Bosrit in Nunspeet(veluwe)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 16:08

Chantal"]
[quote="Stefanie"][quote="Chantal schreef:
jah kom maar naar Hierden haha :p

hahahah idd chantal Tong uitsteken
[/quote]

ja dan gaan wij mee Tong uitsteken
[/quote]

Nee haha k0m maar lekker hier heen. Hercules kan nooit zover lopen haha en in de trailer kan die ook niet want hij kan al niet op stal staan in zijn uppie.

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 16:09

Amanniej"]
[quote="IloveShets schreef:
Alst mag maak ik Sanne even verkeersmak en dan kan Angelique(shetlovertje) met Sanne meej!

Doe jij dat even zo? *LOL*
[/quote]

Ja haha Hercules ook gedaan. Binnen 2 dages was die verkeersmak.

Aman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:50

Zo das wel erg snel... krijg ik niet voor elkaar .

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 17:20

ik wil ook wel mee hoor, maar wanneer gaan jullie dan, ik weet namelijk niet of ik mijn pony mee kan nemen.... tis een arabje, shetlovertje (angelique) kent hem wel (beetje Tong uitsteken) en ik heb natuurlijk mijn zus nog, daar moet ik ook aan vragen of het kan... enne waar gaan we dan precies?? (waar ligt het?) want ik woon in vlaardingen, vlak bij rotterdag/amsterdam in zuid-holland...

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 17:21

Assiej schreef:
ik wil ook wel mee hoor, maar wanneer gaan jullie dan, ik weet namelijk niet of ik mijn pony mee kan nemen.... tis een arabje, shetlovertje (angelique) kent hem wel (beetje Tong uitsteken) en ik heb natuurlijk mijn zus nog, daar moet ik ook aan vragen of het kan... enne waar gaan we dan precies?? (waar ligt het?) want ik woon in vlaardingen, vlak bij rotterdag/amsterdam in zuid-holland...

De datum is nog niet bekend, eerst moeten we zoveel mogelijk hebben en vragen wanneer jullie natuurlijk kunnen he. Kan shetlovertje geen pony bij jou in de trailer drukke haha want zij heeft geen trailer Huilen

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 17:26

ik ook niet, ik huur ze altijd. Maar shetlovertje, neem je bonny dan mee? kan iemand van jullie geen paardje voor me regelen ofzo? ik denk namelijk niet dat mijn vader (vrij) ver wil rijden met paard + trailer...

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 17:48

Assiej schreef:
ik ook niet, ik huur ze altijd. Maar shetlovertje, neem je bonny dan mee? kan iemand van jullie geen paardje voor me regelen ofzo? ik denk namelijk niet dat mijn vader (vrij) ver wil rijden met paard + trailer...

Volgens mij wou angelique dan bonnie meenemen ja. Wij kunnen geen paardjes regelen helaas. Je kan ze bij ons in Nunspeet ook niet huren. Misschien kunnen jij en angelique dan de huurprijs delen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 17:55

Je kunt wel paarden huren hoor in Nunspeet. Gewoon bij Belvedere. Die zit zelfs midden in het bos.

Mischien dat ik ook wel meega Ik weet nog een paar mooie routes daar. Even het belvederebos een stukje door, de weg over en dan een stuk van de Veluwe Trail rijden en via de Zandenplas weer terug. (moet je wel het spoor over!!!)

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 17:56

Sorane schreef:
Je kunt wel paarden huren hoor in Nunspeet. Gewoon bij Belvedere. Die zit zelfs midden in het bos.

Mischien dat ik ook wel meega Ik weet nog een paar mooie routes daar. Even het belvederebos een stukje door, de weg over en dan een stuk van de Veluwe Trail rijden en via de Zandenplas weer terug. (moet je wel het spoor over!!!)

Haha daar gaan wij niet dat is aan een heel andere kant van ons! Wij gaan in het bos van hulshorst/nunspeet. Daar staat lindseys paardje ook en mijn shetjes staan daar bij de veluwemeer.

