Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nou ja, zoiets dan. Dit concreet genoeg? Ik heb trouwens welgeteld 1 pony in de aanbieding, een welsh A.... Cezanne gaat maar niet mee denk ik (behalve als iemand dood wil)
enne, ik ken hier ook nog wel een paar ruitertjes/bokkertjes die vast en zeker mee gaan, dus het wordt super gezellig! onder de man, met koets,shires tot shetjes, alles mag mee! 
Citaat:tequila en pearl_tje zitten aardig in de buurt met de paarden voor zover ik weet, maar dan moeten ze natuurlijk wel mij mee willen nemen
Ik wacht het rustig af

Citaat:Ik wil eventueel ook wel mee, maar heb zoals gewoonlijk weer het probleem..gene trailer en auto en E rijbewijs....
flauw flauw) Misschien kun je iemand bij je in de buurt optrommelen die wel een bewijs en trailer heeft? dan kun je bv samen komen? 

Citaat:Lijkt mij ook wel leuk. Alleen op dinsdag kan ik niet. Ik volg het topic wel en dan zie ik wel of de datum door gaat. Als het wel kan kan ik dan eventueel een stal gebruiken zodat Tigo daar in kan??
leuk leuk.Citaat:Hoe ver is het ongeveer rijden? Een rit van 2,5/3,5 uur is ook niet niks namelijk, en als ze daarvóór ook nog moet....

Vast wel, en als het zo doorgaat komt de koets erbij, dus dan kun je zowiezo meeCitaat:Dus zijn er meer mensen zonder paard die mij gezelschap houden als de rest aan het rijden is?
en anders kan het altijd ook na de rit, dat sommigen gewoon gezellig komen drinken en praten ipv rijden