Leuvense bokt-bowling-meeting, no men allowed!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-04 11:23

tot nu toe:

Citaat:
Idra - Lobke
Marengo_82 - Kristel
saartje39 - Sarah
free - Elke
Eilandje - Saartje
leentje - Leen

en de eventueel-misschieners:

Belsje - Debbie
Anjatjeuh - Anja

hmmm begin zo stilaan te denken om twee banen te reserveren... Verward

En ik wil een UUR eh mensen!!! Tong uitsteken

21u of 22u????

Marengo_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 11:49

Goh, voor mij maakt het uur ni uit zenne... Sebiet zie ik mijn oudste zus, waarbij ik zou moeten babysitten den donderdag.
Als we om 22u gaan bowlen, dan kan ik mss nog gaan babysitten. Ik weet nog ni goe tot hoe laat ik er zou moeten blijven. Ik laat straks nog iets weten!

Edit: nogal warrig bericht

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 13:21

Kan iemand mij een "wegbeschrijving fixen" .... het enige wat ik met de auto weet te bereiken is de vaartstraat (dus als het ff kan van daaruit).

Marengo_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 14:10

Ik ken Leuven nu ni binnenstebuiten, zeker ni met de auto en de vele eenrichtingsstraatjes. Ik denk da Leen of Lobke bevoorbeeld u beter kunnen helpen.

Vanop Vaartstraat richting ring Leuven, op de ring van Leuven richting Naamsepoort. Aan Naamsepoort afslaan richting centrum. Dan zijt ge op de Naamsestraat en den bowling ligt dan aan de rechterkant, ne kleine kilometer ofzo (ik ben slecht in schatten) van de ring. Ik hoop da ge er iets van kunt maken, maar ik zou toch maar op iemand anders rekenen, voor een betere wegbeschrijving.

Das toch dienen bowling waarvan de deur ni direct op de stoep staat ; ge moet zo poortje onder door en dan pas binnen?

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 14:12

Marengo_82 schreef:
Ik ken Leuven nu ni binnenstebuiten, zeker ni met de auto en de vele eenrichtingsstraatjes. Ik denk da Leen of Lobke bevoorbeeld u beter kunnen helpen.

Vanop Vaartstraat richting ring Leuven, op de ring van Leuven richting Naamsepoort. Aan Naamsepoort afslaan richting centrum. Dan zijt ge op de Naamsestraat en den bowling ligt dan aan de rechterkant, ne kleine kilometer ofzo (ik ben slecht in schatten) van de ring. Ik hoop da ge er iets van kunt maken, maar ik zou toch maar op iemand anders rekenen, voor een betere wegbeschrijving.

Das toch dienen bowling waarvan de deur ni direct op de stoep staat ; ge moet zo poortje onder door en dan pas binnen?

Ik ken daar zelf mijne weg dus niet, alleen afrit wilsele tot daar en voor de rest ... Bloos
Maar al merciekes

Leentjeeeeeeeeeuh?
Lobkeeeeeeeeeeuh?

Als de ring dat ding is wat naast de vaart loopt weet ik wel al wat dat is Haha! .

Marengo_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 15:14

Lobke hangt hier ergens rond denk ik... daarjuist toch, want ik heb al onder mijn voeten gekregen dat ik niet moest zeggen dat springen het echte werk is. Bloos

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-04 16:18

Leentje is hiere en is aan't bedenken dat als ge Leuven nie goe kent, ge beter tot bij mij op kot kunt komen, daar kunde zeker parkeren, hetgeen in de buurt van den bowling niet zeker is en dan moete echt wel Leuven kennen om uzelve nie strop te zetten in de eenrichtingsstraatjes.

Zodus... als ge in de vaartstraat zijt, gade richting station.
Na de lichten houdt ge links, en gade door den tunnel (dan gade dus onder het voorplein van het station door).
Den tunnel uitgekomen volgde gewoon de ring tot ge aan de eerstvolgende lichten komt (da's de Tiensepoort) en daar gade naar rechts (de Blijde Inkomstraat is dat)
In de Blijde Inkomstraat neemde de eerste straat naar links (op de hoek is een rijschool, Mercator).
Die straat volgt ge maar, die wordt twee keer gedwarsd (eerste keer door een eenrichtingsstraat, alles komt van rechts, da's de Tiensestraat) en de tweede keer door de Dekenstraat)
Tussen die eerste en tweede dwarsstraat hebde op uw rechterkant trouwens een middelbare school met een grote poort, het VTI.

