst dus ik denk dat het afwachten is tot het laatste moment...

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 10:27

Okee... Trouwens, ik hoorde net vandaag dat we er vrijdag een stalgenootje bijkrijgen!! (jonge ijslandermerrie van 2,5, van iemand anders, er zit een lang verhaal achter waarom ze hier heen komt) En de eigenares heeft liever dat ze niet alleen in onze grote trailer gaat, maar met een ervarener paard ernaast, dus vandaar dat Röskur ook meegaat (en ik natuurlijk, ik ben zeer benieuwd, weet nog nieteens hoe ze er uit ziet en hoe ze heet! Bovendien is de eigenaar ook de fokker en eerste eigenaar tot z'n 10e van Rös dus altijd leuk om ff te beppen over em Tong uitsteken)

Dus... Ik heb maar ipv vrijdag een nieuwe datum geprikt...
4 Juli zondag, 5 Juli maandag zijn de nieuwe geprikte data... Gelukkig nog redelijk op tijd kunnen melden... Dus; wie kan er? Lachen

miepiemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 11:49

zondag kan ik niet maandag is even afwachten,
kan het niet wat later ??

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 12:27

is erg afwachten of mijn meisje dan terug is

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 15:22

Jawel, maar het was toch de bedoeling dat het redelijk snel werd geregeld? Het maakt mij niet uit, in kan op zich elke dag wel. Maar het moet dus iig voor 15 Juli... We kunnen het ook wel een keer proberen

Degene die met jou meekomt Maaike, kan die ook altijd of moet die nog werken? (of jij?) Ik probeer de hele tijd data te krijgen wanneer mensen iig niet kunnen maareh... Het gaat geloof ik nie zo snel. Tong uitsteken

Maar ik wil ook best latere datum, misschien de week van 15 Juli, bijvoorbeeld die maandag ofzo, dat is 12 Juli...? Klinkt dat beter? En anders 10 Juli, een vrijdag. Twee nieuwe data, ik hoop dat dit iets duidelijker is. En hopelijk is ze dan wel weer terug, Kheops.

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:50

maandag kan ik zoiezo al niet meer dan moet ik werken en dan woensdag en vrijdag ook en daarna weet ik mijn rooster niet...ik denk niet dat ik mee ka sorry

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 16:06

Ook niet op een andere dag? Of moet je bijna elke dag werken?

Misschien kan het anders volgende week een keertje ipv over twee weken? Ik weet echt niet precies wat voor datum ik het beste kan prikken hoor... Verward Maar eh Maaike, moet degene die meegaat op de andere tinker nou nog werken ofzo? Handig om te weten. Volgende week misschien een doordeweekse dag, anders? Ik denk niet dat Röskur moe zal zijn van een paar uurtjes stappen met kindjes erop op de veluwse markt, dan kunnen we altijd nog volgende week donderdag (dus over anderhalve week, de 8e) en dan 's morgens / 's middags? Als er maar een paar mensen komen dan kan die ene (of twee als Nimber nog mee gaat) trailer ook wel gewoon bij de bosruiters daar dat parkje staan, of niet.....?

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 16:49

Ik kan zo niks zeggen ik verwacht dat fabi in de loop van volgende week terug komt. Ik moet volgende week dus maandag, woensdag en vrijdag weg. Ik zie wel welke dat um het word en kijk wel of ik kan.

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 13:41

leuk,zou ik ook mee mogen met mijn verzorgshetlander? hij heeft een top conditie Lachen en staat in apeldoorn en is gewend aan andere paarden en flinke ritten Lachen

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 17:42

Ja hoor, tuurlijk mag je mee. Haha! Ik probeer dus nog een goede datum te vinden op het moment...

Dus eh... Als iedereen nou eventjes post of ze de volgende data kunnen:

8 Juli (donderdag), 11 Juli (zondag). Wel reageren he mensen, ik doe heel erg m'n best om een goede datum te vinden. Schijnheilig Ennuh Maaike, werkt diegene nou nog? Omdat je zei dat het afhing van of zij moest werken (ofzo, kan me niet meer p-cies herinneren). Als er al een aantal mensen kunnen vind ik het al toppie, als het leuk is kunnen we altijd later nog een rit organiseren. Lachen

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 18:15

cool Lachen ik kan waarschijnlijk altijd alleen nu vrijdag niet Tong uitsteken maar ik heb dan vakantie Lachen
maar waar word er precies gereden ?
en tot hoever

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 18:17

Ik heet Kim en de namen van de paarden vind je in mijn profiel geen idee welkeik mee ga nemen.

Ik kan 8 juli niet en 11 juli heb ik wedstrijd (toevallig in beekbergen)

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 18:20

Nimber schreef:
Ik heet Kim en de namen van de paarden vind je in mijn profiel geen idee welkeik mee ga nemen.

Ik kan 8 juli niet en 11 juli heb ik wedstrijd (toevallig in beekbergen)

weet ik Tong uitsteken
en ik heet lineke Knipoog

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 19:01

Kim, kan je nooit doordeweeks of zijn er doordeweekse dagen dat je wel kan? Lachen Anders is de zondag namelijk de enige optie (els marie kon niet op zaterdag toch? of 's middags wel?) als het echt in het weekend moet. Maaike nog steeds dezelfde vraag, of heeft degene die meegaat zo'n onregelmatig schema dat ze wel / niet kan?

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 19:22

horssie schreef:
cool Lachen ik kan waarschijnlijk altijd alleen nu vrijdag niet Tong uitsteken maar ik heb dan vakantie Lachen
maar waar word er precies gereden ?
en tot hoever

en hoelang Tong uitsteken

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 09:02

Ik kan zaterdag middag wel, maar zaterdagochtend heb ik puppycursus met Boris.

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 12:14

Taygalover schreef:
Ik kan zaterdag middag wel, maar zaterdagochtend heb ik puppycursus met Boris.

gaaf Lachen puppy's zijn lief Lovers

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 10:49

Taygalover schreef:
Je zou eventueel ook nog wel een trailertje of 20 in het konijnenkamp kwijt kunnen, daar zit je 100 meter van het bos af

Uuuuuuh niet op de konijnenkamp Boos! .....mijn ponys willen rust Haha! Knipoog

Heel misschien kan ik ook wel mee.

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 16:18

waar gaan we rijden dan?

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-04 21:07

Hmm dan zal ik wel een andere plek in m'n hoofd hebben voor konijnenkamp dan het is trouwens Bloos Maar goed...

Op de veluwe dus, voorbij Riant ergens, daar in het bos in ieder geval. Lachen en hoelang; tja dat ligt er maar net aan, ik rij mijn pony elke dag een paar uur dus hij houdt wel wat vol, het ligt dus aan wat jullie precies willen, hoelang jullie pony's lopen bedoel ik dus. Lachen

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 12:55

Roskur schreef:
Hmm dan zal ik wel een andere plek in m'n hoofd hebben voor konijnenkamp dan het is trouwens Bloos Maar goed...

Op de veluwe dus, voorbij Riant ergens, daar in het bos in ieder geval. Lachen en hoelang; tja dat ligt er maar net aan, ik rij mijn pony elke dag een paar uur dus hij houdt wel wat vol, het ligt dus aan wat jullie precies willen, hoelang jullie pony's lopen bedoel ik dus. Lachen

oww ok Lachen
dan kan ik wel mee Lachen
waar is de start plaats? Tong uitsteken