Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
youngster"]
[quote="Lovely schreef:Nou Sjuim, maak je breed, 11 plekjes moet te doen zijn. Uhm, 10, want die elfde ben je zelf
. Van dat roodwitte lint kan helpen hoor
.

uhm ik hoop hier op tijd te vertrekken wij gaan met 3 man proberen plaatsen vrij te houden voor biebel + aanhang en suzanne H + aanhang (is dat ook inclusief lov??) En voor de rest tja misschien toch maar dat spandoek dan durft er vast niemand meer bij ons te gaan zitten
Zou op zich wel leuk zijn een bokt hoek(je) Goed alle profielen doorkijken dan moet het wel lukken! Mijn voornemen was om op de lange zijde te gaan zitten volgens mij kun je daar wel goed zien.... Nouja ik zie wel welke bokkers we allemaal tegenkomen. TOT vanavond allemaal! Enne wel eff opletten bij gribaldi he! ;D
) en rarara wie kan er echt niet komen en heeft dus eigenlijk niets te melden in dit topic???
:D GribaldiFAN schreef:ik hoop hier op tijd te vertrekken wij gaan met 3 man proberen plaatsen vrij te houden voor biebel + aanhangen suzanne H + aanhang (is dat ook inclusief lov??) En voor de rest tja misschien toch maar dat spandoek dan durft er vast niemand meer bij ons te gaan zitten![]()
Zou op zich wel leuk zijn een bokt hoek(je) Goed alle profielen doorkijken dan moet het wel lukken! Mijn voornemen was om op de lange zijde te gaan zitten volgens mij kun je daar wel goed zien.... Nouja ik zie wel welke bokkers we allemaal tegenkomen. TOT vanavond allemaal! Enne wel eff opletten bij gribaldi he! ;D
) We vertrekken hier zelf rond een uur of zeven, hoop dat het niet te laat is, eerder kan helaas niet...
Zal joop eens vragen of ie geen bokt hoek kan reserveren
Het is de bedoeling dat wij om half 7 vertrekken.... Ik loop in een blauwe jas met knalroze trui.. (als dat niet opvalt!) En ik hoop voor biebel dat ik ergens vooraan plek kan vinden aangezien er do mensen al om half 8 waren en al moesten staan!! Ik denk dat ze de van uytert show moeten verhuizen naar een grotere accomodatie. En er gewoon een heel evenement van maken! (moet natuurlijk wel gratis blijven he2
) GribaldiFAN schreef:hai jocobien jou ken ik dan wel!uhm ik hoop hier op tijd te vertrekken wij gaan met 3 man proberen plaatsen vrij te houden voor biebel + aanhang en suzanne H + aanhang (is dat ook inclusief lov??) En voor de rest tja misschien toch maar dat spandoek dan durft er vast niemand meer bij ons te gaan zitten
![]()
Komen wij vanavond aan tegen 8ten, dat wordt helemaal niks.. en aangezien ik al de hele dag barstende koppijn heb, moet ik het zowiezo nog even zien..