Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Malenka schreef:Ik weet dat we niet aan de eisen voldoen Maar wil toch een gokje wagen omdat medieval niet betekend dat de paarden heel zwaar zijn. Voor dames zeker niet! Jurken heb ik zat en een hoofdstel is te lenen. Als we niet mee mogen is dat ook prima. Dan doen we dat gewoon op een ander moment op een andere plek.
[ [url=m/oTtPy0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Amable schreef:Jammer, doordeweekse dagen, heb gewoon een baan dus dat gaat niet lukken. Verbaast me wel dat jullie vragen om Barokke paarden en dan vervolgens een hele lijst met koudbloedpaarden opsommen, het enige Barokke paard in de lijst is de fries, de rest is echt niet barok.
Rossfechten schreef:Amable schreef:Jammer, doordeweekse dagen, heb gewoon een baan dus dat gaat niet lukken. Verbaast me wel dat jullie vragen om Barokke paarden en dan vervolgens een hele lijst met koudbloedpaarden opsommen, het enige Barokke paard in de lijst is de fries, de rest is echt niet barok.
Klopt volgens mij iets helemaal niet. Maar alle mannen moeten ook in een jurk.
titel zou victoriaans harige paarden moeten zijn naar mijn mening.
xpattystagor schreef:Ennasil92 schreef:Mijn aanmelding staat er niet tussen, niet dat ik veel kans maak ofzo met al die knappe modellen
ohh vergeten je in het lijstje te zetten! je bent iig bekend bij de fotografen en ook jij bent om uit te kiezen, dat staat alleen niet in bokt dan