Spel: 'vluchten en vinden' GPS

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 22:44

Leeftijd: 24
Rijbewijs/auto: ja rijbewijs, nee auto. Eventueel kan ik als ik moet vinden dus wel afwisselen met rijden :)
Woonplaats: Vleuten (bij Utrecht), reizen is geen probleem. Wil het hele land door.
Op wat voor dagen kan je: Altijd wisselend, heb geen vaste dagen waarop ik wel of niet kan.
Fysieke conditie (lopen, stukje kunnen rennen): Fysieke conditie is ok. 5 km hardlopen gaat mij niet lukken, maar ik kan best een stukje rennen wanneer dat nodig is.
Waarom wil je graag mee doen: Ik wil graag meedoen om veel verschillende redenen. Ik vind het altijd leuk om andere Bokkers te leren kennen! Daarnaast ben ik gek op spellen en kan ik super fanatiek worden. Ik zal nooit opgeven en altijd met originele ideeën komen. Ik weet gewoon zeker dat dit spel heel leuk gaat worden en mij altijd bij zal blijven. De spanning, het snel moeten beslissen, snode plannen smeden en samenwerken vind ik super leuk!
Ben je niet bang aangelegd of bereid uit je comfortzone te treden: Ik ben niet heel bang aangelegd, maar ik zal wel altijd voorzichtig zijn in het verkeer of op andere gevaarlijke plekken. Een beetje spanning kan ik waarderen en ook vind ik het leuk om zo nu en dan eens wat risico's te nemen. Liften bijvoorbeeld zie ik totaal geen problemen in, maar ik zou nooit met 180 km per uur over de Nederlandse snelwegen scheuren om eerder op een station te zijn dan een trein. Mijn leidraad is: Wanneer ik er niemand ernstig mee kan schaden, ben ik er zeker toe bereid! Ik ben dus wel bedachtzaam, maar mag toch graag grenzen opzoeken en risico's nemen.

limilou

Re: Spel: 'vluchten en vinden' GPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 22:53

Leeftijd: 19
Rijbewijs ja, auto nee maar valt misschien te regelen.
Op wat voor dagen kan je: alle dagen mits ik het 3 weken van tevoren weet.
Fysieke conditie (lopen, stukje kunnen rennen): mwah. Kilometers rennen gaat niet lukken. Lopen en stukjes rennen prima
Waarom wil je graag mee doen: ik hou van liften, spellen, spanning, tv programma's met vluchten etc
Ben je niet bang aangelegd of bereid uit je comfortzone te treden: ik ben totaal niet bang aangelegd. Mensen aanspreken/ liften is geen probleem

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-17 23:07

Wauw waar komt dit dan ineens vandaan *\o/*
Animal: Zo sta ik er ook in hoor! Als je andere mensen in gevaar brengt door bijv verkeersovertredingen (zoals het stuktv filmpje van 'Boef' waar hij door rood rijdt, of voor een auto springen om 'm te dwingen te stoppen) ben je naar mijn idee niet meer goed bezig.

En wat betreft conditie: Die van mij is ook niet denderend hoor :D Ben ook echt niet van plan kilometers hard te lopen om te vluchten hoor hihi, maar het gaat er meer om op het moment dat het andere team je spot, je snel wat straatjes in kan vluchten om nog te ontkomen, of om nog net even die ene trein te halen, dat soort momenten is het wel handig dat je even kan rennen :)

Nou ik zal morgen eens kijken want het ziet er naar uit dat we al genoeg mensen hebben. Mocht het heel leuk zijn dat kunnen we het ook eens vaker doen natuurlijk.
Laatst bijgewerkt door Warboel op 17-01-17 17:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Stukje over zwartrijden verwijderd

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 23:11

Ik houd het ook altijd veilig. Heb ervaring met onder druk onbekende locaties vinden met de auto en prkeerplaats vinden en zo. Heb zowiezo schiphol taxi vervoer gedaan en ivm hardloop wedstrijden en estafettes daarin van stop naar stop rijden onder tijdsdruk. Vaak gekke situaties daarin gehad maar punt 1 is houd je eigen en andermans veiligheid in het oog en overtreed daarin geen regels.

Ellende mijn conditie is inmiddels ok alleen rennen gaat gewoon echt niet. -O-

Vraag nog mag een externe meedoen of alleen bokkers?

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-17 11:09

Karuna; Nou ik heb daar niet perse wat op tegen alleen hebben we waarschijnlijk genoeg mensen die willen dus is het niet nodig :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 11:10

Ok was een vraag. Bij genoeg animo is het idd niet noodzakelijk.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 11:16

Oeoe.. lijkt me wel gaaf. Alleen vaak gebrek aan tijd ben ik bang. (Of oppas haha).

Pff.. het lijstje uit mijn hoofd.

