Wou ik onwijs graag al toen ik hoorde dat Willemijn er weer zou gaan spelen maar denk kan toch niet en dan dit voor me geregeld. Dat word genieten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

MelanieB schreef:Ik heb voor m'n verjaardag toch wel het gaafste cadeau gehad van vriendinlief.. maandagochtend vliegen we naar Londen om maandagavond Wicked te gaan zien met de 1e optreden van Willemijn Verkaik en dinsdagavond weer terug![]()
Wou ik onwijs graag al toen ik hoorde dat Willemijn er weer zou gaan spelen maar denk kan toch niet en dan dit voor me geregeld. Dat word genieten.
Ik ga elke maand wel
*
. Nog nooit een Javert met kuiltjes in z'n wangen gezien, maar OMG wat kan die vent zingen
Heel bijzonder, en met een Tevye die precies het goede Russisch/Joodse accent had 
Heel mooi, hilarisch en superheftig tegelijk. Kan nog steeds niet naar de soundtrack luisteren zonder ergens kippenvel te krijgen
dus als je niemand hebt in je bekende kring kan dat ook nog een idee zijn
mocht je vrijgezel zijn (of ben ik nu erg truttig
)leonie87 schreef:Groot fan hier ook maar ook vaak zonder gezelschapdus dan ga ik maar niet.

. Hij heeft jaren in die wereld gewerkt.

2x heen geweest, de 1e keer was zo goed dat we ter plekke weer kaartjes hadden besteld voor weekend erna