[P/M/H] in het noorden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SCC

Re: [P/M/H] in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 21:51

is het bos bij oenkerk/roodkerk ook een idee voor een locatie ?
in de lente/zomer groeien er ook heel erg mooi gekleurde rododendrons

Tenno7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-17 00:46

Figaros schreef:
Klinkt allemaal leuk! Maar het plan is eerst om een honden meeting te doen?
ja vooral om dat het wat makkelijker is dan met paarden. leek mij dit beter om mee te beginnen

samiratjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 02:05

Is het bos in gieten ook een idee?
Je ziet inderdaad weinig in het noorden
Erg jammer
Lijkt me leuk

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 03:43

Mijn vaste locatie om te organiseren was Zeegse, ook erg leuk, maar was een paar keer weinig animo, dus daarom ben ik ermee gestopt.

Ik woon zelf nabij Blauwestad, dat is ook erg mooi. Je kan contact zoeken of er toestemming gegeven kan worden voor een meeting op het strand (strand noord Midwolda), wellicht dat dat buiten het seizoen onder afspraken wel mag. Er is daar genoeg ruimte voor galop door de "branding" of losgooipaddock :) Je kan ook kiezen voor de zuidkant, bijvoorbeeld het triadeem. Is officieel ook niet voor ruiters, maar nergens staat dat het niet mag en niemand heeft er last van :) doordat tegenover het triadeem een steiger zit kan je erg creatief fotograferen, want ook van bovenaf is dus mogelijk (ff googlen triadeem blauwestad, ik kan morgen wat foto's plaatsen). Je hebt ook natuurgebied Reiderwolde, dat is voornamelijk grasland en natuutakker, stukje met bomen bepland, is nog erg jong. Er loopt een ruiterpad door. Denk dat dat voor dit seizoen wat saai en kaal aandoet, maar straks in het voorjaar is het daar vast erg mooi!
Om variatie te bieden kan je ook ervoor kiezen sochtends triadeem en smiddags reiderwolde bijvoorbeeld. Het is met de auto ca. 5 min van parkeerplaats naar parkeerplaats.

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 08:00

In het bos bij Nienoord kan je ook mooi fotograveren. Of bij de vele borgen die Groningen rijk is...bijvoorbeeld Borg Nienoord of de Menckemaborg. Bakkeveen is inderdaad ook goed te doen (voor honden). Bij hunnebedden in de kop van Drenthe is misschien ook een leuk idee. Volgens mij zijn er meer dan genoeg mogelijkheden.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 09:25

Hmmm, jammer, dan haak ik af. Mocht iemand nog een meeting met paarden doen, hou ik me van harte aanbevolen. En anders wordt het gewoon een fotoshoot boeken voor mezelf bij een goede fotograaf. :+

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 10:18

Janine1990 schreef:
Hmmm, jammer, dan haak ik af. Mocht iemand nog een meeting met paarden doen, hou ik me van harte aanbevolen. En anders wordt het gewoon een fotoshoot boeken voor mezelf bij een goede fotograaf. :+

Hier hetzelfde :P

BvanhetB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 13:18

Ik heb wel interesse als fotograaf :)

Mochten er nog modellen nodig zijn dan heb ik eventueel ook nog een Jack Russel x Shih Tzu kruizing (1 jarig teefje) in de aanbieding :D

Afbeelding

Afbeelding

Oblivion

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 13:49

Ik stem ook voor een hondenmeeting! Nog nooit meegedaan maar lijkt me erg leuk met mijn langharige Chihuahua Bram. Hij is trouwens geen tasjeshond, maar hij gaat gewoon elke dag mee naar stal en rent naast de fiets. :+

Geen idee hoe hij erop reageert, maar ik zet hem zelf ook regelmatig op de foto dus dat kent hij wel.
Afbeelding

Als fotograaf lijkt me ook erg leuk, maar daar wil ik eerst nog even voor oefenen.
Edit: zie net dat de kwaliteit van de foto wel heel erg naar beneden is gegaan oeps. Screenshot van instagram. :')

Tenno7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-17 18:34

Caily schreef:
Mijn vaste locatie om te organiseren was Zeegse, ook erg leuk, maar was een paar keer weinig animo, dus daarom ben ik ermee gestopt.

