Als het mag van jullie...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
FelinevdBerg schreef:XxLMMxX schreef:Afhankelijk van de datum wil ik ook meedoen.
Ze heeft op dit moment wel een wintervacht.
We rijden veel buiten, verder kan ze kleine sprongetjes.
Ze kan wel wat enthousiast of zenuwachtig zijn.
Maar het berger bos is bekend en als de groep niet te groot is komt het vast helemaal goed.
Word ze nog geschoren? Staat wel mooier?! Zet je erbij maar is nog niet zeker of je mee kan doen! We hadden er eigenlijk al genoeg. Ik ga later bekijken wat het precies word, wel een leuk paardje
Evita_3 schreef:Afhankelijk van de datum wil ik mij ook graag als fotograaf opgeven. Lijkt me wel weer eens leuk, een meeting
Evita_3 - Evita - Just Focus fotografie - https://www.justfocusfotografie.nl of https://m.facebook.com/JustFocusFotogra ... ale2=nl_NL
FelinevdBerg schreef:[/quote][/quote]FelinevdBerg schreef:Modellen:
1. Feline van den Berg
Lot - Arabier - merrie - dressuur -springen- vrijheidsdressuur, kan met neckrope door het bos
2. Daniëlle de Vroome
Party - welsh - merrie - dressuur - springen - vrijheidsdressuur
3. Judith - shetlander - ruin? - vrijheidsdresuur
4. Gaby Hoi
Kitzby - haflinger - merrie - dressuur
5. Myca
Teister - Kwpn - ruin - spring
6. Marretje
Oyron - Tinker - dressuur - recreatie
7. Iris
Schimmel - Knabstruber - dressuur
Fotografen:
1. Esther
2. Vivian
3. Britt Siebie
4. Marissa Hoorrn
5. Evita
6.
7.
8.
FelinevdBerg schreef:Hoi iedereen ik heb even een vraag aan iedereen die mee zou willen doen. Welke dag kan je? Dan ga ik het proberen in te plannen. Dan is het misschien makkelijker om nog een paar fotografen te vinden aangezien het dan gewoon duidelijk is wanneer het is
FelinevdBerg schreef:Hoi iedereen ik heb even een vraag aan iedereen die mee zou willen doen. Welke dag kan je? Dan ga ik het proberen in te plannen. Dan is het misschien makkelijker om nog een paar fotografen te vinden aangezien het dan gewoon duidelijk is wanneer het is
Lab_iris schreef:Ik wil graag mee doen met donna! Knabstruper merrie. 16 jaar. Wordt bitloos gereden. Heb zo even geen betere foto van haar. Is geschoren met hartjes op de billen.
[ [url=m/JnPFox.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lab_iris schreef:Nee hoor. Nooit gezegd dat ze schimmel is, lees maar terugzal ik ook niet zeggen want dat is ze niet haha zie onderstaand.. ik denken dat je mij met een ander verward..?
Lab_iris schreef:Ik wil graag mee doen met donna! Knabstruper merrie. 16 jaar. Wordt bitloos gereden. Heb zo even geen betere foto van haar. Is geschoren met hartjes op de billen.
[ [url=m/JnPFox.jpg]Afbeelding[/url] ]
FelinevdBerg schreef:[/quote][/quote][/quote]FelinevdBerg schreef:Modellen:
1. Feline van den Berg
Lot - Arabier - merrie - dressuur -springen- vrijheidsdressuur, kan met neckrope door het bos
Datum: 23,24,25,26,27,28,29 oktober
2. Daniëlle de Vroome
Datum:27,28
Datum:?
4. Gaby Hoi
Datum:28,29
5. Myca
Datum: 25,26,28,29
6. Marretje
7. Iris
Fotografen:
1. Esther/datum: 24,26,28,29
2. Vivian/datum: 23,24,25,26,27,28
3. Britt Siebie/datum:
4. Marissa Hoorrn/datum
5. Evita/datum:
6.
7.
8.
maartje02 schreef:Wat een super gaaf idee! Ik zou mij graag willen aanmelden als fotograaf (onder voorbehoud qua datum).
Naam: Maartje
boktnaam: Maartje02
Apparatuur: samsung nx20 met bijbehorende kitlenzen 18-55mm en 50-200mm
Ervaring: Ruim 4 jaar, 2/3 jaar paardenfotografie
Portfolio: https://maartjefotografie0.wixsite.com/home/portfolio // Op instagram staan nog meer foto's onder de naam @Maartjerandagfotografie_
Een vraagje, hoe doe je dat met aanmelden? Wie het eerst komt wie het eerst maalt? Of ga je nog stemmen?
FelinevdBerg schreef:[/quote][/quote][/quote][/quote]FelinevdBerg schreef:Modellen:
1. Feline van den Berg
2. Daniëlle de Vroome
Datum:27,28
4. Gaby Hoi
5. Myca
6. Marretje
7. Iris
Fotografen:
1. Esther/datum: 24,26,28,29
2. Vivian/datum: 23,24,25,26,27,28
3. Britt Siebie/datum:
4. Marissa Hoorrn/datum
5. Evita/datum:
6. Maartje/datum:
7.
8.
FelinevdBerg schreef:maartje02 schreef:Wat een super gaaf idee! Ik zou mij graag willen aanmelden als fotograaf (onder voorbehoud qua datum).
Portfolio: https://maartjefotografie0.wixsite.com/home/portfolio // Op instagram staan nog meer foto's onder de naam @Maartjerandagfotografie_
Een vraagje, hoe doe je dat met aanmelden? Wie het eerst komt wie het eerst maalt? Of ga je nog stemmen?
Ik ga even kijken naar de hoeveelheden! Dr modellen gaan sowieso niet allemaal mee, de fotografen Wrs wel aangezien ik er per model ik er het liefst 2 wil☺️ Wanneer zou je kunnen?
Jr maakt trouwens echt mega vette foto’s!
FelinevdBerg schreef:maartje02 schreef:Wat een super gaaf idee! Ik zou mij graag willen aanmelden als fotograaf (onder voorbehoud qua datum).
Ik ga even kijken naar de hoeveelheden! Dr modellen gaan sowieso niet allemaal mee, de fotografen Wrs wel aangezien ik er per model ik er het liefst 2 wil☺️ Wanneer zou je kunnen?
Jr maakt trouwens echt mega vette foto’s!
FelinevdBerg schreef:FelinevdBerg schreef:Modellen:
1. Feline van den Berg
2. Daniëlle de Vroome
Datum:27,28,29
4. Gaby Hoi
5. Myca