Aanmelding en informatie
Voor iedereen die gereageerd heeft en nog steeds interesse heeft. Bij deze meer informatie over de meeting. Ben even bezig geweest met een locatie en de datums. Als locatie denk ik dat het de Utrechtse Baan bij Leersum gaat worden. Dit na een tip van Hilary die hier reeds bekend is, dit is een omgeving in de bossen waar ook een zandverstuiving zou zijn. Ik wil binnenkort eerst hier een keer gaan kijken voor de zekerheid.
Als datums heb ik in me hoofd het weekend van 2 en 3 december. De fotografen zal ik zelf kiezen/benaderen, de modellen zullen doormiddel van loting uitgekozen worden. Wel neem ik mijn eigen shet mee, deze zal de plaats van één model innemen.
Graag ontvang ik nog definitieve aanmeldingen per PB dit om het voor mij overzichtelijk en duidelijk te houden. Graag ontvang ik van de fotografen het volgende:
Een pb met als onderwerp "Aanmelding fotograaf" met daarin hetvolgende:
Citaat:
Je bokt naam:
Je echte naam:
Je ervaring:
Voorkeurs datum (2 of 3 december):
Indien mogelijk een link naar je portfolio:
Van de modellen ontvang ik graag een pb met als onderwerp "Aanmelding model" met daarin hetvolgende:
Citaat:
Je bokt naam:
Je echte naam:
Naam van je pony:
Geslacht pony:
Eventuele bijzonderheden:
Voorkeurs datum: 2 of 3 december:
En 2 foto's van je pony
Aanmelden is mogelijk tot en met zaterdag 28 oktober 20:00 uur.
Ook heb ik een aantal aanmeldingen via de bokt fotomeetings facebook groep. Deze zullen dus ook meegenomen worden. Graag hoor ik ook nog van de fotografen wat de voorkeur heeft: fotograferen in duo's of 1 op 1. Dat mag in een reactie op dit topic aangegeven worden. Uiteraard mag je als model ook hier je mening over geven.
Ik ga er vanuit dat ik zo even de meeste belangrijke informatie heb gedeeld. Als er nog vragen of opmerkingen zijn hoor ik dat graag. De locatie is alleen niet heel goed bereikbaar met het OV maar ik kan eventueel ook mensen bij een station ophalen of bij een bushalte. En ik denk dat er ook vast meer zijn die dit zouden kunnen en willen. Dus vervoer kan zeer waarschijnlijk ook voor de fotografen die met OV komen wel geregeld worden.
Let wel nog even op. Als je aanmeld en je mag komen dan ga ik er ook vanuit dat je ook daadwerkelijk komt. Afmeldingen (zeker op het laatste moment) stel ik niet op prijs.