Solide"]
[quote="ShiningHorse schreef:Ik wil je op zich wel helpen, maar ik woon niet echt in de buurt (kan daar dus niet ergens langs gaan ofzo van te voren) en heb ook niet echt ervaring hiermee, ken de manege niet enzo... Maar met het helpen bij dingen uitdenken en telefoontjes plegen enzo wil ik je best helpen hoor. Ik hoor het wel!
Heel fijn dat je graag (ook al is het van een grotere afstand) wat mee wil helpen of uit wil denken. Is altijd makkelijker vind ik.
Ik weet ook niet of er mensen zijn die zin hebben om daarna dus nog ergens te gaan eten. Want dan moeten we daar ook nog iets leuks voor vinden. Hier in het dorp hebben ze wel een leuk pannekoekenhuis, maar moeten jullie wel allemaal naar Lierop willen komen. Ik weet niet of de mensen daar wel zin in hebben. Maar zeg het maar, het is gewoon een extra optie.
[/quote]
Inderdaad, lijkt me erg leuk om het te organiseren!!
Het lijkt mij in ieder geval erg leuk om nog ergens te gaan eten, en als ik weet hoe ik in het dorp kan komen lijkt het me errug leuk om naar een pannekoekenhuis te gaan!

Misschien moeten we dan even een lijstje opstellen ofzo wie er mee willen met de rit, wie paarden willen huren en wie mee willen gaan eten.