Update Strandrit Meivakantie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 14:32

Mensen, Ilkkah zegt dat ze een paard vervelende pb's erover heeft gehad. Blijf er dan niet over doorzeuren.
Als ik het zo bekijk denk ik dat het niet door gaat....ik voorspel.

Tetris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 18:41

waarom zou het niet door gaan dan?

Sietez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 18:47

Ach joh laten we er maar verder over ophouden, en zorgen dat wij een onvergetelijke dag krijgen Knipoog Haha!

Tetris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 19:27

ja precies vind ik ook Haha!

_Simone

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 21:13

Zeker weten!

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 21:25

sjonniej, diegene die de pb's gestuurd hebben zullen misschien wel weten wat erin stond, maar wij niet.

En waarom zou het in hemelsnaam niet leuk worden? Als we allemaal gewoon gezellig zijn, en er komt geen ruzie ofzo dan gaat het toch goed?

Vertel dan gewoon waarom het niet goed zou gaan, wat er zogenaamd in die PB's stonden en waarom ilkkah niet meer meegaat. Ik zie namelijk nergens gezeik hoor, op alle topics niet...Verward

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 13:17

Ik ken nog helemaal niemand die meegaat naar de strandmeeting. ik denk dat ik bientoi van bokt wel mee kan nemen. zo eventjes aan haar vragen dan horen jullie het wel.. zijn er nog eisen voor rijervaring enzo. want zei rijd niet op de manege maar op haar shetlanders dus ze is nog nooit echt voluit hard over het strandgegaan. dus ik denk als ze meegaat/kan dat ze dan wel op een beetje rustige pony wilt.

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 13:47

je kent mij tog Tong uitsteken maare k denk niet dat et veel uitmaakt, als ze maar in et zadel ken blijven zitten als we crossen Tong uitsteken

Tetris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 14:23

ik wil nu eigenlijk weleven weten wat er nou aan de hand is... Verward WAAROM zou het niet door gaan? en waarom gaat ilkkah niet meer mee??

Tetris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 14:23

gezellig jockeygirl ! Haha!

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 14:30

kaliefje schreef:
ik wil nu eigenlijk weleven weten wat er nou aan de hand is... Verward WAAROM zou het niet door gaan? en waarom gaat ilkkah niet meer mee??

sjonniej en ilkkah zeggen dat ilkkah PB's heeft gehad, ze heeft niet meer gereageerd op mijn vraag wát erin stond, maar sjonniej gaat niet omdat ze (daar is ze pas achtergekomen:P) met haar eigen paardje kan, en ilkkah dus niet om die PB's en daardoor denkt ze dat het niet gezellig word.

Tetris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 14:43

maar als hun niet mee gaan, dan kunnen wij het toch nog wel gezellig hebben? Lachen

Sietez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 15:10

Ja idd, ik begrijp ook niet waarom we er helemaal over doorgaan.. Scheve mond
Laten we ons maar richten op het plannen van de meeting!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 15:28

Assiej:
Als ik pb's krijg dan show ik die toch ook niet aan de hele wereld? Pb betekend PrivéBericht, dus waarom zou Ilkkah ze hier neerzetten als ze dat liever niet doet.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 15:34

Sjonniej schreef:
Mensen, Ilkkah zegt dat ze een paard vervelende pb's erover heeft gehad. Blijf er dan niet over doorzeuren.
Als ik het zo bekijk denk ik dat het niet door gaat....ik voorspel.

Hier, omdat jullie anders helemaal me niet geloven.
Ik blijf erbij dat ik het matig vind om pb's openbaar te maken, maar als jullie er zo over gaan praten.
Ik zeg iig geen namen:
Citaat:

illkah, ik snap niet waarom jij zoiets organiseert, niemand mag jou, en je bent toch een stomme snol die alleen maar aan zichzelf denkt

Zo, hebben jullie nou je zin.
letterijk gecopieerd.
En dit is van 1 van de mensen die meegaan naar de strandrit.
Sorry hoor, maar als ik zulke pb's krijg hoeft het van mij niet meer!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 15:54

*sprakeloos*
Ik snap niet dat mensen het lef hebben om zo een pb te sturen, Ilkkah prbeert een leuke meeting op te zetten en dan word ze gewoon met der neus in de stront geduwt. Als het zo moet ben ik blij dat ik niet mee gaat, sorry hoor, maar dit is toch echt overdreven!!

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 15:55

Sjonniej schreef:
*sprakeloos*
Ik snap niet dat mensen het lef hebben om zo een pb te sturen, Ilkkah prbeert een leuke meeting op te zetten en dan word ze gewoon met der neus in de stront geduwt. Als het zo moet ben ik blij dat ik niet mee gaat, sorry hoor, maar dit is toch echt overdreven!!

Ah, tenminste iemand die het met me eens is!

