Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cinderella schreef:Destination: de meeting is bedoeld voor de mensen die nu het spel weerwolven op Bokt spelen, dus mocht je zin hebben om mee te gaan spelen online, ben je van harte welkom!
Destination schreef:Cinderella schreef:Destination: de meeting is bedoeld voor de mensen die nu het spel weerwolven op Bokt spelen, dus mocht je zin hebben om mee te gaan spelen online, ben je van harte welkom!
Voor online meespelen heb ik op het moment helaas geen tijd, maar ik heb vaak genoeg met Murthul, Yonker, solarpleure, Depende, Banjer en Mondy gespeeld. Maar als ik niet welkom ben, ook prima
Cinderella schreef:Jouw eigen bericht kan ook wat minder leuk opgevat wordenDestination schreef:Voor online meespelen heb ik op het moment helaas geen tijd, maar ik heb vaak genoeg met Murthul, Yonker, solarpleure, Depende, Banjer en Mondy gespeeld. Maar als ik niet welkom ben, ook prima
Vanwaar meteen zo'n gepikeerde reactie? We spelen inmiddels al enkele maanden met een redelijk vast weerwolven clubje. Dat niet iedereen weet dat jij weleens eerder meegespeeld hebt met een paar mensen uit het topic van nu kun je mij niet aanrekenen.
Cinderella schreef:Vanwaar meteen zo'n gepikeerde reactie? We spelen inmiddels al enkele maanden met een redelijk vast weerwolven clubje. Dat niet iedereen weet dat jij weleens eerder meegespeeld hebt met een paar mensen uit het topic van nu kun je mij niet aanrekenen.