springmeeting twente?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 15:22

Ik vind het leuk om haar te zien springen, en ik gun haar dat lolletje ook want ze vindt het geweldig om te doen. Maar ja, ik ben echt een scheiterd, dus van mij met ze t niet hebben. Wel zo leuk dus als iemand anders daar zin in heeft, toch?
(moet het trouwens niet het weekeinde 17-18 juli zijn, want dan is ze op wedstrijd)

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:33

als het maar niet ergens in de week van 25 tot 31 juli is, want anders mag ik namelijk meedoen met het paard van Sonja Haha!:D:D

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 17:52

het zal over ongeveer 4 a 5 weken plaatsvinden en dan in het weekend of een avond.
voor de precieze datum start ik over een week of 2 wel een poll

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 21:53

voor de duidelijkheid hier nog enkele foto's van onze springweide:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 23:16

ooh ik wil ook graag! maarre hoe hoog gaan we springen? Lowara mag niet ivm drachtigheid, en met Cezanne "de super-ik-weiger-altijd"pony durf ik niet zo hoog ivm, nou ja, eraf vallen.. ahum..

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 09:09

gewoon hoe hoog als jij durft Knipoog we beginnen gewoon laag en als het dan wat hoger komt te staan en je durft niet meer dan spring je niet Knipoog

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 21:41

Wanneer is het?? (ik zit van 25 juni t/m 22 juli in italie voor stage)
En als Sonja Mileentje nog uit wil lenen hou ik me aanbevolen Bloos Sinds die trailclinic ben ik Milena-Ven *LOL* Stoere Fjord!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 23:56

de datum is nog niet bekend, maar het zal over ongevver 4 weken gehouden worden

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 14:23

Dan ben ik er niet. Nouja, volgende x beter

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 21:51

er zijn eventueel nog paar paarden beschikbaar!!

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 21:57

opzich lijkt het me erg leuk.....ik heb aalleen zelf geen Spring pony, sjors haat springen...

Ik zelf ben geen ster in springen maar vind het wel super!!

Dus las de kosten niet te hoog zijn en ik eventueel een paard pony van iemand kan rijden meld ik me aan!!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 22:25

Ik zal Marlien eens vragen of zij ook zin heeft om met Fayette erheen te gaan (ik kan nu zelf eenmaal niet vliegen) als we zelf de hoogte mogen bepalen, durf ik wel (jeeh wat dapper zijn we weer)

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 23:09

claudia23 ik ga wat voor je regelen.. hoe groot moet ie minimaal zijn??

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 01:05

haha..ik wil wel eens weten welke springruiter je achter de hand hebt.. en aangezien het in enter is zal dat wel ruben zijn..
ik wil misschien ook wel meedoen kan laurens zien wat een beroerd springpaard ik heb...mijn paard komt namelijk bij hem vandaan..

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 08:47

das idd ruben Haha! maar gezellig als je komt roos!

he nameless: al geregeld met laurens dat ik op een vanzijn paarden rondga? wel een brave!!

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 10:17

nou zal morgen eerst eens zien wat ruben er van bakt, voordat ik les van hem wil..hij moet starten in den ham Haha!

Miep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 13:02

Ik wil wel komen suporten, mits ik dan redelijk te pas ben.
Zijn er ook stoelen aanwezig voor als de boel een beetje begint te draaien? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 13:43

JodyB schreef:
als het maar niet ergens in de week van 25 tot 31 juli is, want anders mag ik namelijk meedoen met het paard van Sonja Haha!:D:D

WHOAAAAA
Ik heb jou letterlijk in een PB gevraagd of je een beetje knap kunt springen, maar je bent verzand gebleven in vage termen.
Ik heb jou niets toegezegd.

Mijn pony KAN beschikbaar zijn, maar als het nu over 4 weken is, is dat tijdens mijn vakantie of in weekeinde 14/15 juli en dan heb ik haar mee op wedstrijd.
Als het na die tijd is en we krijgen snel een concrete datum, dan is Mileen beschikbaar maar ik beslis graag zelf wie er op rijdt.

En om dat te beslissen zal ik iemand zeker eerst een keertje laten proefrijden want Mileen heeft de neiging om de bak aan te vegen met een vreemde ruiter. Daarom zeg ik er expliciet bij dat het iemand moet zijn die zelf al aardig knap kan rijden, anders lig je d'r vrij snel naast Haha!

