Rijbewijs/auto: ja rijbewijs, nee auto. Eventueel kan ik als ik moet vinden dus wel afwisselen met rijden

Woonplaats: Vleuten (bij Utrecht), reizen is geen probleem. Wil het hele land door.
Op wat voor dagen kan je: Altijd wisselend, heb geen vaste dagen waarop ik wel of niet kan.
Fysieke conditie (lopen, stukje kunnen rennen): Fysieke conditie is ok. 5 km hardlopen gaat mij niet lukken, maar ik kan best een stukje rennen wanneer dat nodig is.
Waarom wil je graag mee doen: Ik wil graag meedoen om veel verschillende redenen. Ik vind het altijd leuk om andere Bokkers te leren kennen! Daarnaast ben ik gek op spellen en kan ik super fanatiek worden. Ik zal nooit opgeven en altijd met originele ideeën komen. Ik weet gewoon zeker dat dit spel heel leuk gaat worden en mij altijd bij zal blijven. De spanning, het snel moeten beslissen, snode plannen smeden en samenwerken vind ik super leuk!
Ben je niet bang aangelegd of bereid uit je comfortzone te treden: Ik ben niet heel bang aangelegd, maar ik zal wel altijd voorzichtig zijn in het verkeer of op andere gevaarlijke plekken. Een beetje spanning kan ik waarderen en ook vind ik het leuk om zo nu en dan eens wat risico's te nemen. Liften bijvoorbeeld zie ik totaal geen problemen in, maar ik zou nooit met 180 km per uur over de Nederlandse snelwegen scheuren om eerder op een station te zijn dan een trein. Mijn leidraad is: Wanneer ik er niemand ernstig mee kan schaden, ben ik er zeker toe bereid! Ik ben dus wel bedachtzaam, maar mag toch graag grenzen opzoeken en risico's nemen.