Foto's bergemo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 21:10

Ze sloegen een zijweg in, dus Willeke dacht dat we wel konden galloperen. Wist zij veel dat ze om het hoekje stil stonden...

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 21:24

Nee kon zij natuurlijk ook niet weten.. Sneaky wachten in de bosjes.. Bosjesvrouwen..

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 21:31

Oh ik wist niet dat daar en pad was +) Ik dacht dat het gewoon een inham was waar ze instonden.
Ach jah, het is goed afgelopen, toch?

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 21:44

haha wat een geweldig foto's! vooral waar yentl en ik zo vrolijk kijken Tong uitsteken ->een na laatste *LOL*

jaah, ik schrok me ineens joh, bam op de rem! haha yen "wij moeten die mensjes niet he" *LOL* hahaha...niet dat ik hun verder ken. maar op dat moment moest ik die bijdehande *PIEP* niet... Haha! ik verstond eigenlijk geen bal van wat die nog allemaal aan het kakelen was Verward Haha!

maar vond het wel supergezellig!

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 21:53

MONIQUE;jij zei als eerste dat jij die niet moest hoor Tong uitsteken en toen zei ik nee wij moeten die niet he Tong uitsteken *LOL* Idd erg bijdehand.. Ik vond het ook gezellig alleen jammer dat we niet echt afscheid hebben kunnen nemen van oa Maikuh en Wendy

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 21:54

jaah inderdaad dat was wel jammer... Verdrietig mjaaah maike zie ik waarschijnlijk nog wel als ze fjordenwedstrijd heeft in maasbree een keer he?! want dan wil ik ZEKER komen, is in ieder geval dichterbij dan panningen Haha!

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 09:03

het was idd erg leuk, volgende keer ga ik zeker meedan zorg ik dat ik er niet afdonder, zodat ik wel mee kan rijden Bloos

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 09:47

Ja sorry wij waren nog al snel weg. Heb nog wel even gezwaaid maar ik had een beetje haast vandaar. Haha en Wodka die dacht waarschijnlijk: hé Rakker! Vriendje! Jongens we gaan deze kant op Haha!

Dubbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 10:09

Apollo schreef:
haha wat een geweldig foto's! vooral waar yentl en ik zo vrolijk kijken Tong uitsteken ->een na laatste *LOL*

jaah, ik schrok me ineens joh, bam op de rem! haha yen "wij moeten die mensjes niet he" *LOL* hahaha...niet dat ik hun verder ken. maar op dat moment moest ik die bijdehande *PIEP* niet... Haha! ik verstond eigenlijk geen bal van wat die nog allemaal aan het kakelen was Verward Haha!

maar vond het wel supergezellig!

Ehhhh, 1 van die bosjesmensen, was ikke dus...... Verward
Het zat namelijk zo. Wij reden al een tijdje voor jullie en wij waren aan het stappen op het pad waar Willeke blijkbaar met jullie wilde gaan galoperen.
Zij riep toen naar ons of ze langs ons heen mocht galopperen en toen riepen wij terug dat wij wel even aan de kant bleven wachten totdat zij (lees: jullie) voorbij waren.

en DAT was dus de enige reden dat wij in de bosjes aan de zijkant aan het wachten waren. Lachen

Dus geen stiekum gedoe of iets dergelijks... Gewoon een beleefdheidsgebaar om jullie langs te laten gaan.

Maar ik kan me voorstellen dat je, als je achteraan rijdt, je niet helemaal in de gaten hebt wat er vooraan gebeurt, maar dit ging er dus aan vooraf.

Rakker (de fjord waar ik op reed) ging daarna trouwens in een racetempo op Wodka af omdat hij graag bij zijn vriendje wilde zijn....

Sanne, de dochter van de manege-eigenaar is trouwens een hele leuke en spontane meid hoor!! Wij begrepen weer niet waarom jullie niet doorreden en wij dachten dat jullie niet wilden galoperen, daarom zei Sanne dat jullie moesten doorrijden, zodat wij ook weer verder konden. Daar had ze helemaal geen negatieve bedoelingen mee hoor!!

