Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxwienekexx schreef:Als jullie het leuk vinden (fotografen) en ik wordt uitgekozen met mijn paard kan ik eventueel ook mijn moeder + andere paard meenemen, is misschien voor de fotografen een leuke uitdaging om 2 quarters + familie (mijn moeder en ik zijn samen thuis) op de foto te hebben & we kunnen met z'n 4tjes (2 paarden, 2 mensen) nog meer vriendschap/emotie uitstralen
Paspoort van de ander:
Naam: Zip me a note (Mea)
Ras: Quarter Horse
Foto:
[ Afbeelding ]
its_laraa schreef:Mag ik me ook opgeven met mijn beide shetlanders. Dat ze zeg maar als 1 tellen, dus met zijn 3e op de foto?![]()
Heb leuke jurken en een van de ponys kan liggen (en zitten) op commando
_Dominique schreef:xxwienekexx schreef:Als jullie het leuk vinden (fotografen) en ik wordt uitgekozen met mijn paard kan ik eventueel ook mijn moeder + andere paard meenemen, is misschien voor de fotografen een leuke uitdaging om 2 quarters + familie (mijn moeder en ik zijn samen thuis) op de foto te hebben & we kunnen met z'n 4tjes (2 paarden, 2 mensen) nog meer vriendschap/emotie uitstralen
Paspoort van de ander:
Naam: Zip me a note (Mea)
Ras: Quarter Horse
Foto:
[ Afbeelding ]
Nee, dat is niet de bedoeling als je wordt uitgekozen. Je mag wel dit paard ook opgeven met je moeder als menselijk model erbij, maar of zij dan ook worden uitgekozen is het tweede.its_laraa schreef:Mag ik me ook opgeven met mijn beide shetlanders. Dat ze zeg maar als 1 tellen, dus met zijn 3e op de foto?![]()
Liever niet, in de OP staat ook dat het echt om 1+1 gaat. 1 model en 1 paard.
-
Graag opgeven via PB, door het lijstje te gebruiken die op jou van toepassing is.
its_laraa schreef:Mag ik me ook opgeven met mijn beide shetlanders. Dat ze zeg maar als 1 tellen, dus met zijn 3e op de foto?![]()