[Besloten] Weerwolvenmeeting in het hoge Noorden!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Destination

Re: [Besloten] Weerwolvenmeeting in het hoge Noorden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 17:15

Ik zet ook even een stiekem stipje, verschillende keren meegedaan met het spel op bokt! :)

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 17:23

Destination: de meeting is bedoeld voor de mensen die nu het spel weerwolven op Bokt spelen, dus mocht je zin hebben om mee te gaan spelen online, ben je van harte welkom! :)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 17:24

Cinderella schreef:
Destination: de meeting is bedoeld voor de mensen die nu het spel weerwolven op Bokt spelen, dus mocht je zin hebben om mee te gaan spelen online, ben je van harte welkom! :)

Voor online meespelen heb ik op het moment helaas geen tijd, maar ik heb vaak genoeg met Murthul, Yonker, solarpleure, Depende, Banjer en Mondy gespeeld. Maar als ik niet welkom ben, ook prima :=

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 17:26

Ik zet voor nu een stipje, waarschijnlijk rond die tijd een paar weken naar zuid Amerika, dan is het wel een erg verre reis.

Dax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 17:26

We verwachten wel dat je even terugkomt voor de meeting natuurlijk :))

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 17:27

Haha, via Skype ook goed O:)

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 17:27

Destination schreef:
Cinderella schreef:

Voor online meespelen heb ik op het moment helaas geen tijd, maar ik heb vaak genoeg met Murthul, Yonker, solarpleure, Depende, Banjer en Mondy gespeeld. Maar als ik niet welkom ben, ook prima :=

Vanwaar meteen zo'n gepikeerde reactie? We spelen inmiddels al enkele maanden met een redelijk vast weerwolven clubje. Dat niet iedereen weet dat jij weleens eerder meegespeeld hebt met een paar mensen uit het topic van nu kun je mij niet aanrekenen. :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 17:28

En anders kan de volgende meeting wel bij mij, da's centraal in het land.

Al waren/zijn Oss (en Almere) dit ook.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 17:28

Cinderella schreef:
Destination schreef:

Vanwaar meteen zo'n gepikeerde reactie? We spelen inmiddels al enkele maanden met een redelijk vast weerwolven clubje. Dat niet iedereen weet dat jij weleens eerder meegespeeld hebt met een paar mensen uit het topic van nu kun je mij niet aanrekenen. :+
Jouw eigen bericht kan ook wat minder leuk opgevat worden ;)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 17:29

Cinderella schreef:

Daarom zei ik toch ook dat ik al verschillende keren had meegedaan op bokt? En ik vond jou persoonlijk behoorlijk aanvallend overkomen :=

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 17:32

Waarom zou mijn reactie verkeerd opgevat kunnen worden? We hebben eerder mensen gehad die op de meeting meewilden en toen is ook aangegeven dat ze welkom zijn, als ze meespelen op bokt. Vandaar toch ook het hele woord 'besloten' in de titel?
Er staat nog in mijn bericht dat je van harte welkom bent, als je meespeelt. Niks verkeerds mee bedoeld dus. Als je dat al aanvallend vind overkomen, ligt dat aan jezelf. :)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 17:34

Nou ja, veel plezier op de meeting dan, helaas echt geen tijd om online mee te spelen ivm studie en werk :evaw:

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 17:50

Je had ook kunnen aangeven dat je eerder gespeeld hebt met een gedeelte van de groep en of je daarom ook welkom bent. Dat je geen tijd hebt voor online weerwolven snap ik wel, iedereen zit weleens krap. Maar jouw eerste bericht is alleen dat je aangeeft mee te meeten, omdat je weleens eerder meegedaan hebt en je volgende bericht leg je pas uit dat je vaker met een gedeelte van de huidige groep al gespeeld hebt, meteen gevolgd met: ''maar als ik niet welkom ben, ook prima :=. ''
Ik vind dit jammer. Er staat 'besloten' in de titel, er zitten nu veel andere nieuwe spelers bij, je had toch gewoon even kunnen uitleggen hoe het zat, in plaats van meteen zo gepikeerd te reageren op mij? :)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 17:53

Nou ja, degenen die ik genoemd heb zijn redelijk een vaste club die er vanaf het begin al bij was, dan is het op zich wel logisch dat ik met hen heb gespeeld? :)
En ik vond jou gepikeerder reageren. Je had ook kunnen vragen hoe het zat in plaats van direct te zeggen dat ik het alleen maar voor mensen was die nu meespeelden. Het kwam over alsof ik alleen maar naar de meeting mocht als ik ook weer online ging spelen.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 18:31

Wat ik stuurde, is wat we algemeen aanhouden. Lijkt me geen verkeerde regel, anders was het geen besloten meeting geweest. :D Dus wat ik stuurde, bedoelde ik ook zo. Alleen vatte jij het aanvallend op, wat niet zo bedoeld is.

Edit: deze discussie gaat nogal vastlopen. Wat mij betreft ben je dan wel welkom, maar uiteindelijk bepaalt de organisator (en de rest van de groep natuurlijk). :D

Carmen_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 20:18

Helloo!

Ik zag dat er [Besloten] stond, maar het blijkt dat ik toch kan reageren dus ik waag het erop. Als het nog kan zou ik me graag aansluiten als ik de eventuele datum ook zou kunnen. Ik woon namelijk sinds September in Leeuwarden voor m'n studie. :D

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 20:36

Hoi carmen :)
Besloten wil in dit geval zeggen dat het groepje besloten is. We spelen met een groep wvw op bokt en uit die groep kan er aangemeld worden.

Als je het leuk lijkt dan kan ik je aanraden om met ons mee te spelen en dan kan je de volgende keer ook mee als je dat leuk vind.

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-17 01:22

Wat mij betreft is iedereen welkom, maar er is voor gekozen om de meetings voor alleen wvw spelers te houden. De meeste van ons hebben elkaar al vaker gezien, voor de aansluiting is het dam wel zo prettig als je speler bent.

Ik zag nog wel een andere spelletjes meeting voorbij komen in Groningen, misschien is dat wat voor je Carmen? [BM] Groninger spelletjes meeting

Zal voor het weekend kijken naar de datum. Sam eerder komen/langer blijven is alleen maar leuk.

Voor de mensen die willen treinen Ah heeft voordelige kaartjes.

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 17:14

Peet kies eens een datum...

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 21:15

Ja ik moet weten of ik via Den Bosch moet of niet. Of Den Bosch over Hengelo.

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-17 15:09

20 en 21 doen dan? Volgens mij kwam die nog het meest voor, toch?

Op vrijdag komen kan ook.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 15:10

Dan moet ik helaas afhaken -O-
Heb Vrijgezellenfeest 20 mei

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 17:10

Dan kan ik :D

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-17 22:58

Nou Sam dan zijn we iig met z'n tweeen.

Ik heb vernomen dat een andere datum gewenst is, dat kan. Maar dan moet wel iedereen zo'n dingetje quoten en invullen met de data. ~~}>

Juni/juli of een ander weekend in mei?

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-17 23:04

Oh ik kan niet echt een ander weekend in mei dus dan juni of juli. O:)