Karin plaatst een topic met allerlei rare smileys over Joost... Dat stemt tot denken niet dan?
Vervolgens gaat Lautje uit haar dak in het roddeltopic, dat stemt nog meer tot denken (want veel geblaat en weinig wol).
En nou opent Joost hier een topic.
En dat over Lautje moeten we natuurlijk wel helemaal goed rechtbreien. Zij is de enige die het weet, en Karin kan zoveel zeggen als ze wil, daar is ze namelijk heel goed in (hadden jullie dat al door, ze zegt ook de hele tijd op F5 te drukken, maar ondertussen!). En het is nou eenmaal erg female-like om een positie in te nemen waar niemand je verdenkt van de dingen die besproken worden. En wat doet Lautje? Die zegt dat ze t weet, en tsja, alle feiten zijn tegen haar...
Ik moet nog wel een paar mensen toevoegen aan mijn lijst: Lovely, de eeuwige single, Bart onze webbie (al geloof ik er niet echt in). Misschien wel Lov met Bart? Is dat geen leuke combi (ik zit btw na deze opmerking in de printer, voor het geval jullie mij zoeken).
En wat betreft my bet: nog steeds Lautje met Joost. Waarom? Als het niet nu is, dan is het later wel! Als ze nou over 10 jaar happy zijn met elkaar, krijg ik dan 100x zoveel als nu?