Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NienkeV1994 schreef:Ik heb nu iedereen uitgenodigd, alleen van Samantha heb ik nog geen gegevens gehad.
Op dit moment zou 12 november en 19 november iedereen kunnen, maar ik moet dus nog iets horen van Samantha, Quincy (specifiek voor die data), Marinke, Justine en Lara (its_laraa)
NienkeV1994 schreef:Tot nu toe is 26 november favoriet. Lara (Lara) kan dan misschien niet, maar de rest kan allemaal. Alleen van Justine en Samantha moet ik nog reactie krijgen. Weet jij al of je die dag kan Lara, of kan je nog vrij vragen oid?
Papilio schreef:NienkeV1994 schreef:Tot nu toe is 26 november favoriet. Lara (Lara) kan dan misschien niet, maar de rest kan allemaal. Alleen van Justine en Samantha moet ik nog reactie krijgen. Weet jij al of je die dag kan Lara, of kan je nog vrij vragen oid?
zoals het eruit ziet kan ik ook 26 nov(lig in het ziekenhuis daardoor wat trager met reageren)
Ik las ergens iets over iemand met aangespannen rijden als het kan zou ik dan graag daarop mee rijden ( ik vrees dat de afstand te groot is op dit moment om mijn eigen paard mee te brengen is toch al snel bij elkaar 5/6 uur rijden, nadeel van wonen in een uithoek)
NienkeV1994 schreef:Tot nu toe is 26 november favoriet. Lara (Lara) kan dan misschien niet, maar de rest kan allemaal. Alleen van Justine en Samantha moet ik nog reactie krijgen. Weet jij al of je die dag kan Lara, of kan je nog vrij vragen oid?
zoals het eruit ziet kan ik ook 26 nov(lig in het ziekenhuis daardoor wat trager met reageren)
Ik las ergens iets over iemand met aangespannen rijden als het kan zou ik dan graag daarop mee rijden ( ik vrees dat de afstand te groot is op dit moment om mijn eigen paard mee te brengen is toch al snel bij elkaar 5/6 uur rijden, nadeel van wonen in een uithoek)
Ik ga met een aanspanning, je bent welkom op de kar! Justine rijdt ook mee, dus dan zit heb bij mij volEn als jullie durven mogen jullie ook stuk rijden
Als het niet te ver weg is kan ik misschien Keyna ook meenemen? Dan kan daar evt ook iemand op, maar dat moet ik dan eerst met eigenaresse bespreken.
its_laraa schreef:Nee dan zou mijn vader evt Keyna kunnen brengen! In mijn mentrailer passen alleen wagen(s) + 2 shetjes
Of het moet dichter bij jou zijn Justine, dan kan ik eerst mijn trailer en pony's afzetten op de locatie en dan Blacky komen ophalen. Want trailer heb je zelf toch?
NienkeV1994 schreef:Ik zie een hoop mensen iets zeggen over een extra paard meenemen: als het even kan zou ik het fijn vinden als iemand een paard voor mij mee kan nemen. Ik zit met hetzelfde als Britt: paard dat zich opfokt en ik wil niet dat ze daardoor in de weg gaat lopen of anderen opfokt en het onveilig wordt(en geen trailer en een paard waarvoor de trailer veel stress oplevert). Ermelo is voor mij uit m'n hoofd ook 1,5 uur. Misschien valt er nog wat te doen wat betreft carpoolen. Ik moet vanaf Tilburg komen, dus iemand op de route die geen paard meeneemt zou ik op kunnen halen