Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:De kurmuziek van Edward is vrij hip en gewaagd, zeker als je bedenkt dat de meeste jury's toch liever klassiek horen dan trance of wat dan ook. Persoonlijk vind ik de kur van Edward , de kurmaker (dezelfde als van Anky als ik me niet vergis) heeft een artistiek stukje gemaakt, maar de meeste jury's moeten er echt nog aan wennen.
Maar dat die muziek al door veel combinaties gebruikt is? Niet op dit niveau lijkt me, daar is het nog te modern voor,...
Randy01 schreef:Des te meer reden om nog meer respect voor Edward te hebben. Toch heeft Edward meer de keuze (financieel etc.) dan 'Jan Modaal' om in de top mee te blijven draaien. Ik hoop dat het zo goed blijft gaan met hem, misschien dat we dan weer een nieuwe topper hebben om als 'voorbeeld' te gebruiken! Natuurlijk heeft ook Edward ergens een begin moeten maken en gaat het leven van een topruiter niet over rozen, daar ben ik me goed van bewust.
Sjuimpje schreef:[Euhmmm,
ik geloof dat Antoinette niet in de categorie 'Jan Modaal' valt, sterker nog, dat weet ik wel zeker.
Wie heeft er de luxe om een aantal goede sportpaarden aan te kunnen schaffen en daar full-time mee bezig te zijn? Verder weet ik dat zij ze ook nog wel eens in training heeft gehad.
[/quote]