Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kaliefje schreef:ik wil nu eigenlijk weleven weten wat er nou aan de hand is...WAAROM zou het niet door gaan? en waarom gaat ilkkah niet meer mee??
Sjonniej schreef:Mensen, Ilkkah zegt dat ze een paard vervelende pb's erover heeft gehad. Blijf er dan niet over doorzeuren.
Als ik het zo bekijk denk ik dat het niet door gaat....ik voorspel.
Citaat:
illkah, ik snap niet waarom jij zoiets organiseert, niemand mag jou, en je bent toch een stomme snol die alleen maar aan zichzelf denkt
Sjonniej schreef:*sprakeloos*
Ik snap niet dat mensen het lef hebben om zo een pb te sturen, Ilkkah prbeert een leuke meeting op te zetten en dan word ze gewoon met der neus in de stront geduwt. Als het zo moet ben ik blij dat ik niet mee gaat, sorry hoor, maar dit is toch echt overdreven!!
Sjonniej schreef:Apple:
Maar ze willen wachten tot 3 dagen na de afgesproken datum heb ik het idee. Dat is ook een reden waarom ik afgehaakt ben. Ik denk dat ze er in 2008 nog niet langs zijn geweest.
Assiej"]
Ilkkah, ik vind het erg stom dat diegene dat gestuurd heeft.
Wat ik aan de andere kant niet snap, ik ken je al van een meeting, je kent verschillende mensen ook al, waarom zou je het dan niet kunnen organiseren?
[/quote]
Ik KAN het wel organiseren, maar als ik zulke pb's krijg (dit is er maar 1 van een heel aantal) WIL ik het niet meer organiseren.
Dan bekijkt diegene het maar.
[quote="Assiej schreef:Verder vind ik het niet leuk dat sjonniej ons hele plan af loopt te kraken, we moeten nog wat regelen, klaar.