Vloggende bokkers gaan buitenrijden!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

its_laraa

Re: Vloggende bokkers gaan buitenrijden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 10:02

Leuk ik kan of mijn shetten met wagen meenemen of mijn verzorgfjord Keyna!

Bij ermelo en Apeldoorn is een mooi gebied met brede paden!

Ik stuur je meteen een pb met mijn emailadres!

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 19:41

Ik heb mijn beschikbaarheid doorgegeven :D

quincydesi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 20:36

ik kan heel okt of nov denk ik wel kom maar met een datum en is er al bekend waar we heen gaan?

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-17 21:55

Het lijkt me handiger om eerst een datum te prikken zodat we weten wie er allemaal mee gaan, aangezien we eventueel paarden moeten huren als we het met eigen paarden niet rondkrijgen en dan moeten we wel een locatie hebben waar dat kan.

Verder bemoei ik me niet met de locatie want ik weet niks midden in het land, dus dat laat ik graag over aan de mensen die dat wel weten :)

Ik nodig degenen die vandaag hun email hebben gestuurd straks of morgen uit voor de datumprikker. Met de vier mensen die hem nu in hebben gevuld zijn er nog maar 2 data over dat iedereen kan :+

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-17 01:22

Ik heb nu iedereen uitgenodigd, alleen van Samantha heb ik nog geen gegevens gehad.
Op dit moment zou 12 november en 19 november iedereen kunnen, maar ik moet dus nog iets horen van Samantha, Quincy (specifiek voor die data), Marinke, Justine en Lara (its_laraa) :)

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 05:35

Ik vul hem vanmiddag in, nog helemaal geen tijd voor gehad.

quincydesi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 08:54

NienkeV1994 schreef:
Ik heb nu iedereen uitgenodigd, alleen van Samantha heb ik nog geen gegevens gehad.
Op dit moment zou 12 november en 19 november iedereen kunnen, maar ik moet dus nog iets horen van Samantha, Quincy (specifiek voor die data), Marinke, Justine en Lara (its_laraa) :)

waar kan je dat invullen?

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 09:20

19 november klinkt wel als een datum dat ik wat heb, maar hen indd ingevuld dat ik kan en toen kwam dat in mijn hoofd als een bekende datum, geen idee waarom

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 10:05

Veel zaterdagen weet ik nog niet. Ik heb mijn werkrooster namelijk nog niet!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-17 10:34

@ Quincy dat kun je invullen als je mij je e-mailadres stuurt en ik je aan de datumprikker toe kan voegen

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-17 17:02

Tot nu toe is 26 november favoriet. Lara (Lara) kan dan misschien niet, maar de rest kan allemaal. Alleen van Justine en Samantha moet ik nog reactie krijgen. Weet jij al of je die dag kan Lara, of kan je nog vrij vragen oid?

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 10:19

Ik kangeen vrij meer vragen, maar er os wel n goede kans dat ik vrij ben. De roosters zijn nog niet gemaakt dus weet t nog niet zeker.

Papilio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 11:44

NienkeV1994 schreef:
Tot nu toe is 26 november favoriet. Lara (Lara) kan dan misschien niet, maar de rest kan allemaal. Alleen van Justine en Samantha moet ik nog reactie krijgen. Weet jij al of je die dag kan Lara, of kan je nog vrij vragen oid?

zoals het eruit ziet kan ik ook 26 nov :) (lig in het ziekenhuis daardoor wat trager met reageren)
Ik las ergens iets over iemand met aangespannen rijden als het kan zou ik dan graag daarop mee rijden ( ik vrees dat de afstand te groot is op dit moment om mijn eigen paard mee te brengen is toch al snel bij elkaar 5/6 uur rijden, nadeel van wonen in een uithoek)

its_laraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 13:30

Papilio schreef:
NienkeV1994 schreef:

zoals het eruit ziet kan ik ook 26 nov :) (lig in het ziekenhuis daardoor wat trager met reageren)
Ik las ergens iets over iemand met aangespannen rijden als het kan zou ik dan graag daarop mee rijden ( ik vrees dat de afstand te groot is op dit moment om mijn eigen paard mee te brengen is toch al snel bij elkaar 5/6 uur rijden, nadeel van wonen in een uithoek)

Ik ga met een aanspanning, je bent welkom op de kar! Justine rijdt ook mee, dus dan zit heb bij mij vol :P En als jullie durven mogen jullie ook stuk rijden :)

Als het niet te ver weg is kan ik misschien Keyna ook meenemen? Dan kan daar evt ook iemand op, maar dat moet ik dan eerst met eigenaresse bespreken.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 13:34

Ik weet nog niet zeker of ik Zara mee kan nemen trouwens! We gaan dinsdag naar de zadelmaker voor een nieuw zadel en ik heb nog nooit met haar een echte buitenrit gemaakt (behalve gewoon bij ons in de omgeving) :') Het is een opgefokt ding en ik wil jullie niet ophouden als ze zo irritant wordt haha

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 13:56

NienkeV1994 schreef:

Ik ga met een aanspanning, je bent welkom op de kar! Justine rijdt ook mee, dus dan zit heb bij mij vol :P En als jullie durven mogen jullie ook stuk rijden :)

Als het niet te ver weg is kan ik misschien Keyna ook meenemen? Dan kan daar evt ook iemand op, maar dat moet ik dan eerst met eigenaresse bespreken.