Dus JodyB, ze KAN die middag voor jou zijn, maar dan zul je wel een keer van te voren moeten komen proefrijden, want ik heb je nog steeds nooit gezien en dus ook niet zien rijden....

Als de springclinicdatum na mijn vakantie en wedstrijd is, en je hebt interesse om met Mileen te springen, kun je me PBen voor een afspraak om eens proef te komen rijden.
(op een avond of in een weekeinde, overdag werk ik)

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 14:25

nameless schreef:
claudia23 ik ga wat voor je regelen.. hoe groot moet ie minimaal zijn??

Sjors is 1.55 een grote e pony dus...

dus in ieder geval die hoogte denk ik...

Ik hoor het wel!!

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:29

Sonja schreef:
WHOAAAAA
Ik heb jou letterlijk in een PB gevraagd of je een beetje knap kunt springen, maar je bent verzand gebleven in vage termen.
Ik heb jou niets toegezegd.

Mijn pony KAN beschikbaar zijn, maar als het nu over 4 weken is, is dat tijdens mijn vakantie of in weekeinde 14/15 juli en dan heb ik haar mee op wedstrijd.
Als het na die tijd is en we krijgen snel een concrete datum, dan is Mileen beschikbaar maar ik beslis graag zelf wie er op rijdt.

En om dat te beslissen zal ik iemand zeker eerst een keertje laten proefrijden want Mileen heeft de neiging om de bak aan te vegen met een vreemde ruiter. Daarom zeg ik er expliciet bij dat het iemand moet zijn die zelf al aardig knap kan rijden, anders lig je d'r vrij snel naast Haha!

Dus JodyB, ze KAN die middag voor jou zijn, maar dan zul je wel een keer van te voren moeten komen proefrijden, want ik heb je nog steeds nooit gezien en dus ook niet zien rijden....

Als de springclinicdatum na mijn vakantie en wedstrijd is, en je hebt interesse om met Mileen te springen, kun je me PBen voor een afspraak om eens proef te komen rijden.
(op een avond of in een weekeinde, overdag werk ik)

Whoeps typfoutje Bloos! ik bedoel dan mag ik waarschijndelijk op Sonja's paard rijden, sorry Ach gut Ach gut Ach gut

Heeft er iemand anders een paard/pony voor mij over? Ik kan komen proefrijden, mits je een beetje in de buurt woont.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 00:17

Holten niet dichtbij genoeg? Haha!

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 08:14

Jawel, maar het mocht niet, omdat jij te oud bent Bloos i.v.m met die 'enge' mensen enzo... Boos!

Ik baal heel erg Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 08:52

Dat is ook best bullshit, iemand kan ook zn leeftijd vals neerzetten Rolleyes

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 09:03

Heel misschien kom ik wel kijken (heb toch geen paard tot beschikking) samen met madie88 als ze zin heeft Rolleyes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 09:40

JodyB schreef:
Jawel, maar het mocht niet, omdat jij te oud bent Bloos i.v.m met die 'enge' mensen enzo... Boos!

Ik baal heel erg Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

*LOL* *LOL* *LOL* Geweldig!!!!

Ik werk trouwens in Nijverdal, dus als je moeder me in het echt wil zien, mag ze wel een keertje langslopen hoor! Kan ze zien dat ik niet echt heeeeel erg eng ben (ja een beetje wel hoor Haha! )
Wel verstandig trouwens van haar. Maar ze is van harte welkom hoor, dus als ze je 't ritje gunt, mag ze gerust meekomen. Dan ga jij maar lekker rijden in de bak, doen wij wel een bakkie in die tussentijd. No prob!

Overigens staat ook meerdere malen open en bloot hier op Bokt waar onze paarden op stal staan, met naam en toenaam erbij. Als ik een engerd was die rare dingen in gedachten had, zou ik dat denk ik achterwege laten Haha!
Echter, als je een pony hebt zoals ik, moet je het van jongere meiden hebben om erop te rijden. Een volwassene heeft vaak niet zo'n zin in een fjordje.

Maar vooruit, ook voor ruiters geldt "geen hand vol maar een land vol" dus als jij haar niet kunt/wilt/mag springen, komt er vast wel iemand anders met interesse!