Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Caily schreef:Mijn vaste locatie om te organiseren was Zeegse, ook erg leuk, maar was een paar keer weinig animo, dus daarom ben ik ermee gestopt.
Ik woon zelf nabij Blauwestad, dat is ook erg mooi. Je kan contact zoeken of er toestemming gegeven kan worden voor een meeting op het strand (strand noord Midwolda), wellicht dat dat buiten het seizoen onder afspraken wel mag. Er is daar genoeg ruimte voor galop door de "branding" of losgooipaddockJe kan ook kiezen voor de zuidkant, bijvoorbeeld het triadeem. Is officieel ook niet voor ruiters, maar nergens staat dat het niet mag en niemand heeft er last van
doordat tegenover het triadeem een steiger zit kan je erg creatief fotograferen, want ook van bovenaf is dus mogelijk (ff googlen triadeem blauwestad, ik kan morgen wat foto's plaatsen). Je hebt ook natuurgebied Reiderwolde, dat is voornamelijk grasland en natuutakker, stukje met bomen bepland, is nog erg jong. Er loopt een ruiterpad door. Denk dat dat voor dit seizoen wat saai en kaal aandoet, maar straks in het voorjaar is het daar vast erg mooi!
Om variatie te bieden kan je ook ervoor kiezen sochtends triadeem en smiddags reiderwolde bijvoorbeeld. Het is met de auto ca. 5 min van parkeerplaats naar parkeerplaats.
katja_silke schreef:Janine1990 schreef:Hmmm, jammer, dan haak ik af. Mocht iemand nog een meeting met paarden doen, hou ik me van harte aanbevolen. En anders wordt het gewoon een fotoshoot boeken voor mezelf bij een goede fotograaf.
Ik heb nu een fotomeeting open staan! staat hier in een topic, moet je even kijken
Janine1990 schreef:Thanks, maar de enige vrijheidsdressuur die mijn paard kent is dekens 10 kilo zwaarder krijgen door in een plas te gaan liggen rollen en daarmee z'n rug nat krijgen... Ik betwijfel of dat gewenst is
katja_silke schreef:Janine1990 schreef:Thanks, maar de enige vrijheidsdressuur die mijn paard kent is dekens 10 kilo zwaarder krijgen door in een plas te gaan liggen rollen en daarmee z'n rug nat krijgen... Ik betwijfel of dat gewenst is
hahaha nee, dat is niet wat ik zoek! maar het is ook zonder zadel rijden, weet niet of je dat leuk vindt