Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

!
. Ik hou van koken (en eten), lange wandelingen en comfy tijd. Ik heb ook nog honden en katten. Ik volg sinds kort de studie tot hondentrimmen en ben van plan eind dit jaar een eigen trimsalon aan huis te gaan openen.
met name sushi! En ik wandel ook veel.
dat lijkt me ook leuk om te doen met anderen maar ik heb helaas geen auto.
ik drink niet. Kristy1998x schreef:Ik woon in Nijverdal, mijn paarden staan in Stegeren!
Ik ben 23, mama van een zoontje van bijna 1 jaar. Ik heb een 17 jarige appaloosa, een 13 jarige kwpn ruin en sinds kort een 8 maand oud fries veulen. Ik hou van koken (en eten), lange wandelingen en comfy tijd. Ik heb ook nog honden en katten. Ik volg sinds kort de studie tot hondentrimmen en ben van plan eind dit jaar een eigen trimsalon aan huis te gaan openen.

gaaf dat je met epoxy werkt!
en ik woon in een klein dorpje aan Apeldoorn eigenlijk heel mijn leven al behalve 3jaar studie. Ik ben weer bij mijn ouders gaan wonen, waar we 7 paarden hebben, honden, katten etc. Mijn eerste pony staat daar nog, wordt nu 17j nog steeds knettergek en mag nog mee naar clubspringles en het bos. Mijn vorige paard is helaas 2,5j geleden afgekeurd, wordt 18jaar en staat met pensioen in de wei. En mijn huidige paard heb ik nu precies 2 jaar vandaag
schat van een beest, wordt 7 dit jaar en houdt enorm van eventing. We starten nu in het L en willen midden/eind seizoen de M oppakken afhankelijk van hoe het gaat.
).

Veel ruimte, niet te druk en vooral ook niet te duur
Smartfit heeft ook een locatie in het centrum. Ik heb daar ook PT en hij maakt dus ook schema's. Ik gok dat je dat ook gewoon los wel kunt doen.
is een van de weinige luxere sportscholen, en sowieso de enige in zuid. 

Hij staat bij manege Koopman in Lieren, misschien dat meer mensen hier dat kennen? Ingang naar het bos zit aan dezelfde straat. Naast rijden vinden we het ook heerlijk om daar te wandelen.