Enfin, ge zijt die tweede dwarsstraat voorbij en dan zoude u in de Brabançonnestraat moeten bevinden, en na de bocht naar links die ge uiteraard gewoon volgt, hebde op uw linkerkant nummer 95, da's een witte brievenbus, en dan rijde diene oprit maar op. Als ge mij nu ff op voorhand verwittigt kom ik wel op straat staan, da's nog gemakkelijker en dan kan ik u ineens helpen parkeren (tenzij ge nen echte superparkeerkrak zijt)

saartje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 17:20

dan gaat het dus nog een groter groepje worde!! Tong uitsteken hoe meer zielen hoe meer plezier hé *LOL*
voor mij is het eender hoe laat eigenlijk!
maar ik denk dat het misschien toch moet lukken hé op 1baan?! normaal kunde daar denk ik wel me 7man p spele ofzo, ma voor mij blijft het eender ze Haha!

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 17:46

Leentje ik zal uwe uitleg en vooral uw gsmnr meenemen Haha!.

Moest ik het echt niet vinden, dan moet jona maar ff voor mij op rijden ... dan heeft die zijn nut ook weer bewezen. Clown

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 20:39

wil ook wel komen (sorry voor de late reactie)

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 21:22

Ik stem voor 21u, dit oudje kruipt tegenwoordig liefst niet té laat in haar bedje Haha!

Belsje, andere mogelijkeid is: afrit Wilsele nemen, auto op mijn parkeerplaats parkeren (ik woon vlakbij die afrit) en met mij meerijden naar de Naamsestraat....

Marengo_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 21:25

Zit gij op de Brabançonnestraat op kot? Ik gaan mij daar altijd parkeren, idd bijna altijd plaats en gratis! (Wel schijf leggen overdag, maja das in heel leuven als het ni betalend is...) Mss kom ik dan ook tot ginder, als ik mag? De babysit voor mijn nichtje is geregeld, mijn grootouders will take care of her. Zodus maakt het uur niks meer uit voor mij.

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 21:50

Eilandje schreef:
Ik stem voor 21u, dit oudje kruipt tegenwoordig liefst niet té laat in haar bedje Haha!

Belsje, andere mogelijkeid is: afrit Wilsele nemen, auto op mijn parkeerplaats parkeren (ik woon vlakbij die afrit) en met mij meerijden naar de Naamsestraat....

Dat is pas een gedacht Haha!

Als je me in de loop van de week je adres doorspeelt en laat weten hoelaat ik mag aankomen ... OK dan!

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 22:47

Ik vertrek morgenvroeg naar Vlieland en ben pas donderdag om 5 uur thuis en ga dan naar Ushi.
Ma ik wil eindelijk is een echte boktmeeting meemaken dus het zal wel lukken om te komen. *LOL*
Ik zal donderdag wel op het topic komen kijken hoe laat ik in de bowling moet zijn denk ik... Knipoog

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 07:51

Snik Verdrietig
Ik wil mee Boos!

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-04 13:27

Marengo_82 schreef:
Zit gij op de Brabançonnestraat op kot? Ik gaan mij daar altijd parkeren, idd bijna altijd plaats en gratis! (Wel schijf leggen overdag, maja das in heel leuven als het ni betalend is...) Mss kom ik dan ook tot ginder, als ik mag? De babysit voor mijn nichtje is geregeld, mijn grootouders will take care of her. Zodus maakt het uur niks meer uit voor mij.

Bloos!

Euh... kijk als Debbie haar voiture bij Saartje parkeert, dan no problem. Want ik had het eigenlijk over de priveparking van't kot, die in principe betalend is, maar in de vakanties en de weekends knijpt de concièrge wel es een oogske dicht als ik vrienden op bezoek heb, snapte... Knipoog Maar 'k ga nie met twee auto's tegelijk profiteren Schijnheilig

In't straat is er vaak ook plaats, maar nie altijd, en met uw schijf kunde maar 2 uur staan eh (voor gaan te bowlen is dat dus niet aan te raden, dan zijde nie op tijd terug, 't is wel efkes stappen van daar)

Zijn er mensen die bezwaar hebben tegen 21u?

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 13:35

Ik zal mij makkelijkheidshalve bij Eilandje dan parkeren *g*, denk zelfs da'k ongeveer weet waar ik dan zit enz :p.

21 uur is te doen, twee uurkes bowlen en dan naar de oude markt trekken? Of hoe zijn de plannen? Haha!

Marengo_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 13:58

leentje"]
[quote="Marengo_82 schreef:

Bloos!