Leeftijd 30
Rijbewijs en auto ja
Woonplaats friesland
Waarom: ik hou van spelletjes. In real life is helemaal cool
Ik kan: vooral weekenden

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 15:23

Wat een super leuk idee! Helaas ben ik niet zo'n held en te onzeker om zomaar te gaan liften etc.

Maar ik wil wel oppas spelen hoor Joltsje als je niemand kan vinden hahah, dan hoor ik achteraf wel he het was :=

eldora1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 10:56

Ik moet me helaas afmelden! Ouders willen het niet..

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 00:48

Ik heb onder voorbehoud ook wel interesse

Leeftijd:24
Rijbewijs/auto:rijbewijs na auto nee
Woonplaatsharlingen/friesland
Op wat voor dagen kan je: weekenden
Fysieke conditie (lopen, stukje kunnen rennen):lopen goede conditie. Stukje rennen gaat ook lukken zeker als iemand achter mij aanzit.
Waarom wil je graag mee doen:ik wil buiten mijn comfortzone stappen
Ben je niet bang aangelegd of bereid uit je comfortzone te treden:ik vind zoiets als dit best spannend voornamelijk het aanspreken van vreemden.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 00:08

Even schopje

Ik heb net deze gekeken

https://youtu.be/Pv-rc8NzjLU

Trots op mijn Harlingen haha echt geweldig dat ze in mijn woonplaats kwamen.

Niemand zou tegen mij een schijn van kans maken in friesland hahaha

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 13:28

Hoi, gaan we hier nog wat mee doen? Want het lijkt mij nog steeds heel leuk. Of zullen we anders een whatsapp groep aanmaken voor de geïnteresseerden?

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 16:10

Ja leuk!!

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 16:25

Ooh wat lijkt me dat leuk!

Leeftijd: 23
Rijbewijs/auto: ja, beide
Op wat voor dagen kan je: Verschilt, werk onregelmatig
Fysieke conditie (lopen, stukje kunnen rennen): Matig
Waarom wil je graag mee doen: Voor de adrenaline kick en om uit mijn comfortzone te durven stappen
Ben je niet bang aangelegd of bereid uit je comfortzone te treden: Ja hoor!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-17 21:29

lisa_xxx schreef:
Ja leuk!!

?

Ik zit al weken op je pb te wachten hoor :') wou net iemand anders gaan vragen, maar dus wel geïnteresseerd? Stuur dan svp uiterlijk voor het weekend een pb terug :)

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 00:26

Ik heb nooit een pb gehad?

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-17 00:42

Nee klopt.

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 03:46

Ik heb ook nooit een pb gezien? -O- En nu ook gekeken maar kan hem niet vinden. Zou je hem nog een keer willen sturen?

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-17 12:22

lisa_xxx schreef:
Ik heb ook nooit een pb gezien? -O- En nu ook gekeken maar kan hem niet vinden. Zou je hem nog een keer willen sturen?

Dat heb ik echt nog nooit mee gemaakt! :oo Hij staat ook echt in mijn verzonden map.. Niet per ongeluk verwijderd of je map vol? Nouja ik heb 'm nu nog een keer gestuurd, nu wel ontvangen??

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 13:19

Mag ik vragen waarom niet iedereen wie intresse heeft getoond, niet mee 'mag' doen?

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 13:37

Dit lijkt me heel gaaf! Heb me opgegeven :)

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-17 15:07

ierusju schreef:
Mag ik vragen waarom niet iedereen wie intresse heeft getoond, niet mee 'mag' doen?

Ja tuurlijk mag jij dat vragen. Omdat je het spel niet met meer mensen moet willen spelen, aangezien vooral als je in de vluchtpositie bent een lift scoren wel heel lastig wordt. Auto is dan snel vol en mensen zijn ook minder geneigd meer dan 2 onbekenden mee te nemen.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:12

Waneer gaan we het eventueel doen ?
Hoe gaat het verder
Ik heb geen pb gehad

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:26

saskiakefie schreef:
ierusju schreef:

Ja tuurlijk mag jij dat vragen. Omdat je het spel niet met meer mensen moet willen spelen, aangezien vooral als je in de vluchtpositie bent een lift scoren wel heel lastig wordt. Auto is dan snel vol en mensen zijn ook minder geneigd meer dan 2 onbekenden mee te nemen.

Ja dat snap ik, je had van te voren al aangegeven dat je met ongeveer 4 spelers wilde spelen. Ik had alleen niet door dat je blijkbaar verschillende mensen een pb had gedaan. Vandaar mijn idee om een whatsappgroep op te zetten om eventueel een datum te prikken, maar dat zit er dus blijkbaar niet meer in. Heel veel plezier en succes iig :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:30

Ik ook niet trouwens.