Vervolg 2 sponsorrit Thema Fantasy

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 21:30

DeesDeBest schreef:
Zoekt oma een kleinkind? Haha! Wat een lieve oma hebt jij.

hehe, ze ZWEMT erin!

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-04 16:37

Kijk, nou begint het er al wat meer op te lijken Haha!

Afbeelding

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 20:09

Mooi zo!

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-04 23:52

nou maar wachten op een reactie hiervan... Van staatsbosbeheer heb ik trouwens ook nog steeds niks gehoord he, denk dat ik eerdaags maar ga bellen.....

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-04 14:11

Wie had ook alweer DE ringen? waaronder die van de nazgul? Vriendjes zijn?

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 20:39

Heeft iemand misschien een westernpaard voor mij ter beschikking voor de rit? Tong uitsteken *LOL*

shadowfaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 20:48

Ik wil ook wel mee.Als Arwen of als Eowyn ofzo Tong uitsteken Ik heb geen paard tot m'n beschikking want ik heb voor m'n pony gen vervoer Verward

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 20:54

uhm, voor eventueel vervoer moet je even in het andere topic een berichtje neerzetten, misschien dat er 8iemand is die jou wil vervoeren met je pony. ennuh, zou leuk zijn als je mee gaat Haha! hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 20:55

btw, het etentje is opgelost, we gaan een beetje primitief doen. Mijn ouders willen ons sponsoren Knipoog als we terug komen van de rit dan zorgen zij dat er broodjes en limonade is! (dus restaurant gaat niet door, dat scheelt menook wat in de portomonee)

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 21:00

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 22:41

Ik wil mee mits ik vervoer heb. Trailer en paard aanwezig, nu nog iemand die een auto met trekhaak heeft Haha! . Toevallig geen bokker?

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-04 01:16

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 16:35

Daar staat hij al laaaaaang! Knipoog

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-04 16:56

:S ben ik nou zo blont? of hoe zit dat Haha!

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 00:53

Ok, even weet een updateje, ik heb opnieuw een mail naar staats bosbeheer gestuurd want ik heb nog niks van hen gehoord. Van het WNF heb ik ook nog niks gehoord, maar daar verwacht ik binnenkort wel wat van.

Verder even een melding van de stand van zaken nog even Lachen

op dit moment zijn er 16 man die hebben aangegeven wel mee te willen (maar het allen nogn iet zeker weten)

Afkortingen, waar komt men vandaan:

B = www.bokt.nl
F = www.thefellowship.nl
A = Aanhang (aanhang van de persoon waar ze regelrecht onder staan)
A + B = Aangemeld op bokt maar geen berichten geplaatst. Wel aanhang.

B Deesdebest
B _Scarlet_
B Kais
B Astra4
B Tessake
B Amable
B Barokkie
B Spirit
B Shadowfaxx
B Ilse
F Ihundol
F (mail gehad, maar weet niet dat de forumnaam is)
B Lunatje
AB Karinvlb
A Lilian
A Fiona

Schiet dus al op, en dat voor 2 weken!
Zegt het voort!

Verder willen mijn ouders voor de broodjes en het drinken zorgen,ook qua kosten!
Laatst bijgewerkt door Xyris op 01-02-04 01:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 01:41

31-01-2004... ik stap zenuwachtig uit de auto, wetende dat ik op mijn paard moet stappen met een maf pak terwijl ik haar al 2 weken niet meer heb gereden...
Na het gebruikelijke gehap tijdens het zadel op doen en het aansingelen deed ik mijn Nazgul Pak aan. Om even te kijken hoe zij op mij reageert ga ik voor haar staan en begin een beetje raar te springen. Resultaat, madame kijkt me geirriteerd aan en hapt naar me, zo van "ach mens, doe is nogmaal joh, ik weet toch wel dat jij erin zit" Goed, ik al heel wat gerustgesteld tracht het hoofdstel in te doen met mijn maffe lap stof voor mijn gezicht. Gaat redelijk. Intussen is madame tot de conclusie gekomen dat de stof wel erg lekker is om op te sabbelen Stoom uit je oren
Uiteindelijk brak het uur van de waarheid aan. Opstappen maar!
Nou, Beaut staat nou niet bepaald braaf stil als ik opstap, dus ik zag al helemaal voor me dat ik er aan de andere kant weer af lag. Goed, maar ze bleef perfect stil staan. Vervolgens veel gedoe met die jurk :S zat vast achter me zadel dus ik kon niet gaan zitten zonder voorover getrokken te worden Schijnheilig na veel gedoe zat het eindelijk! en ja hoor, aan de wandel maar!
Nou, ik verwachtte dus 1 grote rodeo, maar missy stapt weg als 1 of ander maffe sul... Aandraven dan maar Lachen naja, deed ze ook top! Lekker hard door de plassen stampen! En vervolgens gallop, toen kreeg ze de smaak te pakken! Met een nogal idiote merrie-bok sprong ze aan in gallop! En nee, niet luisteren als Tessa zegt dat ik OM de plassen heen moet in plaats van er doorheen...
Naja, het resultaat is als volgt Haha!

