Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ilse_89 schreef:Wat is het hier stil!! Iemand nog iets leuks/bijzonders/spannends mee gemaakt de afgelopen weken?
Bij ons is begin november nog een veulen geboren.. Merrie drachtig gekocht en zou eind augustus uitgerekend zijn. Nou, dat bleek dus november te worden, maar het was het wachten echt waard! Prachtig merrieveulen hebben we gekregen.
Mag ik jullie voorstellen aan..
Iljo's sparkling ice queen
[ [url=m/QPSgz2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook ben ik nog opzoek naar iemand wie eventueel een grote maat shetlander bij zou willen rijden. Mocht iemand hier een geschokte kandidaat voor weten, dan hoor ik dat graag
cruesli schreef:Ik ben Christy, woon in Schaijk samen met mijn man en mijn 3 zonen. Rijd helaas momenteel al een tijdje niet meer nadat ik mijn paard in oktober 2016 verkocht heb. Mis het ontzettend dus wel aan het rondkijken om in elk geval 1x per week te kunnen rijden ergens, vaker gaat helaas nu niet ivm druk gezin. Dus als iemand nog iets weet
Melissa1996 schreef:Heel de carnaval gewerkt en nu langzaam aan het aftellen tot lizzy dr veulennog kleine 2 maandjes.
Ik heb nu nog 1 paardje staan die opzoek is naar een nieuw huisje en dan is het weer even lekker rustig