Ik woon zelf nabij Blauwestad, dat is ook erg mooi. Je kan contact zoeken of er toestemming gegeven kan worden voor een meeting op het strand (strand noord Midwolda), wellicht dat dat buiten het seizoen onder afspraken wel mag. Er is daar genoeg ruimte voor galop door de "branding" of losgooipaddock :) Je kan ook kiezen voor de zuidkant, bijvoorbeeld het triadeem. Is officieel ook niet voor ruiters, maar nergens staat dat het niet mag en niemand heeft er last van :) doordat tegenover het triadeem een steiger zit kan je erg creatief fotograferen, want ook van bovenaf is dus mogelijk (ff googlen triadeem blauwestad, ik kan morgen wat foto's plaatsen). Je hebt ook natuurgebied Reiderwolde, dat is voornamelijk grasland en natuutakker, stukje met bomen bepland, is nog erg jong. Er loopt een ruiterpad door. Denk dat dat voor dit seizoen wat saai en kaal aandoet, maar straks in het voorjaar is het daar vast erg mooi!
Om variatie te bieden kan je ook ervoor kiezen sochtends triadeem en smiddags reiderwolde bijvoorbeeld. Het is met de auto ca. 5 min van parkeerplaats naar parkeerplaats.

leuk! je noemt ook leuke locaties
Menkemaborg in uithuizen had ik ook al wel in gedachten.
misschien kun jij mij helpen organiseren?
aangezien het voor mij ook de eerste x is.

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 23:50

Lauwersmeer gebied is erg mooi. Wandel er vaak met onze hond. Mocht het een niet te drukke meeting worden en de honden niet op een kluitje wil ik onze hond wel opgeven. (Hij is trouwens niet agressief hoor, hij is alleen erg snel overprikkelt met drukte om hem heen en dan is er geen land mee te bezeilen). Het is een staffordshire bullterrier en best fotogeniek.
Afbeelding
Afbeelding

Tenno7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-17 16:52

Oke ik zal het binnenkort even gaan uitwerken

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 17:01

Oeh, aantrekkelijk! Zou een keer mijn knapperd op de foto laten zetten vet tof vinden, maar ik laat me ervan weerhouden omdat het nogal een ongeleid projectiel is :D

Afbeelding

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 20:21

Ik zou ook graag mee willen als model! Met organiseren zal ik best willen helpen, maar daar heb ik geen ervaring mee.

NynkeMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 00:34

Ik heb ook wel interesse, voornamelijk als fotograaf, maar ook model, ik heb een hond en heel misschien ook wel een pony tot mijn beschikking.
Het hangt voor mij nog wel een beetje van de locatie af, het liefst Friesland/Groningen.

xLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:56

Jaaaaaa :D Heb alleen geen hond helaas.. Ik zou wel foto's kunnen maken, het is alleen lang geleden dat ik dieren heb gefotografeerd.

elinenikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 21:23

Ik ben ook geinteresserd als fotograaf. Het mensingebos bij roden is ook erg mooi, met een meertje waar de honden in kunnen:) ik wil ook wel helpen met de organisatie.

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 20:21

Als ik met Marinda mee kan rijden, wil ik ook wel mee als fotograaf! :D
Groningen is voor mij best een endje, maar ach, mijn eerste Bokt fotomeeting was in een dorpje tegen de Belgische grens.. :')

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 23:13

_l_amanda_l_ schreef:
Als ik met Marinda mee kan rijden, wil ik ook wel mee als fotograaf! :D
Groningen is voor mij best een endje, maar ach, mijn eerste Bokt fotomeeting was in een dorpje tegen de Belgische grens.. :')

Tuurlijk!! *\o/*

Tenno7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-17 00:40

Oke. Momenteel heb ik het best druk. Als ik tijd over heb ga ik dit wel een keer proberen te organiseren

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 02:17

Oh, dus dit topic is niet echt om een meeting maar gewoon om te peilen of er interesse is? :o
Dan ontstip ik weer.. ;)

katja_silke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 15:25

Janine1990 schreef:

Ik heb nu een fotomeeting open staan! staat hier in een topic, moet je even kijken :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 15:28

katja_silke schreef:
Janine1990 schreef:

Ik heb nu een fotomeeting open staan! staat hier in een topic, moet je even kijken :)

Thanks, maar de enige vrijheidsdressuur die mijn paard kent is dekens 10 kilo zwaarder krijgen door in een plas te gaan liggen rollen en daarmee z'n rug nat krijgen... Ik betwijfel of dat gewenst is :')

katja_silke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 15:32

Janine1990 schreef:
Thanks, maar de enige vrijheidsdressuur die mijn paard kent is dekens 10 kilo zwaarder krijgen door in een plas te gaan liggen rollen en daarmee z'n rug nat krijgen... Ik betwijfel of dat gewenst is :')

hahaha nee, dat is niet wat ik zoek! maar het is ook zonder zadel rijden, weet niet of je dat leuk vindt :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 15:34

katja_silke schreef:
Janine1990 schreef:

hahaha nee, dat is niet wat ik zoek! maar het is ook zonder zadel rijden, weet niet of je dat leuk vindt :)

Is ook niet echt mijn ding, echte dressuurprikker :o daar heb ik liever foto's van