ik kan mis evt ook nog wel kijken of hier bij ons op stal wat staat wat evt mee kan
CurlyCoat
Geplaatst: 31-01-17 22:12
Oh wat baal ik dat mijn verzorgpaardje niet verplaatst mag worden. Anders had ik een leuke Curly voor jullie als model. Succes en natuurlijk heel veel plezier allemaal die dag!
Is goed Snoopy, laat maar even weten. Wil ong 4/5 modellen mee
Sjolvir
Geplaatst: 31-01-17 22:26
DShots schreef:
Oh ja klopt, nee blijft gewoon op 11 februari. Ik zal nog anders even een oproep plaatsen.
Kan je dan wel Sjolvir? Lijkt me leuk als je met Hepsie komt!
Nee, 11 kan ik niet, heb mijn vader dan op visite en beloofd dat we uit eten zouden gaan en wat leuks zouden gaan doen, die vermoord me als ik nu pleite ga. (komt voor mijn verjaardag en heb vrieskist gekregen ehh, ga krijgen.. dus dat kan ik echt niet maken)
Wanneer wordt de knoop doorgehakt of deze meeting wel/niet doorgaat? Mocht het niet doorgaan, wel leuk om deze meeting wanneer ts is hersteld alsnog door te laten gaan
hey hey meiden wil graag komen maar krijg niemand van stal mee plus krijg me vervoer niet rond kan ik evt met iemand mee rijden van uit nijkerk met trailer
Ik woon de hele andere richting uit dus Nijkerk gaat helaas niet lukken..
Splut
Geplaatst: 03-02-17 13:55
.
Laatst bijgewerkt door Splut op 07-07-22 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt
EdkingEnzo
Geplaatst: 03-02-17 13:57
Jammer dat het zo ver weg is! Ik ben de 11de jarig, en 's middags krijg ik visite haha. Als het wat dichterbij was geweest kon ik komen met 2 PRE's (of 1 haha)
Edit: Normaal moet ik namelijk altijd werken op zaterdag, en nu ben ik dan wel vrij
xxwienekexx
Geplaatst: 04-02-17 17:16
Ik heb even zitten kijken maar vooralsnog staat het weer droog met een wolkje en een zonnetje!
Goedemorgen.. helaas moet ik donderdag naar de chirurg en dan is het nog niet lang voor ik geopereerd wordt. Aangezien de aanmelden helemaal niet vlot lopen heb ik besloten de meeting naar de zomer te verplaatsen.