Tetris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 17:18

Heb je dat echt gekregen? Scheve mond Dat had ik echt niet gedacht... als iemand een meeting organiseerd en iemand wil wel komen maar gaat daarna zo'n pb sturen.... hmz...

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 17:24

Dames, PB's neerzetten is niet ok, dergelijke PB's versturen ook niet .

Ik volg deze topics al een poosje en ik wil jullie een advies geven:

- Laat iemand deze week nog naar die manege gaan om te vragen hoe duur het is (of even bellen).
- Noem in het topic alvast een datum en kijk hoeveel mensen er dan kunnen.
- Leg dan gelijk die datum ook vast bij de manege.

Anders is de kans idd groot dat jullie tot 2008 met elkaar bezig blijven in dit topic zonder dat er ooit een strandrit komt.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 18:00

Apple:
-Er is al 10x gezegt tegen mensen die in de buurt wonen dat ze langs moeten gaan. Maar ze willen wachten tot 3 dagen na de afgesproken datum heb ik het idee. Dat is ook een reden waarom ik afgehaakt ben. Ik denk dat ze er in 2008 nog niet langs zijn geweest.
-Een datum is er ook al genoemt: niemand reageerde er bijna op.
-ze willen niet naar de manege tot 3 dagen na de afgesproken datum, dus ja...

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 19:08

Ilkkah, ik vind het erg stom dat diegene dat gestuurd heeft.
Wat ik aan de andere kant niet snap, ik ken je al van een meeting, je kent verschillende mensen ook al, waarom zou je het dan niet kunnen organiseren?

Verder vind ik het niet leuk dat sjonniej ons hele plan af loopt te kraken, we moeten nog wat regelen, klaar.

Als je niet meegaat of niets boeiends kunt melden als tips ofzo over de kosten, wil je dan asjeblieft niet meer zo negatief een bericht neer zette? anders komt er dalijk nog een slot en zullen we weer een ander topic moeten openen...

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 19:10

Sjonniej schreef:
Apple:
Maar ze willen wachten tot 3 dagen na de afgesproken datum heb ik het idee. Dat is ook een reden waarom ik afgehaakt ben. Ik denk dat ze er in 2008 nog niet langs zijn geweest.

raar, ik dacht toch echt dat je niet meer meeging omdat je het niet waard vond voor het geld, en omdat je beter 100x zelf kon gaan met je paard. Nu zegt apple er wat van en is het ineens onze schuld!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:19

Assiej:
Ik heb 2 weken geleden al tegen Ilkkah gezegt (met onze duinfjordemeeting) dat het niets zou worden aangezien niemand erheen wilt gaan. Nu kan je dat ook tegen mij gaan zeggen, maar ik heb al te weinig tijd voor school en dan nog 2 pony's. Dan heb ik echt geen tijd om ook nog eens naar die manege toe te fietse (een uur heen, een uur trug).
Ik heb dus meerdere redenen om niet te gaan:
*Ik kan dus sinds een week met me eige knol
Plinge mensen die er in de buurt wonen willen niets doen tot een week van te voren, anders is het te vroeg!!! (jijzelf ook Assiej)
*Het is te duur

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 19:23

Sjonniej, ik denk dat mijn moeder niet op en neer wil gaan van vlaardingen naar hoek van holland, om het dan te vragen. Kijk als het noodzakelijk is, en ik ben degene die het dichtstebij woont, tjah dan ziet er niets anders op, maar anders kan het ook telefonisch lijkt mij *lang leve de vent die de telefoon uit gevonden heeft*

ten 2e, niemand heeft ooit gezegt dat hij/zij er niet heen wil gaan om te informeren, zo ja, wil je het dan even quoten?

ten 3e, wij hebben het luxe niet om met onze eigen pony's naar het strand te gaan, omdat sommige geen eigen pony hebben, of omdat hun pony's er niet geschikt voor zijn,

ten 4e, we weten de prijs nog helemaal niet dus hoe kan het nou te duur zijn? of had jij al geinformeerd?

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:27

Assiej"]
Ilkkah, ik vind het erg stom dat diegene dat gestuurd heeft.
Wat ik aan de andere kant niet snap, ik ken je al van een meeting, je kent verschillende mensen ook al, waarom zou je het dan niet kunnen organiseren?

[/quote]

Ik KAN het wel organiseren, maar als ik zulke pb's krijg (dit is er maar 1 van een heel aantal) WIL ik het niet meer organiseren.
Dan bekijkt diegene het maar.

[quote="Assiej schreef:
Verder vind ik het niet leuk dat sjonniej ons hele plan af loopt te kraken, we moeten nog wat regelen, klaar.

Ik ben het volkomen met Sjonniej eens.
Shininghorse had beloofd ff langs te gaan, en die wil het nou uitstellen tot ik weet niet wanneer.
En dat word ook niet gedaan.
En voor mij is het ook echt over de 30 km een enkele rit heen!!!
Heb dus geen zin om meer dan 60 km te gaan fietsen om e kijken of het kan dan