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 17:59

Khoop dat je ook mee gaat sorane Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 17:59

IloveShets"]
[quote="Sorane schreef:

Haha daar gaan wij niet dat is aan een heel andere kant van ons! Wij gaan in het bos van hulshorst/nunspeet. Daar staat lindseys paardje ook en mijn shetjes staan daar bij de veluwemeer.
[/quote]

Is wel een leuke route maar ik vind die toch niet zo heel bijzonder. Maar ik dacht dat jou verzorg ponies bij de Formido stonden? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 17:59

IloveShets schreef:
Khoop dat je ook mee gaat sorane Knipoog

Moet even kijken hoe het met mijn knieen gaat hoor. Dus ik beloof nog even niets. Maar als ik kan ga ik wel mee.

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 18:00

Ja wel aan die weg maar helemaal achteraan. Dat is 5 minuten van veluwemeer af. Daar kan je wel heel lekker rijden, lekker over zandverstuiving crossen. En belvederebos dat is te ver voor Hercules hahaj.

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 18:03

we weten al een route hoor dus we nemen gewoon onze route gaan nie naar de belvedere.veel te veel over de weg

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 18:04

Toushie schreef:
we weten al een route hoor dus we nemen gewoon onze route gaan nie naar de belvedere.veel te veel over de weg

iid. Vooral voor Hercules met die kleine shettepootjes haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 18:04

Toushie schreef:

Ik kom er zelf wel heengereden Lachen Gaan er nog meer grote paarden mee eigenlijk?

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 18:05

IloveShets"]
[quote="Assiej schreef:

Volgens mij wou angelique dan bonnie meenemen ja. Wij kunnen geen paardjes regelen helaas. Je kan ze bij ons in Nunspeet ook niet huren. Misschien kunnen jij en angelique dan de huurprijs delen?
[/quote]

hmm daar gaat het neit zo zeer om, maar ik woon zowiezo nog een eind van angelique vandaan, dus mijn paardje gaat het niet zo zeer redden als we eerst van mijn huis naar angelique moeten en daarna nog naar jullie, mijn paardje heeft namelijk zwakke longen, lees maar in mijn profiel...

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 18:07

owke!

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 18:45

okee dan Lachen maar ik weet niet of mijn paard er geschikt voor is hoor... dat kan denk ik alleen echt als het in de zomervakantie is, als hij lekker op het land mag, als we weer vollop buitenrijden en dressuren enzo, ook wil ik eerst nog een paar wedstrijden rijden, zodat ik weet hoe hij is op ander terrein (is wel handig voor dat ik naar jullie kom...)

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 22:02

Sorane"]
[quote="Toushie schreef:

Ik kom er zelf wel heengereden Lachen Gaan er nog meer grote paarden mee eigenlijk?
[/quote]

Ja iska van Lindsey haha. En als assiej mee gaat.

LisetteSugar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 09:43

Ik kreeg een pb van Iloveshets, waarschijnlijk of ik ook meeging, maar ik ga niet mee. Ik kan hier zelf in 2 minuten het bos in rijden en dan ook uren lang rijden. Ik heb geen zin om voor een bosritje naar Nunspeet te komen, terwijl het hier ook kan. Bovendien ken ik jullie niet (ook niet via bokt). Maar volgens mij gaat er ook maar één iemand mee of niet? In ieder geval wens ik jullie heel veel plezier met jullie buitenritje!

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-04 09:51

Nee er gaat niet 1 iemand meej! Er gaan al 2 iemands meej Haha! Tenminste als assiej kan dan gaat ze meej.

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 09:56

Citaat:
ik ga mee op iska haha

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-04 09:48

*Schopje*

Wil niemand meer meej?? Het word heel gezelliej! Haha!

_Angelique_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 20:57

Maar als ik Bonnie mee neem lijtk me geen goed idee Verward
Bonnie loopt de eerste keer als ze ergens anders is heeeeeeel erg te K L O T E N...( aan elkaar deed ie het niej Tong uitsteken) Gillen en trappen tegen alle paardjes ...