FA Boktmeeting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 14:41

Ik zorg dat ik er iig lekker op tijd ben, vorig jaar moest ik helaas staan, maar heb wel alles kunnen volgen...

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 14:41

een paardenman? en dan megalekker??? hmmm ach.. de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Haha!

Oh nee, dit is natuurlijk de Paardenwereld.. ik ben de mensen achter de New Foresters gewend, is het gehalte, 'pruimen en springen voor de fluimen' heel erg hoog! Met een enkele aangename uitzondering.... Schijnheilig

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 14:43

IK lees nu net je reactie Lov... en je bevestigd mijn vermoeden... ga ik een keertje op zaterdag een avondje uit... Knipoog

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 14:44

Sjuimpje schreef:
Ik zorg dat ik er iig lekker op tijd ben, vorig jaar moest ik helaas staan, maar heb wel alles kunnen volgen...

Ben jij er dan al om zes uur?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 14:45

Nou Sjuim, maak je breed, 11 plekjes moet te doen zijn Haha!. Uhm, 10, want die elfde ben je zelf *LOL*. Van dat roodwitte lint kan helpen hoor .

youngster

Ik ga pas om kwart over 7 weg hier, heeft het dan nog wel zin?? Eerder kan ik niet eigenlijk..

ibikus

Als ik dat zeg zijn jullie er natuurlijk om half zes Haha!

youngster

Lovely schreef:
Nou Sjuim, maak je breed, 11 plekjes moet te doen zijn Haha!. Uhm, 10, want die elfde ben je zelf *LOL*. Van dat roodwitte lint kan helpen hoor .

Zou dat stroom geleiden?? Schijnheilig

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 14:48

youngster"]
[quote="Lovely schreef:

Zou dat stroom geleiden?? Schijnheilig
[/quote]

Hahaha! Ik zie nou al een heel rood-witte afzetting, en dan ook met lint en een vaag getik onder een stoel vandaan komen, En Sjuimpje quasie onschuldig ernaast te zitten fluiten...

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 14:49

En Lov als bodyguard Haha!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 15:26

Ik hoop voor Edward, Anky en de rest dat de wind zometeen gaat liggen en het droog blijft Haha!

jacobien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 15:34

ik kom ook !

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 16:18

hai jocobien jou ken ik dan wel! Haha! uhm ik hoop hier op tijd te vertrekken wij gaan met 3 man proberen plaatsen vrij te houden voor biebel + aanhang en suzanne H + aanhang (is dat ook inclusief lov??) En voor de rest tja misschien toch maar dat spandoek dan durft er vast niemand meer bij ons te gaan zitten Haha! Haha! Zou op zich wel leuk zijn een bokt hoek(je) Goed alle profielen doorkijken dan moet het wel lukken! Mijn voornemen was om op de lange zijde te gaan zitten volgens mij kun je daar wel goed zien.... Nouja ik zie wel welke bokkers we allemaal tegenkomen. TOT vanavond allemaal! Enne wel eff opletten bij gribaldi he! ;D

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 16:45

Nou zeg, is er eindelijk weer eens een lekker gezellig topic op FA, waarin het ook nog over lekkere mannen gaat.... die eventueel aanwezig zijn bij deze mega-bokt-meeting (komt Remy? Vingers aflikken ) en rarara wie kan er echt niet komen en heeft dus eigenlijk niets te melden in dit topic???

Juist ja...... arme arme ik..... Ach gut

Knipoog:D

Biebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 17:01

GribaldiFAN schreef:
ik hoop hier op tijd te vertrekken wij gaan met 3 man proberen plaatsen vrij te houden voor biebel + aanhangen suzanne H + aanhang (is dat ook inclusief lov??) En voor de rest tja misschien toch maar dat spandoek dan durft er vast niemand meer bij ons te gaan zitten Haha! Haha! Zou op zich wel leuk zijn een bokt hoek(je) Goed alle profielen doorkijken dan moet het wel lukken! Mijn voornemen was om op de lange zijde te gaan zitten volgens mij kun je daar wel goed zien.... Nouja ik zie wel welke bokkers we allemaal tegenkomen. TOT vanavond allemaal! Enne wel eff opletten bij gribaldi he! ;D

JAAAA, voor de foto's moet ik wel een goed plekkie hebben hoor!!!! (nou maar hopen dat ze ook nog een beetje kunnen lukken.... Haha! ) We vertrekken hier zelf rond een uur of zeven, hoop dat het niet te laat is, eerder kan helaas niet...
Enne...zo te horen wordt het gezellig druk!!!! Heb er nou al zin in!

