31 juli is er ook al een fotomeeting daar, van onze ponyclub. Dat zal wel overdag zijn, maar misschien wel goed om even rekening mee te houden
Neskolay
Geplaatst: 10-07-16 20:04
Neskolay schreef:
Ik wil me graag aanmelden als model!
Boktnaam: Neskolay - Naam: Ans - Naam paard: Jurre - Ras: Fries - Niveau/bijzonderheden: stoere kerel!
Foto's komen vanavond, lukt niet vanaf mijn mobiel.
Ik kan beide wknden
Mijn friesje
MarloesVtK
Geplaatst: 11-07-16 20:39
Ik wil me graag aanmelden als model mits de meeting in Augustus wordt gehouden Boktnaam:rockytopper - Naam:Marloes - Naam paard:Jessie - Niveau/bijzonderheden: western bereden. - Outfit-idee (eventueel met voorbeeldfoto's) van/voor jullie beiden: Ik kan mijn western gitaar en luchtbuks meenemen extra gave foto's
De fotograven die zich gemeld hebben kunnen wat mij betreft allemaal mee.
Van de modellen hebben we eigenlijk 1 teveel. Ik stel voor dat de laatste aangemelde reserve wordt!
Ik wil het graag in het weekend van 12, 13 en 14 augustus houden en dan gaat mijn voorkeur naar 13. De zaterdagavond dus.
Over het weer: willen jullie laten weten hoe flexibel jullie zijn qua datum, want het als de voorspellingen bijv. Duidelijk zijn dat het de 13e gaat regenen en de andere dagen niet, dan zou het fijn zijn om te kunnen ruilen!
Ik moet helaas ook afhaken (Als het 12-13-14 gaat worden) Vrijdag- en zondagavond moet ik toch werken ivm vakantie van collega's en zaterdag zit ik op de Friese Kampioenschappen om te schrijven.