Gezellig :D Kunnen er meerdere paarden + kar in jou trailer dan? O: Want evt. zou blacky dan wel mee kunnen voor iemand die geen paard heeft? Maar even een gek ideetje hoor whahaha, als keyna niet mee zou mogen bijv. Ik vind het stiekem superleuk om mee te gaan op de kar namelijk whahah! Dus wil haar ook best wel beschikbaar stellen, maar dan moet ze wel met iemand mee kunnen. Het is echt een topbrave pony, ook voor de angstige ruiter! Is een D pony trouwens, mensen dus dan moet het wel iemand zijn die kleiner dan 1.70 is en niet al te zwaar haha!

26e wordt het hem toch? Dan staat die nu genoteerd! Mijn vader wordt eind oktober geopereerd (gisteren te horen gekregen wat de datum werd) dus die is dan nog niet genoeg herstelt om te mogen rijden met de auto.

its_laraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 14:04

Nee dan zou mijn vader evt Keyna kunnen brengen! In mijn mentrailer passen alleen wagen(s) + 2 shetjes :)

Of het moet dichter bij jou zijn Justine, dan kan ik eerst mijn trailer en pony's afzetten op de locatie en dan Blacky komen ophalen. Want trailer heb je zelf toch?

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 14:36

its_laraa schreef:
Nee dan zou mijn vader evt Keyna kunnen brengen! In mijn mentrailer passen alleen wagen(s) + 2 shetjes :)

Of het moet dichter bij jou zijn Justine, dan kan ik eerst mijn trailer en pony's afzetten op de locatie en dan Blacky komen ophalen. Want trailer heb je zelf toch?

Trailer heb ik zelf idd! Alleen bijvoorbeeld naar Ermelo is het gauw 1,5 uur met de trailer whahaha dus dat wordt lastig! Maar we moeten allemaal maar even kijken hoe en wat! Zit hier niks in de buurt, alleen t Amsterdamse bos en de duinen/strand (die ik op mn duimpie ken ondertussen whaha) maar dat is voor anderen weer zo ver weg natuurlijk haha!

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 14:55

Ermelo is voor ons ook 1,5 uur rijden met de trailer.. Amsterdam 3 uur ofzo :=

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 14:56

Voor ons is Ermelo ook ongeveer 1.5 uur rijden denk ik :P Sowieso moet ik dan mijn vader vragen want ik heb zelf geen E rijbewijs helaas.

Edit: Of mijn stalgenootje met haar Fries, zij heeft wel een E rijbewijs en een braaf paard haha

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 15:56

Ermelo is voor mij een klein uurtje

Papilio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 18:30

@laraa zou super zijn als ik mee kan op de kar! Thx

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-17 18:52

Ik zie een hoop mensen iets zeggen over een extra paard meenemen: als het even kan zou ik het fijn vinden als iemand een paard voor mij mee kan nemen. Ik zit met hetzelfde als Britt: paard dat zich opfokt en ik wil niet dat ze daardoor in de weg gaat lopen of anderen opfokt en het onveilig wordt :) (en geen trailer en een paard waarvoor de trailer veel stress oplevert). Ermelo is voor mij uit m'n hoofd ook 1,5 uur. Misschien valt er nog wat te doen wat betreft carpoolen. Ik moet vanaf Tilburg komen, dus iemand op de route die geen paard meeneemt zou ik op kunnen halen

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 18:56

NienkeV1994 schreef:
Ik zie een hoop mensen iets zeggen over een extra paard meenemen: als het even kan zou ik het fijn vinden als iemand een paard voor mij mee kan nemen. Ik zit met hetzelfde als Britt: paard dat zich opfokt en ik wil niet dat ze daardoor in de weg gaat lopen of anderen opfokt en het onveilig wordt :) (en geen trailer en een paard waarvoor de trailer veel stress oplevert). Ermelo is voor mij uit m'n hoofd ook 1,5 uur. Misschien valt er nog wat te doen wat betreft carpoolen. Ik moet vanaf Tilburg komen, dus iemand op de route die geen paard meeneemt zou ik op kunnen halen

Welke locatie wordt het nou? Dan kan iedereen denk ook zijn vervoer enzo gaan regelen (voor zover mensen dat nog moeten doen natuurlijk)
Ik denk dat Ermelo voor iedereen ongeveer wel even ver rijden is, t ligt ook wel vrij centraal.

Mocht ik kunnen regelen dat iemand Blacky mee kan nemen die kant op, mag iemand daar op zoals ik boven al genoemd had :) Mega braaf dier. Maar daarvoor geld wel dat je niet te lang en te zwaar moet zijn haha!
Laatst bijgewerkt door Duality op 21-09-17 18:58, in het totaal 1 keer bewerkt

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-17 18:57

Kent iemand de weg in de bossen bij Ermelo? Wat mij betreft prima. Kunnen we daar ook ergens parkeren met al die trailers? Weet iemand dat?