Ik was echt compleet verbaasd dat ik zo op dr kon stappen en weg kon rijden, hoe bedoel je een makke ouwe knol! (terwijl ik 2 weken terug nog bijna achterover geslagen ben met dr omdat ik rechts wou en zij links) stijgeren dus, zit je dan zonder zadel met een halstertje... YEASSS HA!!! Rengallop over de weg terug Bloos
Maargoed, dit is dus mijn egte sgeet, een pittige ouwe tante met een eigen willetje maar bijzonder lief als ze weet dat je niet al te makkelijk op dr rug zit (zoals nu dus met die jurk :S) *zucht* Lovers

De foto's zijn helaas va slechte kwaliteit aangezien de foto's zijn gemaakt toen de storm al een beetje aan de gang was, dus erg donker, mijn vader kon er helaas niet meer van maken als dit Lachen maar beter iets dan niets!

Met dank aan mijn opa en oma betreft de complete tuniek! Met zwaard en al!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Met dank aan mijn mams betreft de foto's.

Ik zit trouwens te twijfelen of ik nou zwarte schoenen zou aantrekken i.p.v. zilveren. de chaps zijn gedeeltelijk zilver gespoten. Laat het even weten :S

Zijn er nog mensen die foto's hebben van hun tuniek of jurk?
Ben benieuwd!!!

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 13:26

Ik wil graag komen! Waar is het precies?

Weet ook niet of ik wel vervoer heb... Scheve mond

Mensen die geen kostuum hebben... tegen vergoeding van de materialen, biedt ik me aan om achter de naaimasjien te kruipen (Ik maak Fantasykostuums als hobby namelijk...) Ik heb Woodelf-tunieken, jurken, mantels, capes, van alles eigenlijk! PB maar.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 13:30

hey haarbal Lachen tis dus bij de lage vuursche, maar waar presies weet ik nog niet, is nog even uitzoeken wat de beste plek is groetjess

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 10:15

Hm, is er al concreet een datum vastgezet?

Enneh, waar heb je dat zwaard van gemaakt? Lijkt gevaarlijk! Tong uitsteken

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 16:08

de datum is 8 mei, in princiepe moet ie hier op blijven staan tenzij derden het hier niet mee eens zijn.

En dat zwaard? dat heeft mijn opatje gemaakt Haha! cool he?

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 16:21

Pff mensen, het schiet niet echt op, ik zit nog steeds te wachten op bericht van het WNF, nou heb ik al wel intensief contact met hen, maar ze kunnen me op het moment niet verder informeren hoe of wat met die tocht, ik heb dus een e-mail adres en een telefoonnummer gekregen van iemand die mij beter kan helpen en die ook over het gooi gaat.
Nou, heb hem een mail gestuurd, ik hoop binnenkort op meer info!

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 10:30

Haarbal gaat mee (mits ik vervoer heb, is nog niet zekers...) verkleed als Tolkien-boself, compleet met The One Ring en puntoren.

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 13:55

Huilen Ik kan niet...

Ik had me al opgegeven om te NPC'en bij de Aderion-beginners-LARP. Dat valt in het weekend van 8 mei. Jammer maar helaas...

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 14:57

hmm, jammer, nou, ik heb nu even een klein nieuwtje voor iedereen, niet echt heel erg goed nieuws maar het hek is nog niet van de dam, gister belde de persoon die over deze sponsortochten gaat, en vertelde (aan mijn moeder) dat er een maand later ook een sponsortocht is, maar deze dan met 1000 (duizend) man, een wandeltocht, maar dan moest men zich verkleden als dieren..... Of wij mee wilden doen. Wellicht niet te paard.
Nou, ligt dit dus niet in mijn bedoeling, maar ik ga hem zo bellen en ik houd jullie op de hoogte!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 21:57

WEl te paard, misschien wel leuk Zij verkleed als dieren, wij als mensen óp dieren. haal hem maar over