Fem schreef:Ik ga zo even met Lonneke overleggen wat een geschikte locatie zou zijn... en dan zorg ik dat het max. een uur rijden vanaf Rotterdam is
De Loonse en Drunense duinen zijn ook altijd erg mooi. Misschien is dat een optie?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
babli schreef:Fem schreef:Ik ga zo even met Lonneke overleggen wat een geschikte locatie zou zijn... en dan zorg ik dat het max. een uur rijden vanaf Rotterdam is
De Loonse en Drunense duinen zijn ook altijd erg mooi. Misschien is dat een optie?
BvanhetB schreef:Als de locatie wat meer richting het zuiden georiënteerd zal zijn dan moet ik helaas afzeggen als fotograaf. De dag ervoor heb ik al een workshop waar ik een stukje voor moet rijden en om de dag daarna weer een stuk te gaan rijden zie ik eigenlijk niet zo zitten
Fem schreef:BvanhetB schreef:Als de locatie wat meer richting het zuiden georiënteerd zal zijn dan moet ik helaas afzeggen als fotograaf. De dag ervoor heb ik al een workshop waar ik een stukje voor moet rijden en om de dag daarna weer een stuk te gaan rijden zie ik eigenlijk niet zo zitten
Dat kan ik mij voorstellen, zou je mij dan wel kunnen zeggen tot welke regio voor jou haalbaar is? Ik vermoed dat het sowieso niet in het noorden van het land gaat zijn. Ik vind het prima om midden/centraal te gaan zitten, maar het noorden is voor mij weer net te ver.