Euh... kijk als Debbie haar voiture bij Saartje parkeert, dan no problem. Want ik had het eigenlijk over de priveparking van't kot, die in principe betalend is, maar in de vakanties en de weekends knijpt de concièrge wel es een oogske dicht als ik vrienden op bezoek heb, snapte... Knipoog Maar 'k ga nie met twee auto's tegelijk profiteren Schijnheilig

In't straat is er vaak ook plaats, maar nie altijd, en met uw schijf kunde maar 2 uur staan eh (voor gaan te bowlen is dat dus niet aan te raden, dan zijde nie op tijd terug, 't is wel efkes stappen van daar)

Zijn er mensen die bezwaar hebben tegen 21u?
[/quote]

Moete u theorie nog afleggen voor het rijden Leen? Na 19u moete geen schijf meer leggen Ik wist ni da ge het over privé parking had, anders toer ik wa rond in Naamsestraat buurt zenne, geen probleem. Ik weet alleen hoe een gezever het daar kan zijn om uwen auto kwijt te spelen.
Ik had al gedacht om in buurt van GroepT plaatske te gaan zoeken, maar had er geen flauw idee van hoe ver da da nog is van Bowling en wa de kortste weg is enzo. Daarmee dak da vroeg...

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-04 13:58

tot nu toe:

Citaat:
Idra - Lobke
Marengo_82 - Kristel
saartje39 - Sarah
free - Elke
Eilandje - Saartje
Titsia - Titsia
Belsje - Debbie
Anjatjeuh - Anja
leentje - Leen

Tenzij er nog iemand bezwaren heeft: een paar minuutjes voor 21u voor de deur afspreken (dus ja al onder "het poortje" door), als het regent of te koud is, in de hal.

Ik ga morgen bellen voor banen, we zijn al zeker met 9 (8 als Anja te moe blijkt te zijn Knipoog ) dus 2 banen naast elkaar lijkt me handig Knipoog
(Met allemaal tegelijk in 1 spel -als dat al gaat- duurt anders eeeeeeeeeeeeeeuuwwen)

Het is misschien interessant om te weten hoe de jongsten onder ons thuis moeten geraken (en om hoe laat) om te bekijken wat we daarna eventueel nog allemaal kunnen doen... Knipoog

Marengo_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 13:59

Mientjeuh schreef:
Snik Verdrietig
Ik wil mee Boos!

Hey Mien ik kom u anders wel kidnappen op MdH Haha!

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-04 14:02

Marengo_82 schreef:
Moete u theorie nog afleggen voor het rijden Leen? Na 19u moete geen schijf meer leggen Ik wist ni da ge het over privé parking had, anders toer ik wa rond in Naamsestraat buurt zenne, geen probleem. Ik weet alleen hoe een gezever het daar kan zijn om uwen auto kwijt te spelen.
Ik had al gedacht om in buurt van GroepT plaatske te gaan zoeken, maar had er geen flauw idee van hoe ver da da nog is van Bowling en wa de kortste weg is enzo. Daarmee dak da vroeg...

Ela gij, in Leuven moete betaald parkeren tot 21u (onlangs veranderd), da wil dan ook zeggen dat ge uw schijf tot 21u moet leggen zenne (volgens mij toch, anders klopt er toch iet nie aan het systeem)

En ja 'k heb mijn theorie afgelegd, volgens het "in de voormiddag twee uur blokken in de namiddag exaam" afleggen systeem, waarvan ik ruiterlijk toegeef dat da nie de goei methode is en ik zal mijn theorie zeker nog eens doornemen voor ik mij met een voiture op den openbare weg begeef, don't worry Knipoog

Debbie ga bij Saartje parkeren, dus komt gij maar tot bij mij op kot eh Tong uitsteken

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-04 14:03

Marengo_82"]
[quote="Mientjeuh schreef:
Snik Verdrietig
Ik wil mee Boos!

Hey Mien ik kom u anders wel kidnappen op MdH Haha!
[/quote]

Hehehe *LOL* OK dan!

(zolang ge mdh maar ginder laat Knipoog )

Marengo_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 14:06

leentje schreef:
Ela gij, in Leuven moete betaald parkeren tot 21u (onlangs veranderd), da wil dan ook zeggen dat ge uw schijf tot 21u moet leggen zenne (volgens mij toch, anders klopt er toch iet nie aan het systeem)

En ja 'k heb mijn theorie afgelegd, volgens het "in de voormiddag twee uur blokken in de namiddag exaam" afleggen systeem, waarvan ik ruiterlijk toegeef dat da nie de goei methode is en ik zal mijn theorie zeker nog eens doornemen voor ik mij met een voiture op den openbare weg begeef, don't worry Knipoog

Debbie ga bij Saartje parkeren, dus komt gij maar tot bij mij op kot eh Tong uitsteken

Oei da wist ik nog ni, pff afpersers in Leuven Knipoog En ik heb mijn theorie ook zo afgelegd zenne... ma heb daarna bij de rijschool lessen genomen, dus kreeg regelmatig nog wa theorie ingepompt.
Ok, ik kom naar u kot, hoe laat spreken we af?

En don't worry, MdH laat ik met plezier ginder, ik heb er nog ni veel goe van gehoord...

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-04 14:16

Halfnegen ofzo Knipoog

Marengo_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 14:26

Halfnegen is ok!