Willeke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 18:10

Sjuimpje"]
[quote="Sall schreef:
Lijkt me wel leuk om mensen ook te spréken... iedereen een herkeningsteken? Cool een stoere zonnebril, of een l*llig hoedje op Haha!

Ik heb nog wel ergens een Bokt cap *LOL*
[/quote]
Cool Cool Cool Cool Cool
Lijkt me ook leuk kan ik je eens ontmoeten

OK dan! OK dan! OK dan!

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 18:26

Heey sjuim je hebt na 3 berichten al een fan! Knipoog Zal joop eens vragen of ie geen bokt hoek kan reserveren Tong uitsteken Het is de bedoeling dat wij om half 7 vertrekken.... Ik loop in een blauwe jas met knalroze trui.. (als dat niet opvalt!) En ik hoop voor biebel dat ik ergens vooraan plek kan vinden aangezien er do mensen al om half 8 waren en al moesten staan!! Ik denk dat ze de van uytert show moeten verhuizen naar een grotere accomodatie. En er gewoon een heel evenement van maken! (moet natuurlijk wel gratis blijven he2 Haha! )

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 18:28

Het regent, misschien helpt dat aan de zin van sommige mensen en blijven ze thuis.. Hebben wij de ruimte... Schijnheilig Tong uitsteken

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 18:29

ik zat al te denken zal ik mijn krukken meenemen krijg ik vast wel een plaatsje aangeboden Knipoog

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 18:41

GribaldiFAN schreef:
hai jocobien jou ken ik dan wel! Haha! uhm ik hoop hier op tijd te vertrekken wij gaan met 3 man proberen plaatsen vrij te houden voor biebel + aanhang en suzanne H + aanhang (is dat ook inclusief lov??) En voor de rest tja misschien toch maar dat spandoek dan durft er vast niemand meer bij ons te gaan zitten Haha! Haha! Zou op zich wel leuk zijn een bokt hoek(je) Goed alle profielen doorkijken dan moet het wel lukken! Mijn voornemen was om op de lange zijde te gaan zitten volgens mij kun je daar wel goed zien.... Nouja ik zie wel welke bokkers we allemaal tegenkomen. TOT vanavond allemaal! Enne wel eff opletten bij gribaldi he! ;D

Dat meen je niet, om half 8 al staan.. Scheve mond Komen wij vanavond aan tegen 8ten, dat wordt helemaal niks.. en aangezien ik al de hele dag barstende koppijn heb, moet ik het zowiezo nog even zien..

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 19:00

Ik ga m'n haar touperen!(hoop dat het blijft zitten met deze wind Haha! ) En dan op pad! later!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 19:09

GribaldiFAN schreef:
Heey sjuim je hebt na 3 berichten al een fan! Knipoog

Alleen heeft deze 'fan' andere bedoelingen Haha!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 19:09

ach de wind zorgt wel dat t overend blijft. Ow voor de mensen die Gribel willen zien in zn stal reserveer daar ook maar een plekje voor want donderdag stonden ze 3 rijen dik voor zn stal.

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 19:34

Sjuimpje"]
[quote="GribaldiFAN schreef:
Heey sjuim je hebt na 3 berichten al een fan! Knipoog

Alleen heeft deze 'fan' andere bedoelingen Haha!
[/quote]
Oje toch niet remy in schaduw account.... Lovers

Knipoog Haha!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 19:38

Willy van A is dit Haha! Staat tenminste in zijn profiel..