Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
->een na laatste 
hahaha...niet dat ik hun verder ken. maar op dat moment moest ik die bijdehande *PIEP* niet...
ik verstond eigenlijk geen bal van wat die nog allemaal aan het kakelen was

Apollo schreef:haha wat een geweldig foto's! vooral waar yentl en ik zo vrolijk kijken->een na laatste
jaah, ik schrok me ineens joh, bam op de rem! haha yen "wij moeten die mensjes niet he"hahaha...niet dat ik hun verder ken. maar op dat moment moest ik die bijdehande *PIEP* niet...
ik verstond eigenlijk geen bal van wat die nog allemaal aan het kakelen was
![]()
maar vond het wel supergezellig!
. Sorry dat is dus duidelijk een misverstand geweest. We kwamen jullie al steeds tegen..
.
Ik had het overigens wel zo begrepen want ik reed vooraan. Maar we konden iedere keer niet in galop draf omdat jullie met zijn drietjes ervoor zaten. Tenminste zo zei Willeke het. RB vond het trouwens prachtig in dit bos. Is weer eens wat anders hè?
wat is dit....
en daarna op de rem vliegen toen de rest van de groep stil stond omdat de achterste groep aan het roepen was STOPPEN
haha was best wel een leip stukje! Maarjah gelukkig niks gebeurd!
beetje langere manen enzo->volwassener
...ghehe, ik weet nog goed toen ik die wedstrijd moest rijden, Pino die toen net onder zadel was, bok bok bok bok in galop en ik had een bekertje met water in de hand. maarjaa, daarna zat er dus geen water meer in
En met de buitenritten wilde ie nooit graag over kiezeltjes lopen...