Hoe staat het er nu voor qua modellen en fotograven? Willen jullie in de ochtend shooten?
matedor
Geplaatst: 09-12-16 15:56
Als het goed is kan ik wel maar alleen in de ochtend ivm. Kerst
Nynke0809
Geplaatst: 11-12-16 21:16
Wat een gekke datum! met kerstmiddag... Ik moet iniedergeval dan werken dus kan die datum niet. ik begreep dat Marloes ( van Enjoy) ook moet werken... Ik denk dat, als je meer aanmeldingen wil, je wel een andere datum moet plannen want er zijn waarschijnlijk veel mensen die moeten werken en ook veel mensen die de stad in gaan. helaas
Moest het Hulbeek, Belgie zijn en de datum me past:
Bokt naam: Maestro18 Naam: Marlies Degraeve Naam fotografiepagina/website: www.facebook.be/madepictures en www.madepictures.jimbo.com Waarom moet je gekozen worden: Waarom ik MOET gekozen worden weet ik niet precies, maar ik ben momenteel jaar serieus bezig met dierenfotografie. Ik heb dan ook al ervaring met shoots en meetings. Voor meer info over MADE Pictures Photography kan je terecht op de website
het ging om hulsbeek nederland. Diede heeft mij zojuist een berichtje gestuurd dat de meeting niet door gaat ivm de datum en aantal aanmeldingen. het leek ons wel erg leuk om evt een nieuwe datum te plannen!