Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JodyB schreef:als het maar niet ergens in de week van 25 tot 31 juli is, want anders mag ik namelijk meedoen met het paard van Sonja:D:D
Sonja schreef:WHOAAAAA
Ik heb jou letterlijk in een PB gevraagd of je een beetje knap kunt springen, maar je bent verzand gebleven in vage termen.
Ik heb jou niets toegezegd.
Mijn pony KAN beschikbaar zijn, maar als het nu over 4 weken is, is dat tijdens mijn vakantie of in weekeinde 14/15 juli en dan heb ik haar mee op wedstrijd.
Als het na die tijd is en we krijgen snel een concrete datum, dan is Mileen beschikbaar maar ik beslis graag zelf wie er op rijdt.
En om dat te beslissen zal ik iemand zeker eerst een keertje laten proefrijden want Mileen heeft de neiging om de bak aan te vegen met een vreemde ruiter. Daarom zeg ik er expliciet bij dat het iemand moet zijn die zelf al aardig knap kan rijden, anders lig je d'r vrij snel naast
Dus JodyB, ze KAN die middag voor jou zijn, maar dan zul je wel een keer van te voren moeten komen proefrijden, want ik heb je nog steeds nooit gezien en dus ook niet zien rijden....
Als de springclinicdatum na mijn vakantie en wedstrijd is, en je hebt interesse om met Mileen te springen, kun je me PBen voor een afspraak om eens proef te komen rijden.
(op een avond of in een weekeinde, overdag werk ik)
JodyB schreef:Jawel, maar het mocht niet, omdat jij te oud benti.v.m met die 'enge' mensen enzo...
![]()
Ik baal heel erg![]()
![]()