Groetjes,
Anke

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 10:50

O oke dat had ik dus inderdaad niet begrepen. Ik kreeg alles maar half mee wat er van voren werd geroepen Lachen . Sorry dat is dus duidelijk een misverstand geweest. We kwamen jullie al steeds tegen..
Wij wilde wel galloperen maar werden even op gehouden. De manier waarop ze het zei kwam bij mij alleen een beetje verkeerd over, maar goed.. Het was allemaal even verkeerd begrepen Haha! .

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 11:17

en toen was het weer helemaal duidelijk en waren we weer allemaal vriendjes Haha! Ik had het overigens wel zo begrepen want ik reed vooraan. Maar we konden iedere keer niet in galop draf omdat jullie met zijn drietjes ervoor zaten. Tenminste zo zei Willeke het. RB vond het trouwens prachtig in dit bos. Is weer eens wat anders hè? Haha!

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 16:10

oooh nu snap ik het ook helemaal! het is dus duidelijk een misverstand....ik kreeg ook niets mee wat daar vooraan gebeurde, en als je dat dan ineens zoiets tegenkomt, heb je echt zoiets van: hallooow Verward wat is dit.... Verward Verward
enne we wilde wel doorrijden, maar stopte omdat wodka zich ineens omdraaide ofzo, en daarom stopte wij dus automatisch zeg mar....

njaa sorry...groot misverstand dus Schijnheilig

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 16:32

Ik had het dus wél goed begrepen
Alleen begreep ik dan niet waarom jullie allemaal stil gingen staan Haha!
Ach jah, het is allemaal goed gekomen.

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 16:35

Precies.. we zijn er allemaal nog en niemand is er af gevallen. OK dan!

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 18:42

Ik reed ook achteraan dus heb het ook niet helemaal meegekregen, ik ga verder met monique mee, en het is allemaal goed gegaan dus.. Lachen

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 19:25

Whaha ja dat voorval met de bosjes was idd niet zo slim. Die Pino waar ik dus op zat ging volop op de rem en wist niet of hij rechtdoor of rechtsaf moest. ik hem dus rechtdoor gedreven en toen ging hij dus kei hard aan de kletter bokkend en wel Tong uitsteken en daarna op de rem vliegen toen de rest van de groep stil stond omdat de achterste groep aan het roepen was STOPPEN *LOL* haha was best wel een leip stukje! Maarjah gelukkig niks gebeurd!

het was verder ook gewoon super gezellie!

Leuke foto's trouwens hoor Leoni! Ik sta er trouwens eens een keer niet op Haha!

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 21:51

Haha ik heb wel een foto waar jij ook op staat. Maar die was zo wazig enzo omdat het met tegenlicht was dat je niet ziet dat jij het bent *LOL*

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 08:16

Maar jullie waren dus allemaal wel tevreden over de ponytjes waar ik jullie opgezet had?

Maikuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 10:08

Ik wel Tong uitsteken
Obelix was wel stoer Knipoog

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 12:03

Ik vond die Pino ook vet stoer! Lekker pittig paardje

Leoni: haha kun je nog niet eens zien dat ik heb ben Verward zelfs met pet niet Tong uitsteken

Fabienne: Ik heb lekker een hele grappige foto van jou Tong uitsteken

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 13:15

Volgens mij was wel iedereen tevreden ja Lachen

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 14:36

iwayalover schreef:
Fabienne: Ik heb lekker een hele grappige foto van jou Tong uitsteken

O jeee wat dan? Staat die hier al? Je gaat me toch niet chanteren he Karen?

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 15:26

hahahaha tja hij staat er nu idd al! en je hebt hem al gezien. Ik kan hem nog weghalen nu maar of ik het ook doe Tong uitsteken

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 19:43

ik was ook zeker tevreden met me ponytjuh! Ferro is echt zow gaaf!

Pino was wel verandert vond ik beetje langere manen enzo->volwassener *LOL*...ghehe, ik weet nog goed toen ik die wedstrijd moest rijden, Pino die toen net onder zadel was, bok bok bok bok in galop en ik had een bekertje met water in de hand. maarjaa, daarna zat er dus geen water meer in Haha! En met de buitenritten wilde ie nooit graag over kiezeltjes lopen... Tong uitsteken

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 08:53

Ik was ook tevreden over mijn pony. Ik vond hem heel erg leuk Haha!
Aan de galop moest ik eerst heel erg wennnen, maar later vond ik het zelfs wel lekker zitten. Bloos